Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czy jest cos takiego E33A 2.0.SOHC 8 zaworów rok92
Autor Wiadomość
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2007, 18:53   czy jest cos takiego E33A 2.0.SOHC 8 zaworów rok92

witam serdecznie-mam pytanie czy w tym modelu jest jakis czujnik cisnienia paliwa lub inne ustrojstwo zwiozane z paliwem które może odcinac zaplon lub w jakis inny sposob gasic motor mam problem ze silnik gasnie podczas jazdy i potem nie moge odpalic po jakims czasie odpala i znowu za jakis czas to samo-wymienilem ECU,cewke zaplonowa, wzmacniacz cewki,przewody,swiece,aparat zaplonowy-i dalej to samo wczoraj dowiedzialem sie ze podobno jest jeszcze wlasnie jakis tam czujnik czy cos w tym rodzaju ale nie mam bladego pojecia czy to jest i gdzie tego szukac-stad to pytanie -gdy nie moge odpalic to cos tam przez chwile ,,buczy'' pod maska po wlaczeniu zaplonu ale co to jest nie mam pojecia -prosze wiec o pomoc bardziej doswiadczonych
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-06-2007, 21:17   przekażnik pompy

Jest coś takiego ale nazywa się PRZEKAŻNIK POMPY PALIWA ale nie pamiętam gdzie się znajduje :oops:
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2007, 21:24   

pod deską z prawej strony przy kompie
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2007, 21:43   

a nie wiecie czy przez to ustrojstwo moga dziac sie takie cuda jak u mnie -no i czy da sie to naprawic czy tylko wymiana
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 01-07-2007, 11:41   przekażnik

Trzeba wiedzieć co się dzieje w momencie gdy silnik gaśnie podczas jazdy trzeba sprawdzić czy nie ma iskry , i czy podaje paliwo zaznaczam tu że pompa paliwowa podaje paliwo w momencie kręcenia rozrusznikiem , i wtedy dopiero szukać przyczyn związanych z paliwem lub zapłonem . A ECU na 100 % sprawne może jakieś zimne luty lub wylane kondensatory :?: i sprawdz dokładnie skąd dochodzi te buczenie .
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2007, 15:43   

ECU wymienione ,cewka wymieniona,wzmacniacz cewki wymieniony,kable wymienione,-podczas gdy nie chce zapalic napewno nie ma iskry i cisnienia paliwa na listwie -po przekreceniu kluczyka przez moment jest taki dziwny dzwiek trudno dokladnie okreslic z kat jakby pompka dobijała cisnienie tylko ze to dochodzi gdzies raczj z przodu potem slychac jak wlancza sie przekaznik gdzies obok ECU i mimo ze rozrusznik kreci jak oszalały auto nie odpala -ciekawe jest to ze napewno dostaje prad na cewke i na aparat zaplonowy mierzyłem podczas gdy nie odpalał nie wiem czy sa tam jeszcze jakies czujniki czy jaki inny djabeł ale juz po mału mam dosc tej zabawy -najgorsze ze w mojej okolicy mechanicy boja sie japonczyków jak ognia-jest ten u kturego teraz stoi auto kupione zreszta od niego ,ale on terz juz po mału się poddaje
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 01-07-2007, 16:00   przekaznik

A moduł zapłonowy nie szwankuje :roll: jest napewno dobry ? znajduje się on przy kolektorze ssącym i jest przykręcony do aluminiowego radiatora taka mała czarna kostka z trzema pinami jest on nie naprawialny niestety koszt nowego ok. 250 zł , miałem taki sam problem jak nie chciał odpalić może tu tkwi twój problem :) a jesli chodzi o te "bzyczenie" to może właśnie zawiesza się ten przekażnik pompy paliwa są to styki bimetaliczne jak sie nie mylę i dlatego stąd te "bzyczenie " bo sie dobrze nie zwierają sprawdz jeszcze wszystkie połączenia i kostki czy niema gdzieś może lużnych pinów :wink: , lub sama w sobie pompa paliwa się zawiesza może jest na wykończeniu dlatego takie bzyczenie wydaje z siebie

[ Dodano: 01-07-2007, 16:18 ]
Chetnie bym coś pomógł szkoda ze do Kędzierzyna jest prawie 150 km z wrocławia to bym podjechach i byśmy poprzekładali kilka gratów z mojego Gala do twojego i wtedy by wyszło szydło z worka :wink:
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2007, 16:19   

ten modul juz wymienilem -zrobie jak mowisz zaczne jutro od tego przekaznika nie wiem czy go znajde ale sprobuje i potem pompa -napisze jak poszlo-dzieki -syn ma identycznego kupilem mu go wlasnie we Wrocławiu jego jest rok starszy i normalna skrzynia tak ze cos tam zawsze podmieniamy dla proby-ale jego chodzi jak rakieta
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 01-07-2007, 16:25   

Spróbuj odczytać błędy ECU może cos zapamiętał i cie naprowadzi na trop usterki może znasz ten adres ale tu się dowiesz jak to zrobic http://mitsubishifan.webpark.pl/
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 01-07-2007, 18:23   

powiem wam panowie tak , miałem identyczne objawy az do momentu kiedy mi juz wogóle niezapalił , okazało sie ze padła pompa paliwa , kupiłem nową, nówke ze sklepu i zapłaciłem tylko 200 zeta
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2007, 20:36   

no ja mam pompe nieorginalna zamontowana poza zbiornikiem i chyba jutro bedzie wywalona zwlaszcza ze mam orginalna -boje sie o nakretki na zbiorniku ale trudno
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 01-07-2007, 20:55   

psiknij odrdzewiaczem pare razy i puści najlepiej bolem
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2007, 21:03   

cos bede kombinowal jutro napisze jak poszlo-dzieki
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 01-07-2007, 21:35   

jutro bede w niemczech więc nieprzeczytam ale po powrocie za dwa trzy dni napewno zobacze jak ci poszło
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 05-07-2007, 20:49   

no niestety-pompa wymieniona i objawy takie same -jak ma kaprys to gasnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.