To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] przewody

Anonymous - 04-08-2007, 20:48
Temat postu: [E33A 2.0] przewody
witam wszystkich serdecznie -mam pytanie czy przewody zaplonowe a wlasciwie ich uszkodzenie moze byc przyczyna ze silnik przerywa tz.nie gasnie ale zachowuje sie tak jaby ktos mu na moment odlonczyl ktoras swiece albo wtrysk dziwne jest to ze na gazie chodzi rowniej (swiece wymienione,zaplon podobno ustawiony-tak twierdzi mechanik,ECU sprawdzone i zresetowane) z gory dzieki za odpowiedzi
Anonymous - 04-08-2007, 21:04

moze tak byc, tzn szarpie silnikiem z tym tylko ze ten gaz mi nie pasuje, na gazie powinno byc znacznie gorzej. no ale warto kable wymienic!
Anonymous - 04-08-2007, 21:35

no wlasnie gdyby na gazie bylo gorzej albo chociaz tak samo to sprawa bylaby latwiejsza-oczywiscie kable wymienie ale dopiero w poniedzialek a jutro musze zrobic 400km i nie wiem jak misiek to zniesie
deejay - 05-08-2007, 22:07
Temat postu: przewody
Witaj Marek jeśli chodzi o przewody to takie właśnie objawy będą przerywanie , nierówna praca silnika itp. a gaz jak może wiesz ma więcej oktanów niż bezyna {105 oktanów} i nawet przy uszkodzonych przewodach silnik bedzie pracował lepiej niż na paliwie wystarczy mała iskra by gaz detonował ale przewody , świece i filtr powietrza to podstawa jak jeżdzisz na gazie :wink:
Maretzky85 - 05-08-2007, 22:30

że gaz ma więcej oktanów niż benzyna ?? czy ktoś jeszcze może to potwierdzić ? bo nie chce się wymądrzać, ale właśnie chyba gaz ma mniej i dlatego też silniki na gazie mają nieco mniejszą moc ...
Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu jeśli się mylę ...

A przerywanie takie rzadkie może być też spowodowane nieszczelnymi zaworami z tego co wiem.

Anonymous - 06-08-2007, 13:15

Gaz ma okolo 104/105 oktanow a bezyna wiadomo.
Krzyzak - 06-08-2007, 14:07

potwierdzam - LPG ma wiecej oktanow niz sprzedawane w Polsce etyliny
Anonymous - 06-08-2007, 14:27

o gazach troche wiem bo przez 15 lat jako jeden z 16 kierowcow w tym kraju wozilem ciekly etylen do ZCH blachownia i troche nas szkolili zeby jakies miasto na trasie przejazdu nie pozostalo wielkim dolem jak to bylo na syberi czy chocby w plocku gdzie romblo 500kg i przez pol roku nie mogli sie pozbierac a ja zawsze w cysternie mialem 20ton ale to nie miejsce na takie opowiadania -chcialbym tylko powiedziec ze gaz ma procz oktanow rowniez kalorycznosc ,temperature zaplonu,temperature zamozaplonu ,okreslona zawartosc w powietrzu przy ktorej jest wybuchowy,a po wyzej ktorej tylko sie spala-ale moim zdaniem na moc silnika najbardziej wplywa kalorycznosc gazu a nie jego liczba oktanowa ale moze sie myle -a wracajac do kabli to po wymianie napewno napisze czy pomoglo czy nie -jak nie to pewnie znowu bede prosil o pomoc a za dotychczasowa DZIEKI

[ Dodano: 06-08-2007, 19:46 ]
niestety- kable wymienione-silnik przerywa dalej -na gazie pracuje normalnie-niech to ,,,,,,,,

Maretzky85 - 07-08-2007, 14:49

Dziękuje :) Dzięki Wam jestem teraz ciut mądrzejszy apropo gazu ;)
W każdym razie jeśli przerywa to może świece coś nie tak ?? (mimo, że wymienione)
Filtr paliwa sprawdzałeś ? U mnie tez przerywał na benzynie strasznie jak miałem zasyfiony filtr paliwa ...

Anonymous - 07-08-2007, 20:06

swiece nowe ngk reszte sprawdze choc dzisiaj kolega mechanik powiedzial ze musimy sprawdzic prad ladowania bo jezeli bedzie za niski to wtryski tez moga wariowac
Anonymous - 30-08-2007, 11:02

Zgadza się - gaz ma wyższą liczbę oktanową i mniejszą kaloryczność - stąd niższa moc.
Jeśli chodzi o kable, to mogą być przyczyną rwania na niższych obrotach
("wypadanie" zapłonów). Sam walczę właśnie z taką dolegliwością z moim E33.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group