Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
28-09-2007, 15:30
Lancer 1.6 16V 93r-problem!!!
Autor Wiadomość
martino
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2006, 15:07   Lancer 1.6 16V 93r-problem!!!

Witam szanownych Mitsumaniakow-mam dosc powazny problem z lancerkiem mojej dziewczyny. Mianowicie od kilku dniu po nocnym postoju autko chodzi na 2 a po chwili na 3 gary...po krotkiej trasce w miescie i ponownym zapaleniu silnika wszystko powraca do normy...zaznacze ze auto ma LPG ale caly przebieg zdazenia ma miejsce na PB. Po przełaczeniu na gaz zapala sie check engine i jest jeszcze gorzej...po prostu gasnie.

Bede wdzieczny za kazda sugestie i uwage na ten temat.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2006, 15:10   

Stare kable zapłonowe? Cewka?

W obu przypadkach - jeżeli to o to chodzi - przebicia w wyniku wilgoci w powietrzu.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 06-01-2006, 06:59   

Uzupełniając bardzo trafną poradę Huberta w komplecie z kablami i cewka muszą pójść świece...podstawa - tym bardziej że na gazie - sam osobiście na początek nie czepiałbym sie cewki - cewki Mitsu na prawdę potrafia znieść baaardzo dużo...

Na początek wymień kable i świece...

I jeszcze jedno baaardzo pośrednio ale... sprawdź luzy zaworowe- jeździsz na gaziurze więc trzeba to kontrolować.... przypominam że sprawdzenia czy też regulacji dokonuje sie na gorącym silniku...

Pozdrawiam -

[ Dodano: Pią Sty 06, 2006 6:20 am ]
hmmm... nie można edytowac wypowiedzi.....?????????

Uzupełniając wypowiedź..

świece - NGK BKR6E-11 - przerwa elktrod 1,1
luzy zaworowe - na gorąco - 0,20 ssące, 0,30 wydechy..

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-01-2006, 08:24   

ROMEL napisał/a:
przerwa elktrod 1,1


uzywa rowniez eLPidżi wiec ustawilbym 0.9 - Agusi GTi potrafil sobie kichnac przy przerwie 1.1
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
martino
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2006, 15:18   

chłopaki jeszcze raz dzieki...wymienilem kabelki i swieczki na NGK-autko chodzi bardzo ładnie :) :) -nawet lagunka Dci odpada :wink:
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.