Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[4G63] moc
Autor Wiadomość
vitobit
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2006, 14:41   [4G63] moc

Witam!

Czy moglby ktos dac mi namiary na kogos kto "podkreca" silniki ???

Mam Eclipse 1992 2.0 150 KM

Jakie sa metody i ile to kosztuje :lol: :lol:

Prosze o rozne warianty - bo widze , ze doswiadczonych osob w tym temacie tu nie brakuje - a ja mam eclipsiorka 3 dni ....

pozdro

Krzych
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 31-05-2007, 15:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2006, 14:48   

najprostsza i najbardziej opłacalna - swap silnika do 4G63 Turbo - ok 200 koni, koszt 4-5 tysięcy...
 
 
Rafalanx
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2006, 23:18   

tansza to wydech ,filtr powietrza,zwiekszenie dawki paliwa (chip) czy cus...najlepiej tak jak pisal poprzednik :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2006, 23:35   

shovel napisał/a:
najprostsza

śmiem wątpić.
shovel napisał/a:
najbardziej opłacalna

również śmiem wątpić.
Moc na ośce duża moc na ośce to kiepski pomysł. A mówienie że jest to proste to spore niedomówienie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2006, 23:52   

hubeert: jest to prostsze niż uturbianie 4G63 i mniej kosztowne (mówię o normalnym turbo nie drucie soft), a 200 koni na jednej osi? nie widzę żadnego problemu. gdybyśmy mówili o >300 to rozumiem.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2006, 23:53   

Bo nie masz ośki turbo.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
zachar
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2006, 23:59   

Rafalanx napisał/a:
tansza to wydech ,filtr powietrza,zwiekszenie dawki paliwa (chip) czy cus...najlepiej tak jak pisal poprzednik :)


Chipowac nie polecam benzyny poniewaz sa to koszta dosyc spore i jest bardzo maly przyrost mocy
czyli nie oplaca sie to wogole
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2006, 23:59   

Opornik to 1zł.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Rafalanx
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2006, 12:19   

Hubert jak opornikiem sie podnosi moc?Nie odbierz tego zle nie jest to zlosliwe pytanie poprostu jestem ciekaw :)Pamietasz jak na starym forum chlopaki zapodali jakas fotke z ebata gdzie wlasnie byl taki opornik ale z tego co pamietam chyby wysmiali ten patent..
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2006, 13:15   

No o tym właśnie piszę - opornik wpięty między ECU a czujnik bodajże temperatury. :D Tani "chip" hehe czyli oszukanie ECU i zwiekszenie dawki paliwa.

A teraz powazniej.
Krew mnie zalewa jak czytam że podniesienie mocy to prosta sprawa.
Na MKP był taki kolo co do Hyundaia zaczął swap 4G63. Tzn silnik 6 bolt skrzynia 7 bolt i kompletny brak rozeznania co i jak spowodował tyle że sprawa ucichła. Ten swap miał być zrobiony szybko i prosto tanim kosztem w weekend bo w poniedziałek jego koleś warsztat miał sprzedać...
Cytat:
najprostsza i najbardziej opłacalna - swap silnika do 4G63 Turbo - ok 200 koni, koszt 4-5 tysięcy...

Za następny post w takim kształcie jak ten - to znaczy hasło i tyle będzie ostrzeżenie. Prosiłbym o sprzwdzenie najpierw ile kosztuje silnik ile jego remont ile cała reszta popierdółek zaczynając od kolektorów przewodów czujników orurowań IC itd skończywszy na sprzęgle i skrzyni a dopiero potem wypowiadanie się.
Polać wodę można w łazience do wanny.



Tu już nie będę tego tolerował.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 18-02-2006, 15:47   

najlepszym rozwiazaniem było by sprzedać tego... troszke dołozyć i kupić gsx,a... chyba najtansze rozwiazanie... jesli takie nie wchodzi w gre to kupić front cut,a(chyba tak sie to pisze) w wersji GST i przełożyć wszystko... do tego jak pisał Hubert sopre koszty na reanimacje silnika bo zakup silnika w dobrym stanie graniczy z cudem...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2006, 22:17   

A wracając do tematu firmy o których wiem że "kręciły" Eclipse
1. CZOPER - Piaseczno - własciciel samochodu BOOSTER
2. ProjectXS - Kraków - własciciel samochodu - majer
3. TOMSON - Warszawa - nie znam własciciela to znaczy raz z nim rozmawiałem.
4. VTG?
5. PromotoR
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
vitobit
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2006, 00:32   zaczalem temat

Now iec zaczalem temat wiec moge sie chyba odezwac. Gowno wiem o podkrecaniu - po wypowiedziach wiem, ze zwikszenie mocy silnika nic nie daje - wiadomoa sprawa - wiecej koni sprzet moze siasc. Kazdy kto rozumie fizyke to bedzie wiedzial o co biega. Sprzeglo, osie - obliczone na jkas moc przy zbyt duzym przyroscie ch strzeli. krotko i generalnie mowiac zeby cos podkrecic trzeba miec duza kase. a podkrecanie mocy po to zeby zerwac wszystko i przejechac kilometr jest bezsensem. Pozdrawiam i zycze milej nocy - wczoraj sie spetardowalem i dzis ide spac

Krzych
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2006, 13:20   

Większośc podzespołów w Mitsubishi jest robiona z dość znacznym zapasem. Czyli nie jest tak tragicznie jak by sie mogło wydawać.
Ale mając wolnossącego - masz tu juz raz wszystko napisane -> http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#21410
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2006, 13:36   

Hubeeert napisał/a:
Na MKP był taki kolo co do Hyundaia zaczął swap 4G63. Tzn silnik 6 bolt skrzynia 7 bolt i kompletny brak rozeznania co i jak spowodował tyle że sprawa ucichła. Ten swap miał być zrobiony szybko i prosto tanim kosztem w weekend bo w poniedziałek jego koleś warsztat miał sprzedać...


Ten?
http://www.motonews.pl/fo...134527&c=88&f=7
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.