Eclipse - Techniczne - 1G - gasnie i problem z zapaleniem
Anonymous - 07-07-2007, 16:20 Temat postu: 1G - gasnie i problem z zapaleniem Witam Was serdecznie - forum to ogladam juz od sporego czasu, zarejestrowac sie przyszedl czas bo mam problem... za wszelkie rady z gory WIELKIE DZIEKI
a o to co sie dzieje: - latam od pol roku eclipsem 1G - szukalem go 4-mce bo chialem w jak najlepszym stanie - znalazlem we wloszech - sciagnalem... i latam... do dzis - nie wiedziec czemu zgasl mi podczas jazdy i nie moglem go potem odpalic... rozrusznik, napiecie bylo ok... krecil az milo tylko ze nie odpalal... krecilem go tak przez dobre 10min az wreszcie zalapal. Pojezdzilem dobra godzinke i sytuacja sie powtorzyla ... znowu nie lapal przez pare minut (na srodku skrzyzowania:) po czym znowu odpalil i wszystko bylo znowu ok - przyspieszenie, praca itd. w najlepszym porzadku..??)... - zachowuje przy tej usterce jak w przypadku zalaczonego alarmu - czyli odciety doplyw paliwa.... czy ktos moze wie co mu jest???
i tak dodatkowo to po jakim przebiegu trzeba zmieniac rozrzad? jaki to jest koszt? i czy kogos z Bydgoszczy polecicie?
pozdrawiam i dzieki - 4080318 GG
HouseM - 07-07-2007, 18:22
Po pierwsze jaki silnik ?
Anonymous - 07-07-2007, 19:19
ojej housem ...... 1G !! tu nie ma 420a no jedynie 1.8 może być ale to rzadkość ....
na mój gust coś z elektryką .... objawy dyrdania bez skutku podobne jak przy walniętym czujniku położenia wału ale czemu się to samo naprawia to nie wiem.... coś ci może niestykać ....
Adaho_krak - 07-07-2007, 19:25
Stawiam na uszkodzone ECU, zagrzeje się i coś nie łączy, albo traci swoje właściwości, wystygnie działa.
Rozrząd pierwszy po 90tkm, następny po 75tkm. Koszt części w zależności od jakości Ja w dobrym zamienniku zapłaciłem 750zł za kpl z pompą wody. Robocizna w KRK od 150zł nawet do 500zł. W ASO krzykneli za części z robocizną 4000.
Anonymous - 07-07-2007, 23:49
dzieki panowie - co do eletroniki do na razie jest to moja jedyne wytlumaczenie - teoria z ECU nie pasuje mi gdyz nie ma znaczenia czy jest cieply czy zimny... nie ma zadnej zasady... jezdze wolno - dzieje sie - paluje - tak samo... silnik cieply/zimny bez znaczenia... nie mam pojacie co to moze byc... w poniedzialek do mechanika! wrrrrr
[ Dodano: 07-07-2007, 23:50 ]
a sorki.... silnik 2.0 wolnossacy....
|
|
|