Eclipse - Techniczne - [4G63] moc
Anonymous - 17-02-2006, 14:41 Temat postu: [4G63] moc Witam!
Czy moglby ktos dac mi namiary na kogos kto "podkreca" silniki ???
Mam Eclipse 1992 2.0 150 KM
Jakie sa metody i ile to kosztuje
Prosze o rozne warianty - bo widze , ze doswiadczonych osob w tym temacie tu nie brakuje - a ja mam eclipsiorka 3 dni ....
pozdro
Krzych
Anonymous - 17-02-2006, 14:48
najprostsza i najbardziej opłacalna - swap silnika do 4G63 Turbo - ok 200 koni, koszt 4-5 tysięcy...
Anonymous - 17-02-2006, 23:18
tansza to wydech ,filtr powietrza,zwiekszenie dawki paliwa (chip) czy cus...najlepiej tak jak pisal poprzednik
Hubeeert - 17-02-2006, 23:35
shovel napisał/a: | najprostsza |
śmiem wątpić.
shovel napisał/a: | najbardziej opłacalna |
również śmiem wątpić.
Moc na ośce duża moc na ośce to kiepski pomysł. A mówienie że jest to proste to spore niedomówienie.
Anonymous - 17-02-2006, 23:52
hubeert: jest to prostsze niż uturbianie 4G63 i mniej kosztowne (mówię o normalnym turbo nie drucie soft), a 200 koni na jednej osi? nie widzę żadnego problemu. gdybyśmy mówili o >300 to rozumiem.
Hubeeert - 17-02-2006, 23:53
Bo nie masz ośki turbo.
Anonymous - 17-02-2006, 23:59
Rafalanx napisał/a: | tansza to wydech ,filtr powietrza,zwiekszenie dawki paliwa (chip) czy cus...najlepiej tak jak pisal poprzednik |
Chipowac nie polecam benzyny poniewaz sa to koszta dosyc spore i jest bardzo maly przyrost mocy
czyli nie oplaca sie to wogole
Hubeeert - 17-02-2006, 23:59
Opornik to 1zł.
Anonymous - 18-02-2006, 12:19
Hubert jak opornikiem sie podnosi moc?Nie odbierz tego zle nie jest to zlosliwe pytanie poprostu jestem ciekaw :)Pamietasz jak na starym forum chlopaki zapodali jakas fotke z ebata gdzie wlasnie byl taki opornik ale z tego co pamietam chyby wysmiali ten patent..
Hubeeert - 18-02-2006, 13:15
No o tym właśnie piszę - opornik wpięty między ECU a czujnik bodajże temperatury. Tani "chip" hehe czyli oszukanie ECU i zwiekszenie dawki paliwa.
A teraz powazniej.
Krew mnie zalewa jak czytam że podniesienie mocy to prosta sprawa.
Na MKP był taki kolo co do Hyundaia zaczął swap 4G63. Tzn silnik 6 bolt skrzynia 7 bolt i kompletny brak rozeznania co i jak spowodował tyle że sprawa ucichła. Ten swap miał być zrobiony szybko i prosto tanim kosztem w weekend bo w poniedziałek jego koleś warsztat miał sprzedać...
Cytat: | najprostsza i najbardziej opłacalna - swap silnika do 4G63 Turbo - ok 200 koni, koszt 4-5 tysięcy... |
Za następny post w takim kształcie jak ten - to znaczy hasło i tyle będzie ostrzeżenie. Prosiłbym o sprzwdzenie najpierw ile kosztuje silnik ile jego remont ile cała reszta popierdółek zaczynając od kolektorów przewodów czujników orurowań IC itd skończywszy na sprzęgle i skrzyni a dopiero potem wypowiadanie się.
Polać wodę można w łazience do wanny.
Tu już nie będę tego tolerował.
kochajj - 18-02-2006, 15:47
najlepszym rozwiazaniem było by sprzedać tego... troszke dołozyć i kupić gsx,a... chyba najtansze rozwiazanie... jesli takie nie wchodzi w gre to kupić front cut,a(chyba tak sie to pisze) w wersji GST i przełożyć wszystko... do tego jak pisał Hubert sopre koszty na reanimacje silnika bo zakup silnika w dobrym stanie graniczy z cudem...
Hubeeert - 18-02-2006, 22:17
A wracając do tematu firmy o których wiem że "kręciły" Eclipse
1. CZOPER - Piaseczno - własciciel samochodu BOOSTER
2. ProjectXS - Kraków - własciciel samochodu - majer
3. TOMSON - Warszawa - nie znam własciciela to znaczy raz z nim rozmawiałem.
4. VTG?
5. PromotoR
Anonymous - 19-02-2006, 00:32 Temat postu: zaczalem temat Now iec zaczalem temat wiec moge sie chyba odezwac. Gowno wiem o podkrecaniu - po wypowiedziach wiem, ze zwikszenie mocy silnika nic nie daje - wiadomoa sprawa - wiecej koni sprzet moze siasc. Kazdy kto rozumie fizyke to bedzie wiedzial o co biega. Sprzeglo, osie - obliczone na jkas moc przy zbyt duzym przyroscie ch strzeli. krotko i generalnie mowiac zeby cos podkrecic trzeba miec duza kase. a podkrecanie mocy po to zeby zerwac wszystko i przejechac kilometr jest bezsensem. Pozdrawiam i zycze milej nocy - wczoraj sie spetardowalem i dzis ide spac
Krzych
Hubeeert - 19-02-2006, 13:20
Większośc podzespołów w Mitsubishi jest robiona z dość znacznym zapasem. Czyli nie jest tak tragicznie jak by sie mogło wydawać.
Ale mając wolnossącego - masz tu juz raz wszystko napisane -> http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#21410
Kofi - 19-02-2006, 13:36
Hubeeert napisał/a: | Na MKP był taki kolo co do Hyundaia zaczął swap 4G63. Tzn silnik 6 bolt skrzynia 7 bolt i kompletny brak rozeznania co i jak spowodował tyle że sprawa ucichła. Ten swap miał być zrobiony szybko i prosto tanim kosztem w weekend bo w poniedziałek jego koleś warsztat miał sprzedać... |
Ten?
http://www.motonews.pl/fo...134527&c=88&f=7
|
|
|