[92-96]Colt CA0 - [ALL] Co sądzicie o tych oponach do Colta?
serKlakier - 05-10-2007, 14:15 Temat postu: [ALL] Co sądzicie o tych oponach do Colta? http://moto.allegro.pl/it...szawa_hurt.html
Cena dość przyzwoita, bieżnik też przyjemny.
Co prawda wolał bym 65 profil, ale przeżyje 60tke
qpal - 05-10-2007, 15:01
Czytaj to, wnioski sam wyciągnij
http://www.opony.com.pl/t...ora_roku=letnie
serKlakier - 05-10-2007, 15:20
Jedni "tak", drudzy na "nie". Komu tu wierzyć .
NIe chciał bym wypaść na mokrej nawierzchni. Chyba poczekam do lata, może wtedy coś wymyśle. Teraz i tak zima już się zbliża, pare kilometrów jeszcze zrobie na starych.
Dzięki za linka.
sruba - 06-10-2007, 10:23
serKlakier napisał/a: | Co prawda wolał bym 65 profil, ale przeżyje 60tke |
ja tylko tak się przyczepię...
colt standartowo z fabryki wyjeżdżał na kołach 175/70/13. ich zamiennikiem o rozmiar większy jest koło 185/60/14, a o dwa 195/50/15.
i tego powinniście się trzymać.
zmieniając dowolnie rozmiar koła (jego średnicę) powodujecie przekłamywanie licznika, zmianę właściwości jezdnych, itd...
a co do samych opon:
czek dis
kupiłem u nich barumy 195/50 i oprócz tego, że są trochę głośne, więcej wad nie mają. samochód super zachowuje się zarówno na suchym jak i mokrym.
Anonymous - 06-10-2007, 11:08
a jezeli bym chcial kupic felge stalowa 15' to jakie musi miec parametry ??
sruba - 06-10-2007, 13:15
rozstaw śrub 4x100
otwór centralny 56,1
et 35-40
zerknij też tu
pawela - 06-10-2007, 13:19
Sruba napisał/a: |
et 35-40
|
ET 36-45 ja sam jezdze na 195/50/15 ET 45 i wszystko jest jak najbardziej wporzadku
sruba - 06-10-2007, 13:28
pawela napisał/a: | ET 36-45 ja sam jezdze na 195/50/15 ET 45 i wszystko jest jak najbardziej wporzadku |
ja jeżdże na 32 i też jest ok.
a przy 45 felga chowa się mocno do środka.
a im bardziej na zewnątrz, tym fajniej
pawela - 06-10-2007, 13:32
Sruba napisał/a: | pawela napisał/a: | ET 36-45 ja sam jezdze na 195/50/15 ET 45 i wszystko jest jak najbardziej wporzadku |
ja jeżdże na 32 i też jest ok.
a przy 45 felga chowa się mocno do środka.
a im bardziej na zewnątrz, tym fajniej |
oczywiscie ze tak, podalem po prostu jakie podejda bez zadnych konsekwencji
serKlakier - 08-10-2007, 11:52
chciałem profil 65 ze względu na to aby podnieść troche Colcika do góry.
sruba - 08-10-2007, 21:40
Cytat: | chciałem profil 65 ze względu na to aby podnieść troche Colcika do góry |
ale po co ?
serKlakier - 09-10-2007, 13:37
bo na mam nisko umieszczony wydech i na każdym progu obcieram, a zresztą wogóle jest niski, to zawdze przodem (taką szyną pod silnikiem), a jak nie to tłumikiem.
PiotrekSL4 - 09-10-2007, 22:15
Mam prawie identyczny bieżnik na moich Uniroyalach, jak na tych co pokazałeś. Świetnie jeździ się na nich po mokrym z tym że te moje są z przeznaczeniem na mokrą nawierzchnię. Jeżdże na felgach 14 z oponkami 185/60. I faktycznie profil 65 przedłużył by żywotność zawieszenia. Ale jak napisał ktoś wcześniej odpowiednikiem opony 175/70/13 (na których oryginalnie jest osadzony colt/lancer) jest własnie 185/60/14. Więc nie warto cudować.
serKlakier - 10-10-2007, 10:49
Dzięki za wypowiedzi, ja jednak wstrzymam się do lata, jakoś jeszcze przejeżdże tą jesień na starych oponkach. Mam nadzieje że nie podrożeją na wiosne .
Anonymous - 14-10-2007, 12:40
serKlakier ja mam tak samo. Zawadzam wszędzie przednią szyną lub tłumikiem. Wiesz co się okazało? Że poprzedni własiciel założył w nim sportowe sprężyny obniżające - zielone. Teraz wymienię się ze znajomym i mam nadzieję, że problem znikie. Sprawdź u siebie.
|
|
|