To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] Błędy ECU 11 i 62

Tomek15 - 05-10-2007, 17:09
Temat postu: [E54A 2.0 V6] Błędy ECU 11 i 62
Witam mam mały problem wyskakują mi błędy 11 i 62 tj
11 sonda lambda jazda na gazie
62 regulator dolotu w kolektorze ssącym
co do 11 myślę że jest za uboga mieszanka bo na bęzynie jest ok
choć nie wiem czy na gazie sonda pracuje ,prawdopodobnie jest emulowana tak słyszałem.
Błąd 62 nie mam pojęcia co możebyć przyczyną jago pojawiania się proszę o opinie na ten temat.

Pozdrawiam Tomek!!!

Anonymous - 06-10-2007, 15:10

czesc
zależy jaki masz gaz wstawiony w wiekrzości instalacji z leprzym sterownikiem normalnie dają wpinke pod sonde zeby skład mieszanki określić lub też zeby udawać jej poprawną prace dla komputera gazowego takze mozesz miec coś z gazem pochrzanione delikatnie a to drugie to nie bedzie silniczek krokowy?? to od przodu przepustnicy??
i małe pytanie do Ciebie jak wywołuje sie w tym aucie kody błyskowe<jeśli są> lub jak kody te zczytać i czym a jeśli już to grzie szukać numerów
pozdr
przemek

Tomek15 - 06-10-2007, 15:35

W sprawie gazu pojade do gazownika niech szuka .
Co do błędu 62 powoduje go żle działający regulator dolotu ,wybiera on obieg krótki lub długi w kolektorze ssącym ,to jest to małe ustrojstwo zamontowane na kolektore ssącym nad pokrywą paska rozrządu .
Co do odczytywania kodu błyskowych gdzieś było na forum
nad nogami kierowcy pod deską rozdzielczą jaes czarna kostka ,w najdalej położony pin dziurkę od kierowcy wkładacz szpilkę łączysz kabelkiem z masą gdzieś na karocerji a następnie przekręcasz kluczyk , zacznie migać chek engine
długi błysk oznacza dziesiątki
krótki jedności

kody musisz szukac na forum albo w autodacie
Pozdrawiam Tomek

Anonymous - 12-11-2007, 17:55

No tak wszystko tak jak mówisz tylko check nie zamrugał??!!
Podpiąlem się w skrajny pin tam gdzie są 2 piny w jednej linii a w drugiej linii mam jeden pin i w wyniku zwarcia go do masy i włączenia stacyjki nie stało się nic??!! I co wy na to (jeśli by ktoś pytał to obd2 jest zasilone jakimiś kablami próbowałem go nawet podłączyć ale sie nie komunikuje bo ponoć potrzebna jest jakaś przejściówka ;/)
Czekam na podpowiedzi bo b tej materii jestem cienki
Pozdrawiam Przemek

Anonymous - 21-11-2007, 22:29

witam co do twojego bledu 62 to moze to byc uszkodzon nastawnik zmiennej dlugosci kolektora lu zaciete lub zabrudzone przepustnice a moze byc to spowodowane wystrzalem gazu bo domyslajac masz pewnie zwykla instalacje mikserowa :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group