To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] tps/ips błędy w regulacji ?

Anonymous - 01-12-2007, 23:54
Temat postu: [CA4A 1.6] tps/ips błędy w regulacji ?
mam pare pytan odnosnie: Regulacja czujnika TPS i IPS (zdjęcie nr 1 - T):
1. z czujnika TPS/IPS zdejmujemy wtyczkę T
2. do styków nr 1 i 2 (licząc od lewej, stojąc przodem do auta) czujnika podłączamy omomierz cyfrowy
3. pomiędzy dźwignię przepustnicy a śrubkę Z wkładamy szczelinomierz lub podkładkę grubości 0.45 mm (na rysunku poniżej zaznaczono to miejsce na czerwono; pozostałe kolory: zielony - nakrętka kontrująca, niebieski - śrubka Z)

ITD.

MAM PYTANIE:

MA BYC DOKLADNIE NIECAŁE 0,45mm TA PODKŁADKA? czy to ma az takie znaczenie?
Robiłem regulacje wolnych obrotów u mnie w colcie i nie skonczylem poniewaz na tps/ips sie skonczylo.... a mianowicie nie moglem odkrecic srubki blokującej tej od dołu co trzyma ten tps/ips gdyż jest zryta troche i ani 7 kluczem ani 8 ni h.... a kombinerki nie podejdą ;/ i nie mam tam wogole dojscia..probowalem ze wszystkich stron... i teraz tak.... obroty byly ok 1000 przy zmasowanym zlaczu zaplonu i po regulacji srubki glownej i po odlaczeniu minusa tez a jak odkrecilem jedną srubke blokującą z tpsu bo druga nie chciala pojsc i troche popukalem w tą od góry to czy moglo sie cos mini mini malnie przesunąc i dac jakies nieprawidlowe porządania bo tera mam obroty od 1500 do prawie 2000 ale najczesciej stoją przy 1500 i czy ta podkładka musi byc dokladnie 0,45 mm bo mialem taką 0,65mm mn.w ????

Hugo - 02-12-2007, 08:45

KaRoLaS napisał/a:
PÓŁ MILIMETRA MA BYC DOKLADNIE NIECAŁE BO 0,45mm TA PODKŁADKA?
Jak to zdanie brzmi po polsku? Przetłumacz proszę.
KaRoLaS napisał/a:
na tps/ips sie skonczylo.... a mianowicie nie moglem odkrecic srubki blokującej tej od dołu co trzyma ten tps/ips gdyż jest zryta troche i ani 7 kluczem ani 8 ni h.... a kombinerki nie podejdą ;/ i nie mam tam wogole dojscia..probowalem ze wszystkich stron.
Wykręć jeszcze raz całą przepustnicę i wymień tę śrubkę.
Anonymous - 02-12-2007, 18:25

no faktycznie nie zabrzmialo bo wycinalem cos;p a jesli chodzi o tą srubke to mowisz o tej co o tą dzwignie zachacza czy o tą co mi sie odkrecic nie chciala od tps/ips ? chodzi Ci o to zebym powtorzyl regulacje od nowa i wymienil wczesniej calkiem srubke od tps/ipsu tą co mi sie nie chciala odkrecic? i czy opór mierzyć na tps/ips stykach przy włączonym czy wylaczonym silniku?
Hugo - 02-12-2007, 21:01

KaRoLaS napisał/a:
o tą co mi sie odkrecic nie chciala od tps/ips ?
O tej mówiłem.
KaRoLaS napisał/a:
chodzi Ci o to zebym powtorzyl regulacje od nowa i wymienil wczesniej calkiem srubke od tps/ipsu tą co mi sie nie chciala odkrecic?
Tak wykręć całą przepustnicę, odkręć jakimiś szczypcami tę sfatygowaną śrubkę, wkręć inną, zamontuj przepustnicę i wyreguluj obroty od nowa.
KaRoLaS napisał/a:
czy opór mierzyć na tps/ips stykach przy włączonym czy wylaczonym silniku?
Nie wiem.
Anonymous - 02-12-2007, 23:08

dzieki Hugo ;) chłopaki pomóżcie z tym oporem czy mierzyć go przy włączonym silniku czy zgaszonym czy np. stacyjka na (ON)........ ???


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group