Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] zaplon 4g63
Autor Wiadomość
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2007, 20:41   [E33A 2.0] zaplon 4g63

witam mam jedno pewnie proste pytanie-jak powinny byc ustawione znaki na wale podczas ustawiania zaplonu-srodek,gora,czy dol.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-08-2007, 09:03   

mistrzu - zaplon ustawia sie dynamicznie (tzn. silnik jest odpalony)
wtedy lampa stroboskopowa pokazuje gdzie znajduje sie wciecie kola pasowego walu - powinno byc (bazowe) na +5 (w tym silniku) - przy zmasowanym zlaczu zaplonu oczywiscie
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-08-2007, 13:30   

no to ja tez sie zapytam o zapłon, przed wymiana mojego kompa diagnosta cofnoł mi zapłon poniewarz auto strasznie muliło, teraz jak komp juz jest inny wszystko w nim działa ale cos dziwnie silnik chodzi jak jade, tak jakby twardo głośno takie ma jakby wibracje na rame ale to tylko jak dodam więcej gazu , na wolnych obrotach pracuje fajnie, mam zapłon spowrotem przyśpieszyć?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-08-2007, 14:49   

ustaw zgodnie z zaleceniami - glosna praca silnika moze byc spowodowana zlym ustawieniem
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 19:09   

Mistrzu Krzyzaczku złoty.
Taki temat przeleciał pare razy.
Sory za duze literki.

JAK USTAWIONY JEST BALANS ????????????

Narywanie w okolicach 2200 - 2700?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-08-2007, 19:30   

masz na mojej WWW pokazane
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 23:52   

Ja wiem, że jest u ciebie. Ale to co "marek b" opisuje, to jak w mo... pasuje mi do balansu, a nie zapłonu. Owszem przy zlym zapłonie są jakieś narywania, ale nie jak w przypadku balansu. Jeżelia autko smiga i niemuli to nie zapłon.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-08-2007, 10:38   

no przeciez na mojej WWW jest pokazany caly rozrzad - wymiana w 4G37/63 - tam tez jest pokazane gdzie i jak sprawdzic balans przy pompie oleju
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 31-08-2007, 10:40   

ja niemam lampy stroposkopowej więc ustawiłem zapłon na aparacie zapłonowym tak po srodku ,czy moze tak być narazie?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-08-2007, 10:43   

jesli rozrzad masz ustawiony prawidlowo, to aparat powinien byc ustawiony wlasnie mniej wiecej posrodku zakresu regulacji
tym niemniej - lepiej gdzies podjedz na regulacje, bo takie ustawienie to moze byc tylko jako wstepne
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 31-08-2007, 10:45   

wiem wiem ale narazie musiałem tak ustawić bo mnie taka praca silnika drazniła, jak tylko mechanik bedzie miał czas to zaraz jade do niego no chyba ze sie z nim dogadam i mi na chwilke udostepni lampe
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2007, 15:40   zaplon

na razie problemy zalatwione-zalozylem zaplon odkupiony z gliwic (wczesniej lezal bo mechanik twierdzil ze nie ma potrzeby wymiany)-zniknely problemy -szarpanie na benzynie-problemy z gasnieciem podczas jazdy-auto chodzi jak rakieta a juz myslalem o sprzedazy -jeszcz musze obnizyc troche obroty ale to juz jakos opoanuje-dzieki wszystkim za pomoc na wszystkich postach a szczegulnie koledze z gliwic za tanie i dobre czesci










9
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.