obroty raz wysokie raz niskie |
Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 18-12-2005, 18:29 obroty raz wysokie raz niskie
|
|
|
Mam taki problem jakos od dwoch dni na rozgrzanym silniku mam za niskie obroty(wskazowka jest tak nisko jak po restarcie ECU zanim sie ustawia obroty), no i czasem gdy podczas parkowania skrece mocno kierownica - rusze i po chwili sie zatrzymam(jakto podczas parkowania:) ) to obroty wskakuja na 2000-2500obr/min i tak chwilke sie utrzymuja po czym spadaja, brudna przepustnica czy raczej cos innego?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-12-2005, 22:38
|
|
|
pomyśl nad lambdą, czujnikiem położenia przepustnicy (opisywałem na MKP), czujnikami BARO, IAT, ECT HO2S, (też opisyawłem na MKP)
ostatecznie ECU mówi sajonara, ale wątpię, bardziej czunik przepustnicy albo lambda |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 18-12-2005, 23:01
|
|
|
ja zawsze za takie przygody obwiniam EGR + przepustnica.... to najczestrzy powod takich objawów i jednoczesnie najłatwiejszy do usunięcia więc polecam właśnie od tych... Lambda to raczej nie jest... |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-12-2005, 23:34
|
|
|
EGR (exhaust gas reciculation solenoid)
rezystancja między pinami wtyku powinna w Twojej cari wynosić 62-74 Ohm
jak podłączysz do niego napięcie 12 V to powinien sobie dmuchać
położenie znajdziesz tu:
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-12-2005, 09:41
|
|
|
EGR to element wykonawczy, a elektrozawor to element sterujacy - nie mylmy tych 2 rzeczy. |
|
|
|
 |
borecki [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2005, 11:04
|
|
|
mialem podobne objawy u siebie, zmienilem filtr powietrza, wyczyscilem przepustnice i wyregulowalem luzy zaworowe. teraz jest gitara |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 19-12-2005, 13:58
|
|
|
to zaczne od przepustnicy |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 19-12-2005, 15:22
|
|
|
zaślep EGR... i wyczyść przepustnice... jak wykręcisz przepustnice to bedziesz miał łatwy dostep do EGR'u... jak uda Ci sie odpalić MKP to tam jest sporo na temaEGR |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 13-01-2006, 22:49
|
|
|
no to w zeszly weekend wybralem sie do garazu z wisniowka na kosciach(denaturat) i rolka recznikow papierowych w celu wyczyszczenia przepustnicy, no i po tygodniu brak stwierdzonych wyzej przypadkow, czyli czyszczenie przepustnicy pomoglo, a lsnila sie jak psu...obroza |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 14-01-2006, 09:30
|
|
|
... mogłęś jeszcze egr zaslepić... przepustnica wtedy bedzie dłuzej czysta i nie bedzie sie tak brudzić... |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 14-01-2006, 13:56
|
|
|
kochajj napisał/a: | ;)... mogłęś jeszcze egr zaslepić... przepustnica wtedy bedzie dłuzej czysta i nie bedzie sie tak brudzić... |
nie wiem gdzie jest, trzasnij fote u siebie gdzie jest to znajde u mnie |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-02-2006, 08:27
|
|
|
Czy w GDI zgodnie z instrukcja która gdzieś jest na forum, tez tak mozna likierem na kosciach i recznikami wyczyścić?, Na co trzeba uważac zeby czegoś nie spie...
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2006, 18:19
|
|
|
Zdecydowanie tak. Kiedys czyscilem przepustnice w GDI, ale robilem to benzynka. Dla kogos kto ma chociaz minimalne pojecie jak sie wkreca i wykreca srubke nie powinno to sprawic problemu. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 05-02-2006, 19:10
|
|
|
ehhh to chyba jednak cos z silniczkiem krokowym bo dzis znow mialem taki jakis dziwny objaw, podjezdzam pod dom drugi bieg bez gazu sprzeglo tez puszczone, hamuje i skrecam kierownica obroty spadaja prawie do zera gdy auto juz ma prawie zgasnac ja wciskam sprzeglo i w tym momencie obroty wskakuja na 2tys |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-03-2006, 22:13
|
|
|
Panowie, gdzie znaleśc zawór EGR w GDI, sadze ze tez taki musi byc, obroty mi skacza, czesto gasnie, przepistnica czysta, wiec i ten EGR bym wyczyscił...
Druga sparwa, temat filtra paliwa w GDI czy to tez moze byc prezyczyna?Jaki filtr przychodzi do GDI?
Pozdrwiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|