To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Coś mi strzela...

Anonymous - 07-05-2007, 12:06
Temat postu: [CA1A 1.3] Coś mi strzela...
Od trzech dni coś mi strzela...strzeliło trzy razy jak dotąd...dobiega to jakby z silnika...ma miejsce przy ruszaniu lub też przy redukcji biegu...co to może być?Wystrzał ten powoduje brak mocy i po ponownym wrzuceniu biegu mogę dalej jechać....
Tomasz82 - 07-05-2007, 12:10

przestawiony zaplon,sprawdz ustawinie zaplonu ,strzaly moga uszkodzic przeplywomierz.a jesli strzela na gazie to do wymiany swiece oraz przewody zaplonowe.a ustawienie zaplonu to jest mozliwe w kazdym warsztacie.pozdrawiam
Krzyzak - 07-05-2007, 12:39

jak strzela? - slychac wybuch czy tez uderzenie?
moze czas na regulacje lpg?

Anonymous - 07-05-2007, 13:14

Lpg regulowane 3tysiace temu....dzwiek bardziej uderzeniowy...strzela na gazie...świece zmienione...przewody nie...
Adaho_krak - 07-05-2007, 13:17

może czas na wymiane świeć zapłonowych i kabli WN ??
Anonymous - 07-05-2007, 13:22

Przewodów nie zmieniałem...jaki jest ich koszt i to napewno to?
Krzyzak - 07-05-2007, 13:35

za skapy opis - musialbym to osobiscie posluchac...
pewnosci czy to przewody i tylko przewody nikt nie da, ale jak strzela na gazie, to mozliwe...
pamietaj, ze regulowalem Ci zawory (wiekszosc byla zbyt luzna a 2 za ciasne), wiec przy instalacji podcisnieniowej ilosc zasysanego gazu mogla sie zmienic
ew. (skoro to przy zmianie biegow) to moze cos zespolem sprzeglo/skrzynia

Tomasz82 - 07-05-2007, 13:36

polecam przewody ngk.a co doceny to juz sam musisz sprawdzic.
Anonymous - 07-05-2007, 23:56

z tego co opisałes to strzały przy LPG, a mają związek z reguły z:
1. świecami - piszesz, że zmieniałes tylko na jakie - znajomy w golfie 2,0GTI wymienił, założył sportowe Briski i dalej auto nie jechało, po zmianie na NGK dedykowane do gazu auto nie do poznania
2. przewodami wysokiego napięcia - jeśli chodzi o koszt to za komlet silikonowych zapłacisz poniżej 100zł, za NGK być może trochę więcej - nie wiem dokładnie ile kosztują akurat do colta
3. przestawiony zapłon lub aparta zapłonowy już nie domaga - rozebrać, przeczyścić, ustawić

to tak po krótce - jeśli to rzeczywiście strzały LPG - a czy to napewno te strzały to niestety bez posłuchania nikt Ci nie powie

Krzyzak - 08-05-2007, 09:47

ztcw., to byl filtr powietrza - niedomkniety
(w 1.3 nie ma przeplywomierza)
czekamy na relacje z jazdy po prawidlowym jego zamknieciu

Anonymous - 08-05-2007, 11:17

Dokładnie to było to...wypiął się jakoś u dołu..sprytnie dosyć....ale udało mi się to zauważyc...teraz wszystko śmiga jak należy:D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group