[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] stuki w przednim zawieszeniu
Anonymous - 24-05-2007, 21:11 Temat postu: [C62A 1.5] stuki w przednim zawieszeniu Witam wszystkich forumowiczów.A wiec mam problem z przednim zawieszeniem,natomiast przy niewielkich dziórach na ulicy słychać stuki w przednim zawieszeniu. chcialem sie zapytac co to moze byc?
saphire - 24-05-2007, 21:17
np. sworznie wahaczy albo maglownica jeśli czujesz to na kierownicy
BUBU - 24-05-2007, 21:19
No mogą to też być stabilizatory wahaczy.
Pozdrav
Anonymous - 24-05-2007, 21:26
no sworznie juz mi mechanik wymienial i dalej to samo.a ile by kosztowało gdzies wymiana maglownic i stabilizatorów?
BUBU - 24-05-2007, 21:28
Zacznij od obejrzenia stabilizatorów , ew. koszt wymiany to ok. 70.00 zł (robocizna + części)
Pozdrav
Anonymous - 24-05-2007, 23:20
Sprawdz tez stan tulei wahaczy.
Maryjon - 25-05-2007, 14:42
Sprawdź poduszki mocujące amory.
Może też stukać obejma mocująca przewód hamulcowy do amortyzatora.
Anonymous - 25-05-2007, 15:04
Końcówki drążka też do sprawdzenia.
Optic - 26-05-2007, 23:27
Zuzyte gumki przy uchwytach drazka stabilizatora - 15zl/szt.
romek555 - 26-05-2007, 23:37
mi przez 200kkm najczęściej stukały łączniki stabilizatora, wyglądają jak dwie końcówki drążka kierowniczego, które wymieniałem chyba 3 razy i tuleje metalowo-gumowe w wahaczach 2 razy, gumy mają 335kkm i wyglądają jak nowe, raz wymieniałem już sworznie wahaczy, ale w różnych okresach, dziwne, bo pierwszy był lewy, ale koszty prawie żadne,
orientacyjne ceny:
łącznik stabilizatora ok. 35,00 - 55,00
tuleja wahacza ok. 35,00
sworzeń ok. 30,00 - 40,00 - doszedł koszt wymiany przez mechanika jakieś drugie tyle
pozdrawiam
Anonymous - 26-05-2007, 23:54
Mam identyczny problem, jak jest mokro to mu sie pogarsza. Łączniki i gumy stabilizatora robiłem w zeszłym roku. W najbliższym czasie mam zamiar zrobic gumy wachaczy ale obawiam się że czeka mnie wymiana magla. Jak ruszam kierownica na postoju to wyraźnie słychać stukanie, sprawdziłem końcówki drążków i nie ma luzu. Maglownica była zawsze lekko obcieknięta i chyba nastąpił jej koniec.
BUBU - 27-05-2007, 02:44
Burst ja bym radził sprawdzić najpierw połączenie kierownicy z maglownicą , czyli krzyżaki , zwykle tam pierwsze luzy występują .
Pozdrav
Krzyzak - 28-05-2007, 11:05
burst, na postoju ma prawo stukac - tez tak mam
sprawdz jeszcze raz te gumki, bo u mnie (za 1 razem) gumki z JC przetarly sie na wylot po miesiacu - teraz zakladam tylko oryginalne
procz wymienionego krzyzaka na koncu kolumny czesto jeszcze padaja lozyska w gornych mocowaniach - tzn. wszystko jest sprawne, ale stuka...
tak mam np. w Colcie - jedna strona wymienione mocowanie i lacznik stab. (gumy juz dawno zmienione) i nie stuka, na drugiej tylko lacznik i stuka... szczegolnie przy max. skrecie (czekam na drugie gorne mocowanie)
Anonymous - 29-05-2007, 21:38
za tydzien jade do mechanika moze wkoncu mi to zrobi.łączniki stabilizatora miałem wymieniane ale to nic nie dało.mam nadzieje ze wkoncu zniknie mi ten problem.Pozdro
Anonymous - 04-06-2007, 14:29
Witam!
Może poluzowały się plastiki osłaniające nadkola i tak te stuki odbierasz, jakby pochodziły z zawieszenia. Miałem podobny problem. Myślałem, że poważna to kwestia, a okazało się, że stuki pochodziły z umocowanych pod zderzakiem plastikowych osłon.
Pozdrawiam.
|
|
|