 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 28-09-2007, 15:30 |
Lancer 1.6 16V 93r-problem!!! |
Autor |
Wiadomość |
martino [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2006, 15:07 Lancer 1.6 16V 93r-problem!!!
|
|
|
Witam szanownych Mitsumaniakow-mam dosc powazny problem z lancerkiem mojej dziewczyny. Mianowicie od kilku dniu po nocnym postoju autko chodzi na 2 a po chwili na 3 gary...po krotkiej trasce w miescie i ponownym zapaleniu silnika wszystko powraca do normy...zaznacze ze auto ma LPG ale caly przebieg zdazenia ma miejsce na PB. Po przełaczeniu na gaz zapala sie check engine i jest jeszcze gorzej...po prostu gasnie.
Bede wdzieczny za kazda sugestie i uwage na ten temat. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2006, 15:10
|
|
|
Stare kable zapłonowe? Cewka?
W obu przypadkach - jeżeli to o to chodzi - przebicia w wyniku wilgoci w powietrzu. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 06-01-2006, 06:59
|
|
|
Uzupełniając bardzo trafną poradę Huberta w komplecie z kablami i cewka muszą pójść świece...podstawa - tym bardziej że na gazie - sam osobiście na początek nie czepiałbym sie cewki - cewki Mitsu na prawdę potrafia znieść baaardzo dużo...
Na początek wymień kable i świece...
I jeszcze jedno baaardzo pośrednio ale... sprawdź luzy zaworowe- jeździsz na gaziurze więc trzeba to kontrolować.... przypominam że sprawdzenia czy też regulacji dokonuje sie na gorącym silniku...
Pozdrawiam -
[ Dodano: Pią Sty 06, 2006 6:20 am ]
hmmm... nie można edytowac wypowiedzi.....?????????
Uzupełniając wypowiedź..
świece - NGK BKR6E-11 - przerwa elktrod 1,1
luzy zaworowe - na gorąco - 0,20 ssące, 0,30 wydechy..
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 06-01-2006, 08:24
|
|
|
ROMEL napisał/a: | przerwa elktrod 1,1 |
uzywa rowniez eLPidżi wiec ustawilbym 0.9 - Agusi GTi potrafil sobie kichnac przy przerwie 1.1 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
martino [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2006, 15:18
|
|
|
chłopaki jeszcze raz dzieki...wymienilem kabelki i swieczki na NGK-autko chodzi bardzo ładnie -nawet lagunka Dci odpada
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|