[XX-92]Galant E3xA i starsze - czy jest cos takiego E33A 2.0.SOHC 8 zaworów rok92 
						
												 Anonymous - 30-06-2007, 17:53 Temat postu: czy jest cos takiego E33A 2.0.SOHC 8 zaworów rok92 witam serdecznie-mam pytanie czy w tym modelu jest jakis czujnik cisnienia paliwa lub inne ustrojstwo zwiozane z paliwem które może odcinac zaplon lub w jakis inny sposob gasic motor  mam problem ze silnik gasnie podczas jazdy i potem nie moge odpalic po jakims czasie odpala i znowu za jakis czas to samo-wymienilem ECU,cewke zaplonowa, wzmacniacz cewki,przewody,swiece,aparat zaplonowy-i dalej to samo wczoraj dowiedzialem sie ze podobno jest jeszcze wlasnie jakis tam czujnik czy cos w tym rodzaju ale nie mam bladego pojecia czy to jest i gdzie tego szukac-stad to pytanie -gdy nie moge odpalic to cos tam przez chwile ,,buczy'' pod maska po wlaczeniu zaplonu ale co to jest nie mam pojecia -prosze wiec o pomoc bardziej doswiadczonych
												 deejay - 30-06-2007, 20:17 Temat postu: przekażnik pompy Jest coś takiego ale nazywa się PRZEKAŻNIK POMPY PALIWA  ale nie pamiętam gdzie się znajduje   
												 Anonymous - 30-06-2007, 20:24
  pod deską z prawej strony przy kompie
												 Anonymous - 30-06-2007, 20:43
  a nie wiecie czy przez to ustrojstwo moga dziac sie takie cuda jak u mnie -no  i czy da sie to naprawic czy tylko wymiana
												 deejay - 01-07-2007, 10:41 Temat postu: przekażnik Trzeba wiedzieć co się dzieje w momencie gdy silnik gaśnie podczas jazdy trzeba sprawdzić czy nie ma iskry , i czy podaje paliwo zaznaczam tu że pompa paliwowa podaje paliwo w momencie kręcenia rozrusznikiem , i wtedy dopiero szukać przyczyn związanych z paliwem lub zapłonem . A ECU na 100 % sprawne może jakieś zimne luty lub wylane kondensatory     i sprawdz dokładnie skąd dochodzi te buczenie .
												 Anonymous - 01-07-2007, 14:43
  ECU wymienione ,cewka wymieniona,wzmacniacz cewki wymieniony,kable wymienione,-podczas gdy nie chce zapalic napewno nie ma iskry i cisnienia paliwa na listwie -po przekreceniu kluczyka przez moment jest taki dziwny dzwiek trudno dokladnie okreslic z kat jakby pompka dobijała cisnienie tylko ze to dochodzi gdzies raczj z przodu potem slychac jak wlancza sie przekaznik gdzies obok ECU i mimo ze rozrusznik kreci jak oszalały auto nie odpala -ciekawe jest to ze napewno dostaje prad na cewke i na aparat zaplonowy mierzyłem podczas gdy nie odpalał nie wiem czy sa tam jeszcze jakies czujniki czy jaki inny djabeł ale juz po mału mam dosc tej zabawy -najgorsze ze w mojej okolicy mechanicy boja sie japonczyków jak ognia-jest ten u kturego teraz stoi auto kupione zreszta od niego ,ale on terz juz po mału się poddaje
												 deejay - 01-07-2007, 15:00 Temat postu: przekaznik A moduł zapłonowy nie szwankuje     jest napewno dobry ? znajduje się on przy kolektorze ssącym i jest przykręcony do aluminiowego radiatora taka mała czarna kostka z trzema pinami  jest on nie naprawialny niestety koszt nowego ok. 250 zł ,  miałem taki sam problem jak nie chciał odpalić może tu tkwi twój problem     a jesli chodzi o te "bzyczenie"  to może właśnie zawiesza się ten przekażnik pompy paliwa są to styki bimetaliczne jak sie nie mylę i dlatego stąd te "bzyczenie " bo sie dobrze nie zwierają sprawdz jeszcze wszystkie połączenia i kostki czy niema gdzieś może lużnych pinów    , lub sama w sobie pompa paliwa się zawiesza może jest na wykończeniu dlatego takie bzyczenie wydaje z siebie 
 
 
[ Dodano: 01-07-2007, 16:18 ]
 
Chetnie bym coś pomógł szkoda ze do Kędzierzyna jest prawie 150 km z wrocławia to bym podjechach i byśmy poprzekładali kilka gratów z mojego Gala do twojego i wtedy by wyszło szydło z worka   
												 Anonymous - 01-07-2007, 15:19
  ten modul juz wymienilem -zrobie jak mowisz zaczne jutro od tego przekaznika nie wiem czy go znajde ale sprobuje i potem pompa -napisze jak poszlo-dzieki   -syn ma identycznego kupilem mu go wlasnie we Wrocławiu jego jest rok starszy i normalna skrzynia tak ze cos tam zawsze podmieniamy dla proby-ale jego chodzi jak rakieta
												 deejay - 01-07-2007, 15:25
  Spróbuj odczytać błędy ECU może cos zapamiętał i cie naprowadzi na trop usterki może znasz ten adres ale tu się dowiesz jak to zrobic http://mitsubishifan.webpark.pl/
												 waldi-1 - 01-07-2007, 17:23
  powiem wam panowie tak , miałem identyczne objawy az do momentu kiedy mi juz wogóle niezapalił , okazało sie ze padła pompa paliwa , kupiłem nową, nówke ze sklepu i zapłaciłem tylko 200 zeta
												 Anonymous - 01-07-2007, 19:36
  no ja mam pompe nieorginalna  zamontowana poza zbiornikiem i chyba jutro bedzie wywalona  zwlaszcza ze mam orginalna -boje sie o nakretki na zbiorniku ale trudno
												 waldi-1 - 01-07-2007, 19:55
  psiknij odrdzewiaczem pare razy i puści najlepiej bolem
												 Anonymous - 01-07-2007, 20:03
  cos bede kombinowal jutro napisze jak poszlo-dzieki
												 waldi-1 - 01-07-2007, 20:35
  jutro bede w niemczech więc nieprzeczytam ale po powrocie za dwa trzy dni napewno zobacze jak ci poszło
												 Anonymous - 05-07-2007, 19:49
  no niestety-pompa wymieniona i objawy takie same -jak ma kaprys to gasnie
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |