To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] problemy z silnikiem

Anonymous - 26-07-2007, 16:10
Temat postu: [1G 90-94] problemy z silnikiem
witam wszystkich ponownie i znowym problemem.mianowicie autko pracuje idealnie rowno i bez przerywania ale tylko gdy na dworze jest cieplo.problem zaczyna sie gdy pada deszcz lub gdy jest wilgotne powietrze zazwyczaj rano auto dziwnie zaczyna przerywac gdy puszczam noge z gazu i przerywa takze przy danych obrotach 1500-2100 obr.wymienilem juz kable i swiece NGK i dalej dzieje sie to samo.lecz tylko gdy pada lub jest wilgotne powietrze.czasami gdy jest cieplo ale to sporadycznie raz no jakis czas.prosze o pomoc .pozdrawiam leszek
Anonymous - 26-07-2007, 19:54

sprawdz dokladnie rure filtr powietrza a przepustnica :) u mnie byly podobne objawy i znalezalem peknicie na harmonijce owej rury :) po usunieciu problem znikl :)
HouseM - 26-07-2007, 20:54

Napisz jeszcze czy dzieje się tak tylko na zimnym/ciepłym silniku czy też cały czas ?
Anonymous - 27-07-2007, 19:59

czy przy odpaleniu obroty idą do góry a potem spadają ?

sprawdziłeś szczelność dolotu ?

sprawdziłeś lambdę ?

może to powodować jeszcze czujnik temp. pow.

czy wydech jest czarny w środku ?

Anonymous - 29-07-2007, 15:10

A MOZE TO BYC WINA ZLE PODLACZONYCH WEZYKOW PODCISNIENIA.
Anonymous - 29-07-2007, 18:32

ale od czego źle podłączone ? raczej nieszczelne...
Anonymous - 29-07-2007, 18:42

Sprawdź kable wysokiego napięcia jeśli jest deszcz lub wilgotno możesz mieć dyskotekę pod maską. Najlepiej wieczorem jak jest ciemno spryskaj kable wodą uruchom samochód. Jeśli iskra będzie przeskakiwać po kablach wymień je na nowe.
Adaho_krak - 30-07-2007, 00:04

leon2 napisał/a:
wymienilem juz kable i swiece NGK i dalej dzieje sie to samo


Esio, popatrz co kolega napisał :(

leon2, możliwości jest wiele jak zawsze :)jeśli kable wyeliminowałeś sprawdz moduł zapłonowy tzw. cewki może już padają

Anonymous - 04-08-2007, 08:40

sonda wymieniona auto dalej chodzi tak samo
Adaho_krak - 04-08-2007, 09:52

leon2 napisał/a:
sonda wymieniona auto dalej chodzi tak samo


?? sonda nie bardzo ma coś wspólnego z przerywaniem. Problem to, albo układ elektyryczny, albo paliwowy, włącznie z dolotem powietrza. Zdefiniowanie problemu najlepiej z data logerem. Ja stawiam na niedomagające cewki WN.

Anonymous - 04-08-2007, 12:42

tez mi sie tak wydaje ostatnio wieczorem poszlem odpalic auto i popatrzec czy gdzies niema przebicia i na cewce zaplonowej skacze iskra wydaje mi sie ze tego noepowinno byc
Adaho_krak - 04-08-2007, 13:10

leon2, to Ci się bardzo dobrze wydaje, i w ten oto sposób znalazłeś przyczyne dziwnego zachowania autka. Zlikwiduj iskre, ma jej nie być. Pisałeś że wymieniłeś kable WN. Ale na jakie, ja swego czasu kupiłem JC i po dwóch tygodniach je wywaliłem, były gorsze od starych. Zainwestowałem w NGK i mam od roku spokój.
Anonymous - 04-08-2007, 13:40

ja tez przed wymiana przejrzalem cale forum odnosnie kabli WN i tak samo zainwestowalem w NGK tak samo swiece tej samej firmy
Adaho_krak - 04-08-2007, 14:50

Jeśli kable masz NGK to może problem tkwi w zabrudzeniu. RADA: rozebrać, wyczyścić, odtłuścić (szczególnie w miejscu występowania iskry).
Anonymous - 04-08-2007, 17:50

witam serdecznie
jestem posiadaczem eclipsa 1g wersja usa
niestety mam problem z potencjometrem przepustnicy
zna moze ktoś radę na ten problem?
gdzie można to dokupić i jaki może być koszt ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group