To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Czy to popychacze?

Anonymous - 10-07-2007, 17:56
Temat postu: [E33A 2.0] Czy to popychacze?
Witam
no i mam koleiny problem :( . Proszę o rady i sugestie.
Silnik zaczął brać olej. ok litra na 1000km. :x
Objawy to dym koloru niebiesko-siwy . Patrząc w lusterko widzę dymek przy ruszaniu i niekiedy w czasie jazdy. Jeżdżę na gazie.
Podejrzewam popychacze. Co o tym myślicie?. Powiedzcie jaki jest koszt wymiany popychaczy i czy można je wymienić bez ściągania głowicy :?: .
Dolałem ceramizer i po przejechaniu 1000km odczułem naprawdę wyraźną poprawę pracy silnika i dynamiki jazdy :) . Ale to dymienie to staję sie coraz mocniejsze :x .
Olej jaki zalałem to minerał lotos gaz.
Prosze o rady
pozdrawiam

deejay - 10-07-2007, 21:42
Temat postu: Wyjaśnienie !
Witaj i odrazu poprawię cię że nie chodzi tu o Popychacze TYLKO o uczczelniacze na zaworach :wink: !!! a jeśli chodzi o olej to zrobiłeś wielki błąd :roll: zalałeś najgorszy syf jaki jest na rynku ! tylko nie Lotos :evil: lotosa leje sie do starego Maluch trupa który ledwo jeżdzi ! wylej to jak naszybciej jak możesz i kup coś porządnego np. Castrol , Mobil lub Shell może właśnie przez ten olej tak sie stało niewiem jak było wcześniej ? A jeśli chodzi o uszczelniacze na zaworach to koszt wymiany jest ok 15 zł za sztukę razy 8 sztuk :wink: zależy o szlifierni ale to niewszystkie koszta dochodzi jeszcze planowanie głowicy uszczelki i robata mechanika :wink: i oby tylko sie na tym skończyło , bo mogą być jeszcze pierścienie powodem brania oleju :wink: . Ceramizer nie uszczelnia uszczelniaczy na zaworach bo sa one gumowe , tworzy tylko warstwe ceramiczną na gładziach cylindrów i poprawia sprężanie , sam na Ceramizerze jeżdze i jestem zadowolony :) Pamietaj zmien olej i obserwój poziom oleju powodzenia
Anonymous - 11-07-2007, 00:03

bartekdeejay napisał/a:
, sam na Ceramizerze jeżdze i jestem zadowolony :)


udało sie chociaż troszke wyciszyś charakterystyczne cykanie zaworków ;> ile km już zrobiłeś na tym wynalazku ?? bo sam sie zaczełem zastanawiać ale jakoś strasznie sceptycznie jestem nastawiony do takich wynalazków...

Anonymous - 11-07-2007, 08:57

Sory za pomyłkę, :oops: oczywiście chodzi o uszczelniacze.
Mówicie ze lotos to największy syf możliwe , silnik zaczyna mocniej dymić po nagrzaniu oleju .Bartekdeejay możliwe że masz racje. Tylko muszę zrobić na na tym oleju jeszcze 1 tysiąc km , kuracja ceramiczna , wlałem 2 dawki ceramizera. i na pewno wymienię, Silnik wcześniej tak nie dymił. :x
Jakli olej najbardziej polecacie oczywiście minerał podajcie symbol. Najlepiej aby był gęsty , i nie ubywało go tak szybko z silnika :) .

Krzyzak - 11-07-2007, 09:04

Darek2222 napisał/a:
Jakli olej najbardziej polecacie oczywiście minerał podajcie symbol.

Mobil Super M

deejay - 11-07-2007, 10:46
Temat postu: Ceramizer
Jesli chodzi o popychacze to jest poprawa :) ale najbardziej wzrosło ciśnienie spreżania na cylindrach mejscami prawie o dwa bary :o dodam tylko że mam wlane dwa aplikatory i jeszcze jedno auto zaczeło mniej palić ok. 0,7 litra na sto :D Ogólnie mówiąc to co piszą jest prawdą :lol:
josie - 11-07-2007, 13:16

Darek2222 napisał/a:
Jakli olej najbardziej polecacie oczywiście minerał podajcie symbol.


A ja polecam Shell 15W40. Miś brał mi go mniej niż Mobila.

Anonymous - 11-07-2007, 20:57

Dzięki za namiary na dobre oleje. Wymienie zaraz po kuracji ceramicznej.
Jeżeli chodzi o ceramizer to potwierdzam co napisał bartekdeejay. Silnik jest cichszy . lepsza dynamika jazdy , czyli na pewno ciśnienie w cylindrach wzrosło, nie wiem o ile nie robiłem pomiaru ale to się czuje przy moim wyeksploatowanym silniku :) . Zalałem dwie dawki. Jeszcze tylko żeby mi to dymienie ustało, albo sie zminimalizowało :? . Udało mi sie dzisiaj wyczyścić przepustnice i wyregulować obroty mam na 850 i o dziwo falowanie silnika ustało :) i tu ukłony w stronę krzyżaka super strona i super wskazówki wielkie dzięki.

waldi-1 - 11-07-2007, 21:26

ja śmigam na lotosie 10 w 40 i sobie chwale ani grama mi niebierze oleju choc miska mam nienowego
Anonymous - 12-07-2007, 16:13

waldi-1 napisał/a:
ja śmigam na lotosie 10 w 40 i sobie chwale ani grama mi niebierze oleju choc miska mam nienowego


10w 40 to jest pólsyntetyk a ja mam 15 w 40 minerał.
Chyba poszukam shell 15 w 40 i zaleje może będzie gęściejszy. Słuchajcie a może dodać odrobinę jakiegoś dobrego zagęszczacza tylko nie typu moto-doktora , czy jest coś takiego żeby nie zaszkodziło a pomogło nieznacznie zagęścić olej?
Bastek z forum wspominał coś o stp,wurh, ligue coś tam. Co o tym myślicie jeżeli sam shell nie pomoże. Może ktoś coś już dolewał i sobie chwali?

waldi-1 - 12-07-2007, 17:14

ja bym zainwestował w mechanika dobrego i zrobił to co trzeba zrobić a nie tylko olej on wygłuszy a niewiedomo co sie stanie po ilus tam km i niedajboże w czasie jazdy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group