To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Uturbienie 4g63 www.slowboyracing.com

Anonymous - 26-11-2007, 19:26
Temat postu: [1G 90-94] Uturbienie 4g63 www.slowboyracing.com
Witam czy ktos moze doradzic jakich firm zakupic bebechy do silnika 4g63 (tłoki, korby, uszczelke pod głowice itp.) no i oczywiscie turbo kita ze stronki http://www.slowboyracing.com by uzyskac okolo 200KM i zeby silnik sie nie rozleciał za 10tys km
Adaho_krak - 26-11-2007, 19:57

Temat 10000 razy przerabiany na forum, użyj szukajki. Takie mody nie są opłaclne lepiej sprzedaj GS i kup GSX.
Anonymous - 26-11-2007, 22:27

6 bolt? czy 7 bolt?

bo jak 6 bolt to wcale nie musi byc tak zle

Anonymous - 27-11-2007, 12:42

6 bolt. Mam duzo wolnego czasu i troche gotówki chciałem sam sobie silniczek złozyc i pytam tych co dobrze sie znaja jakich firm zakupic podzespoły na wyzej wymienionej stronce. w sumie to chce przerobic tak 4g63 by wyszło 4g63t (jakby)
Moze i bym kupil GSX tylko gdzie??!! pozatym bedzie to szrot do remontu silnika i wielu innych rzeczy!

Anonymous - 27-11-2007, 13:36

też się nad tym zastanawiam tylko nie wiem czy bardzie opłaca się znaleźc silnik od turbo czy ten zakuc i robic na włybranych przez siebie podzespołach. Mam pytanie co znaczy 6 lub 7 bolt
Adaho_krak - 27-11-2007, 15:01

GSXT, Bigmoo, tu macie najświerzszy topic, na ten temat :) http://www.eclipse.net.pl...20a78e839e56a53
Anonymous - 27-11-2007, 15:54

dzięki zaraz biore się za czytanie :P
Anonymous - 27-11-2007, 19:47

a ja od siebie zachecam do lektury tego tematu :> http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=577 po czesci jest bardzo konkretny :>
Anonymous - 28-11-2007, 17:46

po głębszych analizach mam 2 pomysły na podniesienie mocy albo zmienie silnik na ten z turbo jak trafi mi się oczywiście w dobrym stanie lub spróbuje podnieśc mu moc bez wstawiania turbo tylko zastanawiam się czy uda mi się wtedy wyciągnąc z niego jakieś 200 km jaśli tak to bede wpełni usatysfakcjonowany
Anonymous - 28-11-2007, 18:20

200 na wolnossacym 4g63 to duzo ... kupa do roboty i worek pieniedzy....
Anonymous - 29-11-2007, 19:19

GOLDI napisał/a:
200 na wolnossacym 4g63 to duzo ... kupa do roboty i worek pieniedzy....


Bardzo trudne do osiagniacia. Nawet 2.4L (4g64) w 3G ktory ma na starcie 154KM to zeby osiagnac 200KM w wersji N/A (Naturaly Aspirated - wolnnossacy) to jest potrzeba duuuuuza ilosc $$$. Jakby tego bylo malo 2G GS ma tylko jedna przewage - ze jest DOHC ale wydaje mi sie ze taniej bedzie zrobic turbo albo zamienic niz bawic sie w osiaganie 200KM na tym silniku - ale to tylko moja ocena.

Anonymous - 03-12-2007, 20:26

no a remont 4g63 z tlokami do turbo i szlifem to koszt 700 zl.pod warunkiem ze kupisz tanio nowe tloki
Anonymous - 03-12-2007, 22:42

nie no :) jesli zaczniemy robic to z podejsciem byle taniej, to powiem wam zebyscie sie nawet nie pakowali w turbo :) szkoda waszych nerwow... nikt nie mowil ze bedize latwo niekt nie mowil ze bedze tanio...
Hubeeert - 03-12-2007, 23:58

Adaho_krak, odsyłanie do szukajki na tym forum nie jest tolerowane w wykonaniu moderatora.
Ani nikogo innego. Kolejne spowoduje określone konsekwencje.


Pozdrawiam

GSXT, uturbianie 4G63 :/ to średni pomysł ale wykonalny. Duuuzo prościej jest kupić 4G63T, tyle, że zakup takiego w stanie technicznie dobrym jest problemem.
Polecam import z Japonii - nie daję gwarancji, że nie kupisz szrota.

Anonymous - 04-12-2007, 18:04

silnik 4g63i4g63t sam w sobie ma tylko kilka zmian:tłoki, ogudowa filtra oleju z wyjściem na chłodnice,wtryskiwacze oleju na denka tłoków.miska olejowa

[ Dodano: 04-12-2007, 18:12 ]
aaaaaaaaaaaaa jak gadamy o turbo to podszebna mi instrukcja podłączenia podciśnień do 1g 4g63t



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group