To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C53A 1.6] Dziwne falowanie obrotów na biegu jałowym ?

szpala85 - 21-10-2007, 01:09
Temat postu: [C53A 1.6] Dziwne falowanie obrotów na biegu jałowym ?
Witam !!

dzisiaj zauwazylem cos dziwnego :roll:

jak jade coltem z normalna predkoscia i wrzucam na luz to obroty silnika faluja pomiedzy 1000~1500 rpm :shock: dopiero jak stane w miejscu tak ze kola sie nie kręcą obroty spadaja do 900 rpm , (nie krece kierownica czyli wspomaganie nie dziala ) czy 1,6 Gti maja jakies czujniki ruchu , ,moze to ABS daje jakis sygnal ze kola sie kręcą ???????????

Prosze mnie oswiecić :oops: mieliscie juz taki problem ?

oto krótki filmik:: troche ciemno bo z telefonu krencone na prostej drodze jechalem wtedy 60~70 km/h i byl na luzie .
http://pl.youtube.com/watch?v=HRf9m8OSzMc

Pozdrawiam Szpala85

Anonymous - 22-10-2007, 12:12

Może to wydać się śmieszne ale u mnie na ten problem wymiana filtra powetrza i paliwa pomogła :-) Teraz nie wim który z nich był winny :-) Ale zakładam że raczej filt powietrza miałem już nieźle przypchany :-)
ROMEL - 23-10-2007, 07:26

Normalny problem, opisywany tysiąc razy...

Na początek - tak Colty maja czujnik ruchu, po to aby było coś w stylu podtrzymania obrotów - jak sie toczy autko powinno mieć około 1100rpm...

Co do falowania obrotów, do wyczyszczenia masz przepustnicę - a po wyczyszczeniu/wymyciu trzeba ładnie i dokładnie TPS ustawić i będzie gitara...

Jeśli chodzi o czyszczenie mam na myśli, demontaż dokładne mycie, wypsikanie Carburator cleaner czy jak to sie tam zwie... wydmuchanie powietrzem.... to jest czyszczenie - co nie którzy uskuteczniają czyszczenie szmatką w gardzieli gdzie jest sama przepustnica :shock: nie skomentuje... ale właśnie dlatego tez o tym wspomniałem...

PZDR

szpala85 - 23-10-2007, 17:02

Witam
Problem rozwiazany :wink: wszystkiemu winna byla jedna rurka od podcisnienia :lol: (musiala sie jakis poluzowac i spadla ) na rysunku zaznaczona jako wykrzyknik 8) (wychodzi z listwy wtryskowej i leci pod kolektor ssący )

teraz jeszcze jedno pytanko .... na zdjeciu zaznaczylem jako znak zapytania filtr weglowy .... i teraz moje pytanie takie ... czy do tego filtra podpiete sa wszystkie 3 rurki bo u mnie 1 jest podpieta , 2 NIE podpieta , 3 podpieta ???? brakuje mi czegos czy tak juz jest ???



ROMEL był byś tak dobry i pacnoł zdjecie silnika ,swojego 1,6 gti :mrgreen: bo cos mi sie wydaje ze tam powinna byc jednak jaks rurka :roll:

Pozdrawiam

Krzyzak - 23-10-2007, 18:00

odlaczyl sie przewod od regulatora cisnienia paliwa
a co do pytania o filtr weglowy - jak masz klime, to srodkowa powinna byc podlaczona (tam zdje sie jest napisane: TO A/C)

szpala85 - 23-10-2007, 19:16

Krzyzak napisał/a:
odlaczyl sie przewod od regulatora cisnienia paliwa
a co do pytania o filtr weglowy - jak masz klime, to srodkowa powinna byc podlaczona (tam zdje sie jest napisane: TO A/C)


:wink: czyli wszystko w porządku 8) , a to wyjscie z filtra weglowego sie jakos zaslepia ? czy moze tak zostac niepodłączony ?

[ Dodano: 01-11-2007, 15:26 ]
jednak nie jest wszystko w porzadku :shock: to wyjscie z filtra weglowego " to A/C" jest podlaczone :shock: na zdjeciu widac które NIe jest podlaczone i teraz pytanie gdzie to powinno byc podłaczone ????


:?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group