To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - dziwna niemoc i dziwne obroty

Anonymous - 10-10-2007, 17:42
Temat postu: dziwna niemoc i dziwne obroty
Witam!
Pozdrawiam "carismaniaków" z silnczkami 1,9td
Mam otóż taki problem(choć wiele jest podobnych mój jest trochę inny):
-autko pali na dotyk , po zapaleniu bardzo głośno klekocze ,początek jazdy w miarę chociaż klekot słyszalny,w miarę rozgrzewania się silniczka trochę ciszej , chociaż jak dodaje gazu słychać klekotanie , autkiem poszarpuje,na postoju falowanie obrotów,przy około 2500 obrotów zapala sie zółta lampka chek,raz jedzie cicho innym razem klekocze,przy mocnym depnieciu i ruszaniu leci wieksza chmura białego dymu w czasie jazdy tych objawów brak, ma zdecydowanie większy apetyt na paliwko- coooo u licha może być ????????????

maxwell61 - 10-10-2007, 20:29

Biały dym wydostający się rury wydechowej również nie wróży nic dobrego. Jeśli z układu chłodzenia nie ma wycieków, płyn znika a z rury wydechowej wydostaje się biały dym to niestety świadczy to o przedostawaniu się płynu do komory spalania. Powodem tego może być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub co gorsze pęknięcie głowicy lub kadłuba silnika. Dym z płynu chłodniczego jest znacznie gęstszy niż para wodna wydostająca się z wydechu, która jest normalnym produktem spalania i widoczna jest wyraźnie w niskich temperaturach.
cytat z motofakty

Anonymous - 11-10-2007, 13:05

swoja drogą sprawdź kod błędu CE
Anonymous - 11-10-2007, 18:07

Mogą być pierśćienie zurzyte

[ Dodano: 11-10-2007, 18:22 ]
Musisz sprawdzić. Świece żarowe. Jeśli któraś nie ogrzeje cylindra to właśnie występujątakie objawy:
- auto trzęsie
- nie spala ropy w tym cylindrze - co czuć i widać (siwy dym)

Anonymous - 12-10-2007, 12:34

Jezeli jest tak tylko jak odpalasz na zimnym silniku to napewno swiece albo sterownik swiec to ta czarna puszeczka. a jak objawy wystepuja podczas odpalania na cieplym silniku i podczas jazdy tez na cieplym silniku to najprawdopodobniej moze to byc zawor korekcji wtrysku albo czujnik polozenia pedalu gazu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group