To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C61A 1.3] Dymi z rury

michal_g84 - 15-09-2007, 11:29
Temat postu: [C61A 1.3] Dymi z rury
Jakiś czas temu pisałem o tym że dymi mi Misio z rury na biało, niedawno pękła mi rurka w układzie chłodzenia i najwyraźniej coś się rozszczelniło bo po wymianie rurki zaczął dymić tak troche na niebiesko i pije oleju prawie 1l/1000km co to może być? Uszczelka pod głowicą?
Anonymous - 15-09-2007, 11:51

Silnik do remontu:(
Hugo - 15-09-2007, 12:25

michal_g84, przegrzałeś silnik? Takie zużycie oleju to pierścienie do wymiany i uszczelniacze zaworowe również. Czyli kapitalny remont silnika lub inny silnik.
michal_g84 - 17-09-2007, 00:46

przegrzac to go nie przegrzałem, ale musiałem dojechac jakos do mechanika wiec jechałem dopoki nie wjechała wskazówka na czerwone, pozniej czekałem az ostygnie i znów do czerwonego, i tak kilka razy.
Skoro mówicie ze kapitalka się szykuje to czuje ze chyba powoli czas na nowszy model, w tym za dużo się rzeczy zaczyna dziac

wojmi1 - 17-09-2007, 15:43

Zmierz sprez jezeli jest identyczny lub zblizony na 4 garach to ok
Wymien uszczelniacze zaworowe w glowicy Bartek opisuje jak to zrobic bez koniecznosci demolki glowicy
/dzial Warsztat/
Osobiscie bym jednak skupil sie na zrobieniu kapy glowicy - zazwyczaj po przegrzaniu to pada jej szczelnosc
- odkrecasz glowice, docierasz zawory na pascie /koniecznie try gradacje pasty o grubej 2 do 0/, dajesz nowe uszczelniacze zaworowe sprawdzasz prowadnice zaworow opierniczasz plaszczyzne bloku i glowicy papierkiem bez zabawy w planowanie, uszczelka, przykrecasz glowice w odpowiedniej kolejnosci i odpowiednim momentem /dociagnac po tysiacu/
- nie zapomnij o wymianie oleju i paska rozrzadu
i obserwujesz zurzycie oleju powinno wrocic do normy dobrze wlac olej mineralny
koszt
pasta 3x3zl
uszczelka 80 zl
uszczelniacze zaworowe 20-40zl
pasek ok 60zl
jak mimo wszystko cos oleju zre za duzo kupujesz mu tani np. selektol i zameczasz do konca :badgrin: :badgrin: niekiedy jest to ok 50 tys km a niekiedy i wiecej i mniej

Krzyzak - 17-09-2007, 17:49

przegrzales - wzkazowka na blacie nie odzwierciedla tego, co dzieje sie w bloku silnika
czerwone pole = z reguly poczatek klopotow

michal_g84 - 18-09-2007, 18:33

to pozbieram trochę kasy i zrobie tak jak radzi Wojmi, zobaczymy czy to pomoże


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group