To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Temat zamknięty

Anonymous - 22-08-2007, 17:57
Temat postu: Temat zamknięty
Dziekuje, problem rozwiązany
piotruś - 22-08-2007, 22:03

Co prawda nie mam 3000 ale eclipse i nie wiem o jaki domek chodzi prawdopodobnie jest to kontrolka płynu chłodnicy bo tak jest w eclipse ,z kolei jeśli chodzi o skrecenie o którym napisałeś to uważam że odpowiedzialny za podtrzymanie obrotów na odpowiednim poziomie jest silniczek krokowy i TPS .radził bym ci jeszcze sprawdzić poziom płynu wspomagania kierownicy .Być może ten domek to właśnie płyn wspomagania.
LordWolf - 22-08-2007, 22:39

Jeśli chodz o konrolkę w kształcie "domku" jest to kontrolka poziomu płynu chłodzącego.
Czy gaśnie ci auto przy skręcie jak masz wciśnięte sprzęgło czy na biegu?
:shock: ciężka sprawa

Anonymous - 23-08-2007, 09:00

Jak wcisne sprzęgło to zgaśnie całkiem, a jak na biegu do mi auto nie jedzie i dopiero jak wyprostuje to zaczyna jechać... Dzięki za info z domkiem :lol: Płyn od wspomagania też na max.

Czy moge uzyskać więcej info na temat silnika krokowego?

LordWolf - 23-08-2007, 11:06

:? no to faktycznia jak kolega piotruś wspomniał może to być problem z silniczkiem krokowym
przy wysiłku - skręcie (pracuje wspomaganie) silnik nie potrafi utrzymać obrotów :doubt:

Anonymous - 23-08-2007, 12:22

ale w druga strone byloby to samo, a nie jest! Tym się mniej przejmuje, bardziej boli mnie to że auto sie nie wkreca.

Ale przypomniałem sobie jedno: ten problem zacząl sie kiedy wymienilem wode na płyn chłodzący, w tej chwili dolałem troche płynu chłodniczego i juz nie mruga kontrolka...

piotruś - 23-08-2007, 16:33

może to któryś z wtryskiwaczy się przycina lub go zalewa i nie chce się wkręcać wtedy czek nie zapala się .
Anonymous - 23-08-2007, 19:59

witam. Sbrubuj zatankować wiekszą ilość paliwa(prawie pełny bak).Potem możesz też spróbować odkręćić korek wlewu paliwa(pierwsze wyjeżdzij troche paliwa) i zrób próby
Anonymous - 23-08-2007, 22:50

A takie cuś jak czujnik wstrząsowy - może to robi jakieś halo? Jest czujnik wstrząsowy w gt?
waldi-1 - 24-08-2007, 09:19

jeśli możesz, zmierz poprzez diode czy są jakies błędy w kompie, mnie sie wydaje ze cos z kompem masz
Anonymous - 24-08-2007, 09:23

i dalej to samo...
waldi-1 - 24-08-2007, 09:36

to zrób diagnoze diody
Anonymous - 24-08-2007, 10:02

Problem w tym że nie wiem jak
waldi-1 - 24-08-2007, 10:04

bierzesz zwykłą diode na 12 w , podłanczasz ja w gniazdo komputera i liczysz mrugnięcie , powtórz to kilka razy i sprawdz czy sie powtarzaja, niewiem jak jest w 300 gt ale poszukaj na forum lub zrób temat jak liczy sie kody błędu w gt
Student - 24-08-2007, 11:13

Panowie zupełnie nie znam się na 3000 ale może dostaje gdzieś lewe powietrze i dlatego ma problemy z wkręcaniem.
Co do gaśnięcia przy skręcie tak sobie pomyślałem że może być coś krzywe (np. maglownica) i przy skręcaniu blokowane jest wspomaganie ale to też by występowało na postoju :( a nie tylko podczas jazdy.

A co z czujnikami temperatury, wału itp. może któryś z nich oszukuje komputer.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group