To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] zaplon 4g63

Anonymous - 28-08-2007, 19:41
Temat postu: [E33A 2.0] zaplon 4g63
witam mam jedno pewnie proste pytanie-jak powinny byc ustawione znaki na wale podczas ustawiania zaplonu-srodek,gora,czy dol.
Krzyzak - 29-08-2007, 08:03

mistrzu - zaplon ustawia sie dynamicznie (tzn. silnik jest odpalony)
wtedy lampa stroboskopowa pokazuje gdzie znajduje sie wciecie kola pasowego walu - powinno byc (bazowe) na +5 (w tym silniku) - przy zmasowanym zlaczu zaplonu oczywiscie

waldi-1 - 29-08-2007, 12:30

no to ja tez sie zapytam o zapłon, przed wymiana mojego kompa diagnosta cofnoł mi zapłon poniewarz auto strasznie muliło, teraz jak komp juz jest inny wszystko w nim działa ale cos dziwnie silnik chodzi jak jade, tak jakby twardo głośno takie ma jakby wibracje na rame ale to tylko jak dodam więcej gazu , na wolnych obrotach pracuje fajnie, mam zapłon spowrotem przyśpieszyć?
Krzyzak - 29-08-2007, 13:49

ustaw zgodnie z zaleceniami - glosna praca silnika moze byc spowodowana zlym ustawieniem
Anonymous - 30-08-2007, 18:09

Mistrzu Krzyzaczku złoty.
Taki temat przeleciał pare razy.
Sory za duze literki.

JAK USTAWIONY JEST BALANS ????????????

Narywanie w okolicach 2200 - 2700?

Krzyzak - 30-08-2007, 18:30

masz na mojej WWW pokazane
Anonymous - 30-08-2007, 22:52

Ja wiem, że jest u ciebie. Ale to co "marek b" opisuje, to jak w mo... pasuje mi do balansu, a nie zapłonu. Owszem przy zlym zapłonie są jakieś narywania, ale nie jak w przypadku balansu. Jeżelia autko smiga i niemuli to nie zapłon.
Krzyzak - 31-08-2007, 09:38

no przeciez na mojej WWW jest pokazany caly rozrzad - wymiana w 4G37/63 - tam tez jest pokazane gdzie i jak sprawdzic balans przy pompie oleju
waldi-1 - 31-08-2007, 09:40

ja niemam lampy stroposkopowej więc ustawiłem zapłon na aparacie zapłonowym tak po srodku ,czy moze tak być narazie?
Krzyzak - 31-08-2007, 09:43

jesli rozrzad masz ustawiony prawidlowo, to aparat powinien byc ustawiony wlasnie mniej wiecej posrodku zakresu regulacji
tym niemniej - lepiej gdzies podjedz na regulacje, bo takie ustawienie to moze byc tylko jako wstepne

waldi-1 - 31-08-2007, 09:45

wiem wiem ale narazie musiałem tak ustawić bo mnie taka praca silnika drazniła, jak tylko mechanik bedzie miał czas to zaraz jade do niego no chyba ze sie z nim dogadam i mi na chwilke udostepni lampe
Anonymous - 31-08-2007, 14:40
Temat postu: zaplon
na razie problemy zalatwione-zalozylem zaplon odkupiony z gliwic (wczesniej lezal bo mechanik twierdzil ze nie ma potrzeby wymiany)-zniknely problemy -szarpanie na benzynie-problemy z gasnieciem podczas jazdy-auto chodzi jak rakieta a juz myslalem o sprzedazy -jeszcz musze obnizyc troche obroty ale to juz jakos opoanuje-dzieki wszystkim za pomoc na wszystkich postach a szczegulnie koledze z gliwic za tanie i dobre czesci










9



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group