Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Uturbienie 4g63 www.slowboyracing.com
Autor Wiadomość
GSXT
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 19:26   [1G 90-94] Uturbienie 4g63 www.slowboyracing.com

Witam czy ktos moze doradzic jakich firm zakupic bebechy do silnika 4g63 (tłoki, korby, uszczelke pod głowice itp.) no i oczywiscie turbo kita ze stronki http://www.slowboyracing.com by uzyskac okolo 200KM i zeby silnik sie nie rozleciał za 10tys km
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-11-2007, 19:57   

Temat 10000 razy przerabiany na forum, użyj szukajki. Takie mody nie są opłaclne lepiej sprzedaj GS i kup GSX.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2007, 22:27   

6 bolt? czy 7 bolt?

bo jak 6 bolt to wcale nie musi byc tak zle
 
 
GSXT
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 12:42   

6 bolt. Mam duzo wolnego czasu i troche gotówki chciałem sam sobie silniczek złozyc i pytam tych co dobrze sie znaja jakich firm zakupic podzespoły na wyzej wymienionej stronce. w sumie to chce przerobic tak 4g63 by wyszło 4g63t (jakby)
Moze i bym kupil GSX tylko gdzie??!! pozatym bedzie to szrot do remontu silnika i wielu innych rzeczy!
 
 
Bigmoo
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 13:36   

też się nad tym zastanawiam tylko nie wiem czy bardzie opłaca się znaleźc silnik od turbo czy ten zakuc i robic na włybranych przez siebie podzespołach. Mam pytanie co znaczy 6 lub 7 bolt
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-11-2007, 15:01   

GSXT, Bigmoo, tu macie najświerzszy topic, na ten temat :) http://www.eclipse.net.pl...20a78e839e56a53
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Bigmoo
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 15:54   

dzięki zaraz biore się za czytanie :P
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 19:47   

a ja od siebie zachecam do lektury tego tematu :> http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=577 po czesci jest bardzo konkretny :>
 
 
Bigmoo
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2007, 17:46   

po głębszych analizach mam 2 pomysły na podniesienie mocy albo zmienie silnik na ten z turbo jak trafi mi się oczywiście w dobrym stanie lub spróbuje podnieśc mu moc bez wstawiania turbo tylko zastanawiam się czy uda mi się wtedy wyciągnąc z niego jakieś 200 km jaśli tak to bede wpełni usatysfakcjonowany
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2007, 18:20   

200 na wolnossacym 4g63 to duzo ... kupa do roboty i worek pieniedzy....
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2007, 19:19   

GOLDI napisał/a:
200 na wolnossacym 4g63 to duzo ... kupa do roboty i worek pieniedzy....


Bardzo trudne do osiagniacia. Nawet 2.4L (4g64) w 3G ktory ma na starcie 154KM to zeby osiagnac 200KM w wersji N/A (Naturaly Aspirated - wolnnossacy) to jest potrzeba duuuuuza ilosc $$$. Jakby tego bylo malo 2G GS ma tylko jedna przewage - ze jest DOHC ale wydaje mi sie ze taniej bedzie zrobic turbo albo zamienic niz bawic sie w osiaganie 200KM na tym silniku - ale to tylko moja ocena.
 
 
mariuszek
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2007, 20:26   

no a remont 4g63 z tlokami do turbo i szlifem to koszt 700 zl.pod warunkiem ze kupisz tanio nowe tloki
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2007, 22:42   

nie no :) jesli zaczniemy robic to z podejsciem byle taniej, to powiem wam zebyscie sie nawet nie pakowali w turbo :) szkoda waszych nerwow... nikt nie mowil ze bedize latwo niekt nie mowil ze bedze tanio...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-12-2007, 23:58   

Adaho_krak, odsyłanie do szukajki na tym forum nie jest tolerowane w wykonaniu moderatora.
Ani nikogo innego. Kolejne spowoduje określone konsekwencje.


Pozdrawiam

GSXT, uturbianie 4G63 :/ to średni pomysł ale wykonalny. Duuuzo prościej jest kupić 4G63T, tyle, że zakup takiego w stanie technicznie dobrym jest problemem.
Polecam import z Japonii - nie daję gwarancji, że nie kupisz szrota.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mariuszek
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 18:04   

silnik 4g63i4g63t sam w sobie ma tylko kilka zmian:tłoki, ogudowa filtra oleju z wyjściem na chłodnice,wtryskiwacze oleju na denka tłoków.miska olejowa

[ Dodano: 04-12-2007, 18:12 ]
aaaaaaaaaaaaa jak gadamy o turbo to podszebna mi instrukcja podłączenia podciśnień do 1g 4g63t
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.