Przesunięty przez: witek.w-wa 07-12-2007, 01:48 |
Temat zamknięty |
Autor |
Wiadomość |
Ilove3000GT [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2007, 17:57 Temat zamknięty
|
|
|
Dziekuje, problem rozwiązany |
Ostatnio zmieniony przez Ilove3000GT 29-10-2007, 09:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 22-08-2007, 22:03
|
|
|
Co prawda nie mam 3000 ale eclipse i nie wiem o jaki domek chodzi prawdopodobnie jest to kontrolka płynu chłodnicy bo tak jest w eclipse ,z kolei jeśli chodzi o skrecenie o którym napisałeś to uważam że odpowiedzialny za podtrzymanie obrotów na odpowiednim poziomie jest silniczek krokowy i TPS .radził bym ci jeszcze sprawdzić poziom płynu wspomagania kierownicy .Być może ten domek to właśnie płyn wspomagania. |
|
|
|
 |
LordWolf
Mitsumaniak

Auto: 3000 GT VR-4 Europa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 41 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-08-2007, 22:39
|
|
|
Jeśli chodz o konrolkę w kształcie "domku" jest to kontrolka poziomu płynu chłodzącego.
Czy gaśnie ci auto przy skręcie jak masz wciśnięte sprzęgło czy na biegu?
ciężka sprawa |
|
|
|
 |
Ilove3000GT [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2007, 09:00
|
|
|
Jak wcisne sprzęgło to zgaśnie całkiem, a jak na biegu do mi auto nie jedzie i dopiero jak wyprostuje to zaczyna jechać... Dzięki za info z domkiem Płyn od wspomagania też na max.
Czy moge uzyskać więcej info na temat silnika krokowego? |
|
|
|
 |
LordWolf
Mitsumaniak

Auto: 3000 GT VR-4 Europa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 41 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-08-2007, 11:06
|
|
|
no to faktycznia jak kolega piotruś wspomniał może to być problem z silniczkiem krokowym
przy wysiłku - skręcie (pracuje wspomaganie) silnik nie potrafi utrzymać obrotów |
|
|
|
 |
Ilove3000GT [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2007, 12:22
|
|
|
ale w druga strone byloby to samo, a nie jest! Tym się mniej przejmuje, bardziej boli mnie to że auto sie nie wkreca.
Ale przypomniałem sobie jedno: ten problem zacząl sie kiedy wymienilem wode na płyn chłodzący, w tej chwili dolałem troche płynu chłodniczego i juz nie mruga kontrolka... |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 23-08-2007, 16:33
|
|
|
może to któryś z wtryskiwaczy się przycina lub go zalewa i nie chce się wkręcać wtedy czek nie zapala się . |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2007, 19:59
|
|
|
witam. Sbrubuj zatankować wiekszą ilość paliwa(prawie pełny bak).Potem możesz też spróbować odkręćić korek wlewu paliwa(pierwsze wyjeżdzij troche paliwa) i zrób próby |
|
|
|
 |
Ilove3000GT [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2007, 22:50
|
|
|
A takie cuś jak czujnik wstrząsowy - może to robi jakieś halo? Jest czujnik wstrząsowy w gt? |
Ostatnio zmieniony przez Ilove3000GT 29-10-2007, 09:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Ilove3000GT [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2007, 09:23
|
|
|
i dalej to samo... |
Ostatnio zmieniony przez Ilove3000GT 29-10-2007, 09:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Ilove3000GT [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2007, 10:02
|
|
|
Problem w tym że nie wiem jak |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 24-08-2007, 11:13
|
|
|
Panowie zupełnie nie znam się na 3000 ale może dostaje gdzieś lewe powietrze i dlatego ma problemy z wkręcaniem.
Co do gaśnięcia przy skręcie tak sobie pomyślałem że może być coś krzywe (np. maglownica) i przy skręcaniu blokowane jest wspomaganie ale to też by występowało na postoju a nie tylko podczas jazdy.
A co z czujnikami temperatury, wału itp. może któryś z nich oszukuje komputer. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
|