[XX-92]Lancer C6x i starsze - Misiek strasznie duzo pali
Anonymous - 14-12-2007, 19:15 Temat postu: Misiek strasznie duzo pali Wiatm!mam problem poniewaz mój lancer strasznie dużo pali tzn zalałem 24 litry benzyny a przejechałem 140 km.Sprawdziłem sonde wszysko ok i niewiem co dalej może ktoś mi coś podpowie.lancer 1.5 benz na wielopunkcie
wojmi1 - 14-12-2007, 22:23
Sprawdz czujnik temperatury silnika bo pewnie jezdzisz na zbyt bogatej mieszance
czujnik wkrecony w blok silnika ponizej powerTranzystora - od strony grodzi
Maryjon - 16-12-2007, 14:44
Skąd wiesz że wypaliłeś te 24 litry. Tzn jeśli patrzyłeś na kontrolkę paliwa i jej wskazania to możesz się sporo pomylić.
Anonymous - 28-01-2008, 11:46
moj tez zaczal duzo palic, mialem wode w paliwie i go specyficznie muliło, teraz dzieje sie podobnie. mam w zwiazku z tym kilka pytan:
1.niedawno strzelił mi termostat, czy w zwiazku z tym to moze byc przyczyna wyzszego niz zwykle spalania (niedogrzany jest przeciez silnik, bo sie zbyt wczesnie otwiera), jade go w tym tygodniu wymienic
2. czy jest na dole w baku jakies zabezpieczenie aby spuscic cala zawartosc?
saphire - 28-01-2008, 12:22
ad. 1. tak
josie - 29-01-2008, 11:03
ad. 2. Tak - przynajmniej w Colcie 88-92. Klucz 14 o ile dobrze pamietam
wojmi1 - 29-01-2008, 20:13
josie, dobrze pamietasz w lancerze jest korek skustowy w najnizszym punkcie baku,
Anonymous - 03-02-2008, 23:06
wojmi1, josie, saphire - dziekuje Wam chlopaki za podpopwiedzi.
Lancer już ma się ciutko lepiej, po kolei:
1. Wymieniłem termostat, auto grzeje sie elegancko, nie za ciepło, nie za zimno - nowa chłodnica + nowy termostat więc tutaj nie żadnych zastrzeżeń - ciepły silnik + ciepło w środku autka - spalanie wróciło do normy.
2. Auto jednak dalej się szarpie i nie wchodzi na obroty jak powinno. Kiedyś miałem taki przypadek ze swoim Lancerem. Była to woda w baku, stąd pytanie o spust. Teraz objawy są identyczne: muli w zakresie do 3000, potem idzie, ale też nie ma kopyta. Próbowałem przejeździć jak wówczas na STP, denaturacie i 98 Pb, ale niestety tym razem nie daje to rezultatu, około 400 km i niewielka poprawa. Troszkę nie wiem co robić i czy aby go nie spuścić całego.
3. Auto dostanie niebawem nowe kable i świeczki (dzięki dla użytkownika - Pawel`85), może przyczyną są przebicia na kablu? sam już nie wiem, przyczyn w tym wypadku w sumie może być mnóstwo, macie jakieś doświadczenia? auto po prostu dławi prawie tak jakby chodziło na 3 cylindry, drży na postoju - jedzie, ale muli.
Anonymous - 04-02-2008, 21:02
Swiece, kable ,filtr powietrza,filtr paliwa , pompa paliwa .ewentualnie moze gdzies na jakims złączu układu paliwowego dostawac sie lewe powietrze -takie mogo byc przyczyny przynajmniej tak mi inni ludzie doradzili bo aktualnie borykam sie z podobnym problemem tylko ze w colcie c51a
Anonymous - 04-02-2008, 22:18
damianrally napisał/a: | Swiece, kable ,filtr powietrza,filtr paliwa , pompa paliwa .ewentualnie moze gdzies na jakims złączu układu paliwowego dostawac sie lewe powietrze -takie mogo byc przyczyny przynajmniej tak mi inni ludzie doradzili bo aktualnie borykam sie z podobnym problemem tylko ze w colcie c51a |
Dziekuje za odpowiedz.
Swiece, filtr paliwa - październik 2007
kondziołeczki - listopad 2007
Pompa daje idealne ciśnienie - mierzył mi mechanik
Filtr powietrza + kable lecą - jeden kabel jest taki wyjątkowo lewy, jakiś zaizolowany, ktoś nieźle kombinował przy nim i mam nadzieje, że to on daje przebicia.
a przepływomierz lub brudny silnik krokowy, przepustnica nie mogą dawać takiego efektu muła?
|
|
|