[92-96]Lancer CB0 - Lancer 1.6 16V 93r-problem!!!
Anonymous - 05-01-2006, 15:07 Temat postu: Lancer 1.6 16V 93r-problem!!! Witam szanownych Mitsumaniakow-mam dosc powazny problem z lancerkiem mojej dziewczyny. Mianowicie od kilku dniu po nocnym postoju autko chodzi na 2 a po chwili na 3 gary...po krotkiej trasce w miescie i ponownym zapaleniu silnika wszystko powraca do normy...zaznacze ze auto ma LPG ale caly przebieg zdazenia ma miejsce na PB. Po przełaczeniu na gaz zapala sie check engine i jest jeszcze gorzej...po prostu gasnie.
Bede wdzieczny za kazda sugestie i uwage na ten temat.
Hubeeert - 05-01-2006, 15:10
Stare kable zapłonowe? Cewka?
W obu przypadkach - jeżeli to o to chodzi - przebicia w wyniku wilgoci w powietrzu.
ROMEL - 06-01-2006, 06:59
Uzupełniając bardzo trafną poradę Huberta w komplecie z kablami i cewka muszą pójść świece...podstawa - tym bardziej że na gazie - sam osobiście na początek nie czepiałbym sie cewki - cewki Mitsu na prawdę potrafia znieść baaardzo dużo...
Na początek wymień kable i świece...
I jeszcze jedno baaardzo pośrednio ale... sprawdź luzy zaworowe- jeździsz na gaziurze więc trzeba to kontrolować.... przypominam że sprawdzenia czy też regulacji dokonuje sie na gorącym silniku...
Pozdrawiam -
[ Dodano: Pią Sty 06, 2006 6:20 am ]
hmmm... nie można edytowac wypowiedzi.....?????????
Uzupełniając wypowiedź..
świece - NGK BKR6E-11 - przerwa elktrod 1,1
luzy zaworowe - na gorąco - 0,20 ssące, 0,30 wydechy..
Pozdrawiam
Bartek - 06-01-2006, 08:24
ROMEL napisał/a: | przerwa elktrod 1,1 |
uzywa rowniez eLPidżi wiec ustawilbym 0.9 - Agusi GTi potrafil sobie kichnac przy przerwie 1.1
Anonymous - 06-01-2006, 15:18
chłopaki jeszcze raz dzieki...wymienilem kabelki i swieczki na NGK-autko chodzi bardzo ładnie -nawet lagunka Dci odpada
Pozdrawiam
|
|
|