To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - 1G - gasnie i problem z zapaleniem

Anonymous - 07-07-2007, 16:20
Temat postu: 1G - gasnie i problem z zapaleniem
Witam Was serdecznie - forum to ogladam juz od sporego czasu, zarejestrowac sie przyszedl czas bo mam problem... za wszelkie rady z gory WIELKIE DZIEKI

a o to co sie dzieje: - latam od pol roku eclipsem 1G - szukalem go 4-mce bo chialem w jak najlepszym stanie - znalazlem we wloszech - sciagnalem... i latam... do dzis - nie wiedziec czemu zgasl mi podczas jazdy i nie moglem go potem odpalic... rozrusznik, napiecie bylo ok... krecil az milo tylko ze nie odpalal... krecilem go tak przez dobre 10min az wreszcie zalapal. Pojezdzilem dobra godzinke i sytuacja sie powtorzyla ... znowu nie lapal przez pare minut (na srodku skrzyzowania:) po czym znowu odpalil i wszystko bylo znowu ok - przyspieszenie, praca itd. w najlepszym porzadku..??)... - zachowuje przy tej usterce jak w przypadku zalaczonego alarmu - czyli odciety doplyw paliwa.... czy ktos moze wie co mu jest???

i tak dodatkowo to po jakim przebiegu trzeba zmieniac rozrzad? jaki to jest koszt? i czy kogos z Bydgoszczy polecicie?
pozdrawiam i dzieki - 4080318 GG

HouseM - 07-07-2007, 18:22

Po pierwsze jaki silnik ?
Anonymous - 07-07-2007, 19:19

ojej housem ...... 1G !! tu nie ma 420a :P no jedynie 1.8 może być ale to rzadkość :P :P ....
na mój gust coś z elektryką .... objawy dyrdania bez skutku podobne jak przy walniętym czujniku położenia wału ale czemu się to samo naprawia to nie wiem.... coś ci może niestykać ....

Adaho_krak - 07-07-2007, 19:25

Stawiam na uszkodzone ECU, zagrzeje się i coś nie łączy, albo traci swoje właściwości, wystygnie działa.
Rozrząd pierwszy po 90tkm, następny po 75tkm. Koszt części w zależności od jakości :) Ja w dobrym zamienniku zapłaciłem 750zł za kpl z pompą wody. Robocizna w KRK od 150zł nawet do 500zł. W ASO krzykneli za części z robocizną 4000. :roll:

Anonymous - 07-07-2007, 23:49

dzieki panowie - co do eletroniki do na razie jest to moja jedyne wytlumaczenie - teoria z ECU nie pasuje mi gdyz nie ma znaczenia czy jest cieply czy zimny... nie ma zadnej zasady... jezdze wolno - dzieje sie - paluje - tak samo... silnik cieply/zimny bez znaczenia... nie mam pojacie co to moze byc... w poniedzialek do mechanika! wrrrrr

[ Dodano: 07-07-2007, 23:50 ]
a sorki.... silnik 2.0 wolnossacy....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group