[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] ECU
Anonymous - 07-08-2007, 11:06 Temat postu: [CA1A 1.3] ECU Witam serdecznie Wszystkich.
Dziś korzystając z urlopu chciałem ogarnąć trochę mojego Colta. Podłączyłem diodę, przekręciłem zapłon i dioda mruga krótkimi mignięciami. Czyli zapętlające się dziewiątki - czyli niby ok. Więc odłączyłem celowo jakiś czujnik dla sprawdzenia, tak na fazę i co? Przekręcam zapłon i dalej same dziewiątki No to inny czujnik odpiąłem i to samo, następny i to samo.
Wie Ktoś może o co chodzi ? Żle przeprowadziłem badanie ? A może ECU padło?
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Krzyzak - 07-08-2007, 11:09
pojezdzij troche z odpietym czujnikiem i wtedy sprawdz
Anonymous - 07-08-2007, 11:17
dowolnym czujnikiem? obojętnie jaki odpiąć czy jakiś konkretny?
Krzyzak - 07-08-2007, 12:33
np. czujnik temp. silnika (najlepiej byloby przeplywomierz, ale go nie masz )
Anonymous - 07-08-2007, 14:18
Błąd 21. Czyli działa poprawnie Czy to jeszcze nie daje pewności?
Krzyzak - 07-08-2007, 14:22
daje, daje - nie masz wiekszych problemow w zyciu?
Anonymous - 07-08-2007, 14:51
no mam kończą mi się pomysły na to co zrobić aby mój Colt mniej palił Bo odpowiedzi typu " on widać tak ma" i "tu wszystko jest w porządku" drastycznie podnoszą mi ciśnienie 10 litrów to on może palić ale z dwiema przyczepami No nic. Będę dalej walczył Dzięki za pomoc
Krzyzak - 07-08-2007, 15:16
sonda lambda sprawdzona?
kolektor wydechowy nie jest pekniety?
Anonymous - 07-08-2007, 15:25
kable, świece, sonda, filtry, rozrząd, oleje nowe, palec i kopułka przeczyszczone, komputer nie pokazuje żadnych błędów ,kolektor cały Dobrze? Świece są czarne. Wszystko wymienione 2kkm temu
Bartek - 07-08-2007, 16:28
...a spożycie oleju? 1.3 jest niestety czułe na zużycie..... pierwszym objawem kończenia się silnika jest większe spożycie benzyny, potem wchodzi olej i wiadomo, że trza rozbierać....
Anonymous - 07-08-2007, 17:12
Ustaw zaworki
Anonymous - 07-08-2007, 17:32
Mój nie bierze oleju . W ciągu roku nie wymagał żadnej dolewki, a poziom utrzymuje się taki sam. Może minimalnie się obniżył, ale w żadnym wypadku nie budzi to niepokoju . Ciśnienie miałem mierzone i na każdym cylindrze było identyczne (ok 14 jak dobrze jeszcze pamiętam) . Zaworów fakt, nie ustawiałem, ale nie dzwonią i chodzą cicho więc nie wiem czy jest sens, aczkolwiek będę miał to na uwadze Ja osobiście poszedł bym inną drogą Świece są czarne, więc mieszanka jest za bogata. I teraz pytanie do Was Co sprawdzić? Sonda nowa-działa, ECU jak dziś się okazało też, więc co dalej ? wtryski?
Anonymous - 08-08-2007, 11:42
ZAC napisał/a: | Świece są czarne, |
1. Sprawdz zaplon!!
2. Jedna swieca czarna czy wszystkie rowno???
Jezeli jedna - leje wtryskiwacz,
3. Ja bym jedank naciskal na zaworki. U mnie tez nie cykaly i to wlasnie byl problem siedzialy za ciasno i nie bylo luzow. Auto palilo mi 12 litrow gazu, 10 benzyny, czarne swiece i carna rura. Doszlo do tego, ze przestalo mi palic na zimno
A po regulacji jak reka odja spalanie 7,5 benzyny, 8 gazu, chodzi jak szwajcarski zegarek, rowniutko i bez falowania. Do tego zacza palic normalnie. A co do cykania. Zaworki powinny leciutko cykac.
Anonymous - 08-08-2007, 14:11
U mnie wszystkie świece są czarne. Zrobię chyba tak jak mówisz. Sprawdzę zapłon i przy okazji zawory. Może to coś pomoże bo już nie mam pomysłów
Krzyzak - 09-08-2007, 10:12
jeszcze regulator cisnienia paliwa na koncu listwy
|
|
|