Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dziwna niemoc i dziwne obroty
Autor Wiadomość
kempes71
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2007, 17:42   dziwna niemoc i dziwne obroty

Witam!
Pozdrawiam "carismaniaków" z silnczkami 1,9td
Mam otóż taki problem(choć wiele jest podobnych mój jest trochę inny):
-autko pali na dotyk , po zapaleniu bardzo głośno klekocze ,początek jazdy w miarę chociaż klekot słyszalny,w miarę rozgrzewania się silniczka trochę ciszej , chociaż jak dodaje gazu słychać klekotanie , autkiem poszarpuje,na postoju falowanie obrotów,przy około 2500 obrotów zapala sie zółta lampka chek,raz jedzie cicho innym razem klekocze,przy mocnym depnieciu i ruszaniu leci wieksza chmura białego dymu w czasie jazdy tych objawów brak, ma zdecydowanie większy apetyt na paliwko- coooo u licha może być ????????????
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 10-10-2007, 20:29   

Biały dym wydostający się rury wydechowej również nie wróży nic dobrego. Jeśli z układu chłodzenia nie ma wycieków, płyn znika a z rury wydechowej wydostaje się biały dym to niestety świadczy to o przedostawaniu się płynu do komory spalania. Powodem tego może być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub co gorsze pęknięcie głowicy lub kadłuba silnika. Dym z płynu chłodniczego jest znacznie gęstszy niż para wodna wydostająca się z wydechu, która jest normalnym produktem spalania i widoczna jest wyraźnie w niskich temperaturach.
cytat z motofakty
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2007, 13:05   

swoja drogą sprawdź kod błędu CE
 
 
lukasbm
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2007, 18:07   

Mogą być pierśćienie zurzyte

[ Dodano: 11-10-2007, 18:22 ]
Musisz sprawdzić. Świece żarowe. Jeśli któraś nie ogrzeje cylindra to właśnie występujątakie objawy:
- auto trzęsie
- nie spala ropy w tym cylindrze - co czuć i widać (siwy dym)
 
 
ARTURCARI98TD
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2007, 12:34   

Jezeli jest tak tylko jak odpalasz na zimnym silniku to napewno swiece albo sterownik swiec to ta czarna puszeczka. a jak objawy wystepuja podczas odpalania na cieplym silniku i podczas jazdy tez na cieplym silniku to najprawdopodobniej moze to byc zawor korekcji wtrysku albo czujnik polozenia pedalu gazu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.