Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] przewody
Autor Wiadomość
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2007, 20:48   [E33A 2.0] przewody

witam wszystkich serdecznie -mam pytanie czy przewody zaplonowe a wlasciwie ich uszkodzenie moze byc przyczyna ze silnik przerywa tz.nie gasnie ale zachowuje sie tak jaby ktos mu na moment odlonczyl ktoras swiece albo wtrysk dziwne jest to ze na gazie chodzi rowniej (swiece wymienione,zaplon podobno ustawiony-tak twierdzi mechanik,ECU sprawdzone i zresetowane) z gory dzieki za odpowiedzi
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2007, 21:04   

moze tak byc, tzn szarpie silnikiem z tym tylko ze ten gaz mi nie pasuje, na gazie powinno byc znacznie gorzej. no ale warto kable wymienic!
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2007, 21:35   

no wlasnie gdyby na gazie bylo gorzej albo chociaz tak samo to sprawa bylaby latwiejsza-oczywiscie kable wymienie ale dopiero w poniedzialek a jutro musze zrobic 400km i nie wiem jak misiek to zniesie
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-08-2007, 22:07   przewody

Witaj Marek jeśli chodzi o przewody to takie właśnie objawy będą przerywanie , nierówna praca silnika itp. a gaz jak może wiesz ma więcej oktanów niż bezyna {105 oktanów} i nawet przy uszkodzonych przewodach silnik bedzie pracował lepiej niż na paliwie wystarczy mała iskra by gaz detonował ale przewody , świece i filtr powietrza to podstawa jak jeżdzisz na gazie :wink:
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-08-2007, 22:30   

że gaz ma więcej oktanów niż benzyna ?? czy ktoś jeszcze może to potwierdzić ? bo nie chce się wymądrzać, ale właśnie chyba gaz ma mniej i dlatego też silniki na gazie mają nieco mniejszą moc ...
Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu jeśli się mylę ...

A przerywanie takie rzadkie może być też spowodowane nieszczelnymi zaworami z tego co wiem.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Artur86r
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 13:15   

Gaz ma okolo 104/105 oktanow a bezyna wiadomo.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-08-2007, 14:07   

potwierdzam - LPG ma wiecej oktanow niz sprzedawane w Polsce etyliny
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 14:27   

o gazach troche wiem bo przez 15 lat jako jeden z 16 kierowcow w tym kraju wozilem ciekly etylen do ZCH blachownia i troche nas szkolili zeby jakies miasto na trasie przejazdu nie pozostalo wielkim dolem jak to bylo na syberi czy chocby w plocku gdzie romblo 500kg i przez pol roku nie mogli sie pozbierac a ja zawsze w cysternie mialem 20ton ale to nie miejsce na takie opowiadania -chcialbym tylko powiedziec ze gaz ma procz oktanow rowniez kalorycznosc ,temperature zaplonu,temperature zamozaplonu ,okreslona zawartosc w powietrzu przy ktorej jest wybuchowy,a po wyzej ktorej tylko sie spala-ale moim zdaniem na moc silnika najbardziej wplywa kalorycznosc gazu a nie jego liczba oktanowa ale moze sie myle -a wracajac do kabli to po wymianie napewno napisze czy pomoglo czy nie -jak nie to pewnie znowu bede prosil o pomoc a za dotychczasowa DZIEKI

[ Dodano: 06-08-2007, 19:46 ]
niestety- kable wymienione-silnik przerywa dalej -na gazie pracuje normalnie-niech to ,,,,,,,,
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-08-2007, 14:49   

Dziękuje :) Dzięki Wam jestem teraz ciut mądrzejszy apropo gazu ;)
W każdym razie jeśli przerywa to może świece coś nie tak ?? (mimo, że wymienione)
Filtr paliwa sprawdzałeś ? U mnie tez przerywał na benzynie strasznie jak miałem zasyfiony filtr paliwa ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2007, 20:06   

swiece nowe ngk reszte sprawdze choc dzisiaj kolega mechanik powiedzial ze musimy sprawdzic prad ladowania bo jezeli bedzie za niski to wtryski tez moga wariowac
 
 
Goszu
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 11:02   

Zgadza się - gaz ma wyższą liczbę oktanową i mniejszą kaloryczność - stąd niższa moc.
Jeśli chodzi o kable, to mogą być przyczyną rwania na niższych obrotach
("wypadanie" zapłonów). Sam walczę właśnie z taką dolegliwością z moim E33.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.