 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] przewody |
Autor |
Wiadomość |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 20:48 [E33A 2.0] przewody
|
|
|
witam wszystkich serdecznie -mam pytanie czy przewody zaplonowe a wlasciwie ich uszkodzenie moze byc przyczyna ze silnik przerywa tz.nie gasnie ale zachowuje sie tak jaby ktos mu na moment odlonczyl ktoras swiece albo wtrysk dziwne jest to ze na gazie chodzi rowniej (swiece wymienione,zaplon podobno ustawiony-tak twierdzi mechanik,ECU sprawdzone i zresetowane) z gory dzieki za odpowiedzi |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 21:04
|
|
|
moze tak byc, tzn szarpie silnikiem z tym tylko ze ten gaz mi nie pasuje, na gazie powinno byc znacznie gorzej. no ale warto kable wymienic! |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 21:35
|
|
|
no wlasnie gdyby na gazie bylo gorzej albo chociaz tak samo to sprawa bylaby latwiejsza-oczywiscie kable wymienie ale dopiero w poniedzialek a jutro musze zrobic 400km i nie wiem jak misiek to zniesie |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-08-2007, 22:07 przewody
|
|
|
Witaj Marek jeśli chodzi o przewody to takie właśnie objawy będą przerywanie , nierówna praca silnika itp. a gaz jak może wiesz ma więcej oktanów niż bezyna {105 oktanów} i nawet przy uszkodzonych przewodach silnik bedzie pracował lepiej niż na paliwie wystarczy mała iskra by gaz detonował ale przewody , świece i filtr powietrza to podstawa jak jeżdzisz na gazie |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-08-2007, 22:30
|
|
|
że gaz ma więcej oktanów niż benzyna ?? czy ktoś jeszcze może to potwierdzić ? bo nie chce się wymądrzać, ale właśnie chyba gaz ma mniej i dlatego też silniki na gazie mają nieco mniejszą moc ...
Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu jeśli się mylę ...
A przerywanie takie rzadkie może być też spowodowane nieszczelnymi zaworami z tego co wiem. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Artur86r [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 13:15
|
|
|
Gaz ma okolo 104/105 oktanow a bezyna wiadomo. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:07
|
|
|
potwierdzam - LPG ma wiecej oktanow niz sprzedawane w Polsce etyliny |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:27
|
|
|
o gazach troche wiem bo przez 15 lat jako jeden z 16 kierowcow w tym kraju wozilem ciekly etylen do ZCH blachownia i troche nas szkolili zeby jakies miasto na trasie przejazdu nie pozostalo wielkim dolem jak to bylo na syberi czy chocby w plocku gdzie romblo 500kg i przez pol roku nie mogli sie pozbierac a ja zawsze w cysternie mialem 20ton ale to nie miejsce na takie opowiadania -chcialbym tylko powiedziec ze gaz ma procz oktanow rowniez kalorycznosc ,temperature zaplonu,temperature zamozaplonu ,okreslona zawartosc w powietrzu przy ktorej jest wybuchowy,a po wyzej ktorej tylko sie spala-ale moim zdaniem na moc silnika najbardziej wplywa kalorycznosc gazu a nie jego liczba oktanowa ale moze sie myle -a wracajac do kabli to po wymianie napewno napisze czy pomoglo czy nie -jak nie to pewnie znowu bede prosil o pomoc a za dotychczasowa DZIEKI
[ Dodano: 06-08-2007, 19:46 ]
niestety- kable wymienione-silnik przerywa dalej -na gazie pracuje normalnie-niech to ,,,,,,,, |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-08-2007, 14:49
|
|
|
Dziękuje Dzięki Wam jestem teraz ciut mądrzejszy apropo gazu
W każdym razie jeśli przerywa to może świece coś nie tak ?? (mimo, że wymienione)
Filtr paliwa sprawdzałeś ? U mnie tez przerywał na benzynie strasznie jak miałem zasyfiony filtr paliwa ... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 20:06
|
|
|
swiece nowe ngk reszte sprawdze choc dzisiaj kolega mechanik powiedzial ze musimy sprawdzic prad ladowania bo jezeli bedzie za niski to wtryski tez moga wariowac |
|
|
|
 |
Goszu [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2007, 11:02
|
|
|
Zgadza się - gaz ma wyższą liczbę oktanową i mniejszą kaloryczność - stąd niższa moc.
Jeśli chodzi o kable, to mogą być przyczyną rwania na niższych obrotach
("wypadanie" zapłonów). Sam walczę właśnie z taką dolegliwością z moim E33. |
|
|
|
 |
|
|