 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
dziwna niemoc i dziwne obroty |
Autor |
Wiadomość |
kempes71 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 17:42 dziwna niemoc i dziwne obroty
|
|
|
Witam!
Pozdrawiam "carismaniaków" z silnczkami 1,9td
Mam otóż taki problem(choć wiele jest podobnych mój jest trochę inny):
-autko pali na dotyk , po zapaleniu bardzo głośno klekocze ,początek jazdy w miarę chociaż klekot słyszalny,w miarę rozgrzewania się silniczka trochę ciszej , chociaż jak dodaje gazu słychać klekotanie , autkiem poszarpuje,na postoju falowanie obrotów,przy około 2500 obrotów zapala sie zółta lampka chek,raz jedzie cicho innym razem klekocze,przy mocnym depnieciu i ruszaniu leci wieksza chmura białego dymu w czasie jazdy tych objawów brak, ma zdecydowanie większy apetyt na paliwko- coooo u licha może być ???????????? |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 10-10-2007, 20:29
|
|
|
Biały dym wydostający się rury wydechowej również nie wróży nic dobrego. Jeśli z układu chłodzenia nie ma wycieków, płyn znika a z rury wydechowej wydostaje się biały dym to niestety świadczy to o przedostawaniu się płynu do komory spalania. Powodem tego może być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub co gorsze pęknięcie głowicy lub kadłuba silnika. Dym z płynu chłodniczego jest znacznie gęstszy niż para wodna wydostająca się z wydechu, która jest normalnym produktem spalania i widoczna jest wyraźnie w niskich temperaturach.
cytat z motofakty |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2007, 13:05
|
|
|
swoja drogą sprawdź kod błędu CE |
|
|
|
 |
lukasbm [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2007, 18:07
|
|
|
Mogą być pierśćienie zurzyte
[ Dodano: 11-10-2007, 18:22 ]
Musisz sprawdzić. Świece żarowe. Jeśli któraś nie ogrzeje cylindra to właśnie występujątakie objawy:
- auto trzęsie
- nie spala ropy w tym cylindrze - co czuć i widać (siwy dym) |
|
|
|
 |
ARTURCARI98TD [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2007, 12:34
|
|
|
Jezeli jest tak tylko jak odpalasz na zimnym silniku to napewno swiece albo sterownik swiec to ta czarna puszeczka. a jak objawy wystepuja podczas odpalania na cieplym silniku i podczas jazdy tez na cieplym silniku to najprawdopodobniej moze to byc zawor korekcji wtrysku albo czujnik polozenia pedalu gazu. |
|
|
|
 |
|
|