To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - obroty raz wysokie raz niskie

Matejko - 18-12-2005, 18:29
Temat postu: obroty raz wysokie raz niskie
Mam taki problem jakos od dwoch dni na rozgrzanym silniku mam za niskie obroty(wskazowka jest tak nisko jak po restarcie ECU zanim sie ustawia obroty), no i czasem gdy podczas parkowania skrece mocno kierownica - rusze i po chwili sie zatrzymam(jakto podczas parkowania:) ) to obroty wskakuja na 2000-2500obr/min i tak chwilke sie utrzymuja po czym spadaja, brudna przepustnica czy raczej cos innego?? :)
Chooper - 18-12-2005, 22:38

pomyśl nad lambdą, czujnikiem położenia przepustnicy (opisywałem na MKP), czujnikami BARO, IAT, ECT HO2S, (też opisyawłem na MKP)
ostatecznie ECU mówi sajonara, ale wątpię, bardziej czunik przepustnicy albo lambda

kochajj - 18-12-2005, 23:01

ja zawsze za takie przygody obwiniam EGR + przepustnica.... to najczestrzy powod takich objawów i jednoczesnie najłatwiejszy do usunięcia więc polecam właśnie od tych... Lambda to raczej nie jest...
Chooper - 18-12-2005, 23:34

EGR (exhaust gas reciculation solenoid)

rezystancja między pinami wtyku powinna w Twojej cari wynosić 62-74 Ohm

jak podłączysz do niego napięcie 12 V to powinien sobie dmuchać

położenie znajdziesz tu:

Krzyzak - 19-12-2005, 09:41

EGR to element wykonawczy, a elektrozawor to element sterujacy - nie mylmy tych 2 rzeczy.
Anonymous - 19-12-2005, 11:04

mialem podobne objawy u siebie, zmienilem filtr powietrza, wyczyscilem przepustnice i wyregulowalem luzy zaworowe. teraz jest gitara
Matejko - 19-12-2005, 13:58

to zaczne od przepustnicy :)
kochajj - 19-12-2005, 15:22

zaślep EGR... i wyczyść przepustnice... jak wykręcisz przepustnice to bedziesz miał łatwy dostep do EGR'u... jak uda Ci sie odpalić MKP to tam jest sporo na temaEGR
Matejko - 13-01-2006, 22:49

no to w zeszly weekend wybralem sie do garazu z wisniowka na kosciach(denaturat) i rolka recznikow papierowych w celu wyczyszczenia przepustnicy, no i po tygodniu brak stwierdzonych wyzej przypadkow, czyli czyszczenie przepustnicy pomoglo, a lsnila sie jak psu...obroza :D
kochajj - 14-01-2006, 09:30

;) ... mogłęś jeszcze egr zaslepić... przepustnica wtedy bedzie dłuzej czysta i nie bedzie sie tak brudzić...
Matejko - 14-01-2006, 13:56

kochajj napisał/a:
;)... mogłęś jeszcze egr zaslepić... przepustnica wtedy bedzie dłuzej czysta i nie bedzie sie tak brudzić...


nie wiem gdzie jest, trzasnij fote u siebie gdzie jest to znajde u mnie :D

Marcino - 05-02-2006, 08:27

Czy w GDI zgodnie z instrukcja która gdzieś jest na forum, tez tak mozna likierem na kosciach i recznikami wyczyścić?, Na co trzeba uważac zeby czegoś nie spie...
Pozdrawiam

Anonymous - 05-02-2006, 18:19

Zdecydowanie tak. Kiedys czyscilem przepustnice w GDI, ale robilem to benzynka. Dla kogos kto ma chociaz minimalne pojecie jak sie wkreca i wykreca srubke nie powinno to sprawic problemu.
Matejko - 05-02-2006, 19:10

ehhh to chyba jednak cos z silniczkiem krokowym bo dzis znow mialem taki jakis dziwny objaw, podjezdzam pod dom drugi bieg bez gazu sprzeglo tez puszczone, hamuje i skrecam kierownica obroty spadaja prawie do zera gdy auto juz ma prawie zgasnac ja wciskam sprzeglo i w tym momencie obroty wskakuja na 2tys
Marcino - 26-03-2006, 22:13

Panowie, gdzie znaleśc zawór EGR w GDI, sadze ze tez taki musi byc, obroty mi skacza, czesto gasnie, przepistnica czysta, wiec i ten EGR bym wyczyscił...
Druga sparwa, temat filtra paliwa w GDI czy to tez moze byc prezyczyna?Jaki filtr przychodzi do GDI?
Pozdrwiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group