To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - PROBLEM Z NAWIEWAMI :( :( :(

Anonymous - 24-07-2007, 14:05
Temat postu: PROBLEM Z NAWIEWAMI :( :( :(
Mam problem z nawiewami a dokładnie dmuchawa, chciałbym to zrobić sam, ponieważ nie bardzo teraz mnie stac na elektryka jesli moglibyście mi najprościej wytłumaczyć co mogło siąść i jak to naprawić ? Nawiewy grzeją, ale sama dmuchawa stoi :(
PROSZE O POMOC
POZDRAWIAM

Maretzky85 - 24-07-2007, 14:15

A stoi przy każdym ustawieniu pokrętła czy na najmocniejszym chodzi ??
Anonymous - 24-07-2007, 14:20
Temat postu: :(
Stoi przyjacielu :(
Bartek - 24-07-2007, 15:58

Szczotki w silniczku dmuchawy się skończyli..... 7x7 mm z kabelkiem "w bok" kupisz w każdym sklepie z częściami do maluchów, wymiana, polecałbym przetoczenie komutatora (4 piwka dla tokarza) i za 15 zł silniczek na kolejne 300 000 km
Anonymous - 24-07-2007, 16:01
Temat postu: Slonio
Kolego - Stawiam Ci skrzynke dobrego piwa, jeśli byś mi pomógł to zrobić - obiecuje ! ! !
Albo prosze opowiedz mi obrazkowo jak mam to zrobic, gdzie ten silniczek jak Go rozebrac jak wyjąć te rolki itp. PROSZĘ :(

Bartek - 24-07-2007, 16:17

Za kszynkę dobrego piwa, to kupisz 2 takie silniczki ;)

po kolei:
- zdejmujesz osłonę dolną pod schowkiem pasażera
- odkręcasz przekaźnik główny (2 śrubki krzyżakowe) od blachy trzymającej schowek)
- odkręcasz solniczek dmuchawy od plastykowego korpusu (3 śrubki z łebkami 8 mm)
- odłączasz kostkę elektryczną i rurkę doprowadzającą powietrze chłodzące silniczek
- wyjmujesz silniczek wraz z wiatrakiem w dół
- odkręcasz dekiel silniczka (2 śrubki krzyżakowe)
- wymieniasz szczotki (których wymiary podałem w poście wyżej)
- składasz w odwrotnej kolejności

to plan minimum

plan optimum powinien zawierać przedostatni punkt - przetoczenie komutatora, czyli trzeba odkręcić "śmigło" wiatraka, wyjąć komutator z silniczka i dać tokarzowi razem z 4-ro pakiem celem zarównania wżerów na komutatorze

Anonymous - 24-07-2007, 17:36

Dzieki wielkie !! w piatek sie tym zajme - jak cos nie bede wiedzial - zapytam - WIELKIE DZIEKI ! ! !
Anonymous - 24-07-2007, 19:11

Bartku czy w/w instrukcja spowoduje też że silnik może prawcować troszkę ciszej bo czasami mój tak jak by dostawał wibracji przy nawyższych obrotach ;/
Bartek - 24-07-2007, 19:36

Derpin, może łożyska czas przesmarować / wymienić - rozbierz i oceń.....
Anonymous - 24-07-2007, 20:01
Temat postu: ?
a ILE JEST TYCH SZCZOTEK ?? Z KABELKIEM 7X7MM ? POWIEM OJCU ZEBY JUTRO KUPIL JA SIE NIE WYROBIE A W PIATEK WEZMNE SIE ZA TO :)
waldi-1 - 24-07-2007, 22:44

a moze to tylko wyłącznik nadmuchu siadł ,podłącz go na któtko ,sprawdz tez bezpiecznik
Anonymous - 24-07-2007, 23:12
Temat postu: :/
az taki tempy nie jestem, bezpieczniki sprawdzilem... a na krótko podłączyć nie umiem... :/
Bartek - 25-07-2007, 09:14

slonio88 napisał/a:
ILE JEST TYCH SZCZOTEK


2, jak w każdym silniku na prąd stały ;)

szubab - 25-07-2007, 10:07

Mi pewnego dnia zaczeła coś wentylacja bardzo głośno działać, zupełnie jakby coś zawadzało o łopatki. Przy najwyższych obrotach huczało niemiłosiernie a do tego zaczeło jakby trochę śmierdzieć. Okazało się, że mysz popełniła w nim samobujstwo, chyba chciała w nim uwić gniazdko. Naprawa nie była zbyt skąplikowana.
waldi-1 - 25-07-2007, 14:34

nikt niemówi ze jestes tepy a na krótko podłączyc to banalnie proste wyjmujesz kable z przełącznika jeden prądowy jeden mase i razem je skręcasz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group