[C61A 1.3] Dymi z rury |
Autor |
Wiadomość |
michal_g84
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 76 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 15-09-2007, 11:29 [C61A 1.3] Dymi z rury
|
|
|
Jakiś czas temu pisałem o tym że dymi mi Misio z rury na biało, niedawno pękła mi rurka w układzie chłodzenia i najwyraźniej coś się rozszczelniło bo po wymianie rurki zaczął dymić tak troche na niebiesko i pije oleju prawie 1l/1000km co to może być? Uszczelka pod głowicą? |
_________________ Carisma 1.8 GDI 98r.
Lancer 4G13 C61A 91r. LPG - SPRZEDANY! |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2007, 11:51
|
|
|
Silnik do remontu:( |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-09-2007, 12:25
|
|
|
michal_g84, przegrzałeś silnik? Takie zużycie oleju to pierścienie do wymiany i uszczelniacze zaworowe również. Czyli kapitalny remont silnika lub inny silnik. |
|
|
|
 |
michal_g84
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 76 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-09-2007, 00:46
|
|
|
przegrzac to go nie przegrzałem, ale musiałem dojechac jakos do mechanika wiec jechałem dopoki nie wjechała wskazówka na czerwone, pozniej czekałem az ostygnie i znów do czerwonego, i tak kilka razy.
Skoro mówicie ze kapitalka się szykuje to czuje ze chyba powoli czas na nowszy model, w tym za dużo się rzeczy zaczyna dziac |
_________________ Carisma 1.8 GDI 98r.
Lancer 4G13 C61A 91r. LPG - SPRZEDANY! |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 17-09-2007, 15:43
|
|
|
Zmierz sprez jezeli jest identyczny lub zblizony na 4 garach to ok
Wymien uszczelniacze zaworowe w glowicy Bartek opisuje jak to zrobic bez koniecznosci demolki glowicy
/dzial Warsztat/
Osobiscie bym jednak skupil sie na zrobieniu kapy glowicy - zazwyczaj po przegrzaniu to pada jej szczelnosc
- odkrecasz glowice, docierasz zawory na pascie /koniecznie try gradacje pasty o grubej 2 do 0/, dajesz nowe uszczelniacze zaworowe sprawdzasz prowadnice zaworow opierniczasz plaszczyzne bloku i glowicy papierkiem bez zabawy w planowanie, uszczelka, przykrecasz glowice w odpowiedniej kolejnosci i odpowiednim momentem /dociagnac po tysiacu/
- nie zapomnij o wymianie oleju i paska rozrzadu
i obserwujesz zurzycie oleju powinno wrocic do normy dobrze wlac olej mineralny
koszt
pasta 3x3zl
uszczelka 80 zl
uszczelniacze zaworowe 20-40zl
pasek ok 60zl
jak mimo wszystko cos oleju zre za duzo kupujesz mu tani np. selektol i zameczasz do konca niekiedy jest to ok 50 tys km a niekiedy i wiecej i mniej |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-09-2007, 17:49
|
|
|
przegrzales - wzkazowka na blacie nie odzwierciedla tego, co dzieje sie w bloku silnika
czerwone pole = z reguly poczatek klopotow |
|
|
|
 |
michal_g84
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 76 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-09-2007, 18:33
|
|
|
to pozbieram trochę kasy i zrobie tak jak radzi Wojmi, zobaczymy czy to pomoże |
_________________ Carisma 1.8 GDI 98r.
Lancer 4G13 C61A 91r. LPG - SPRZEDANY! |
|
|
|
 |
|