To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Zablokowała mi się skrzynia w EA 6A13 1997r :(

xcracing - 24-09-2007, 17:11
Temat postu: Zablokowała mi się skrzynia w EA 6A13 1997r :(
Zablokowała mi się skrzynia w EA 6A13 1997r na czwartym biegu. Sprzęgło wysprzęgla ale biegu nie można wrzucić. Wtedy Galem jechał mój ojciec więc dokładnie okoliczności zajścia nie znam.
I tu prośba, czy komuś się coś takiego przydażyło??? Jakieś pomysły co to może być? Jeśli chodzi o skrzynie biegów to jestem zupełnie zielony.
Z góry dzięki.

Marcino - 24-09-2007, 18:08

Czy lewarek sie przesuwa? - jesli tak to moze cięgno....
czy sie zaciał całkowcie? i nie można wybić z biegu? Być moze w śrdoku na widełkach coś poszło i nie moze wyjść z biegu. musze zajrzeć do manuala aby zoabaczyć jak tam jest dokaldnie.
POzdrawo

Anonymous - 24-09-2007, 18:50

Zgaduje że rozwulkanizował sie taki drobny element na skrzyni który mocuje linke .Miałem to samo podczas powrotu ze zlotu .Pojechałem do warsztatu i to pospawałem .Powodzenia .Daj znać czy Ci pomogłem
kochajj - 24-09-2007, 19:02

jak wyzej... linka spadła z mocowania (rozwolkanizowało sie mocowanie)... bardzo proste w naprawie...
xcracing - 24-09-2007, 19:17

Zaraz jadę ściągnąć Miśka do domu to będę wszystko dokładnie wiedział jakie objawy.
Jeśli jednak jest tak jak piszecie to powiedzcie czy da się to naprawić bez rozbierania skrzyni? I wogóle coś więcej napiszcie o tym. Tak pytam bo jak pojadę do mechanika to nie chce żeby mnie naciągać próbował :wink:
Wielkie dzięki chłopaki za szybką pomoc, trochę panikuję bo mi się pierwszy raz od 3,5 roku Galant zepsuł :biggrin:

Bartek - 24-09-2007, 19:48

xcracing napisał/a:
Zaraz jadę ściągnąć Miśka

Nie ściągaj miśka, tylko zapnij ręcznie (wybierakiem skrzyni) 2 i dojedziesz bez problemu

xcracing - 24-09-2007, 20:33