Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
14-12-2007, 21:29
Misiek strasznie duzo pali
Autor Wiadomość
karlos1974
[Usunięty]

  Wysłany: 14-12-2007, 19:15   Misiek strasznie duzo pali

Wiatm!mam problem poniewaz mój lancer strasznie dużo pali tzn zalałem 24 litry benzyny a przejechałem 140 km.Sprawdziłem sonde wszysko ok i niewiem co dalej może ktoś mi coś podpowie.lancer 1.5 benz na wielopunkcie
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 14-12-2007, 22:23   

Sprawdz czujnik temperatury silnika bo pewnie jezdzisz na zbyt bogatej mieszance
czujnik wkrecony w blok silnika ponizej powerTranzystora - od strony grodzi
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 16-12-2007, 14:44   

Skąd wiesz że wypaliłeś te 24 litry. Tzn jeśli patrzyłeś na kontrolkę paliwa i jej wskazania to możesz się sporo pomylić.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
Filip_S
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 11:46   

moj tez zaczal duzo palic, mialem wode w paliwie i go specyficznie muliło, teraz dzieje sie podobnie. mam w zwiazku z tym kilka pytan:
1.niedawno strzelił mi termostat, czy w zwiazku z tym to moze byc przyczyna wyzszego niz zwykle spalania (niedogrzany jest przeciez silnik, bo sie zbyt wczesnie otwiera), jade go w tym tygodniu wymienic
2. czy jest na dole w baku jakies zabezpieczenie aby spuscic cala zawartosc?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 28-01-2008, 12:22   

ad. 1. tak
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-01-2008, 11:03   

ad. 2. Tak - przynajmniej w Colcie 88-92. Klucz 14 o ile dobrze pamietam
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 29-01-2008, 20:13   

josie, dobrze pamietasz w lancerze jest korek skustowy w najnizszym punkcie baku,
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Filip_S
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2008, 23:06   

wojmi1, josie, saphire - dziekuje Wam chlopaki za podpopwiedzi.

Lancer już ma się ciutko lepiej, po kolei:

1. Wymieniłem termostat, auto grzeje sie elegancko, nie za ciepło, nie za zimno - nowa chłodnica + nowy termostat więc tutaj nie żadnych zastrzeżeń - ciepły silnik + ciepło w środku autka - spalanie wróciło do normy.

2. Auto jednak dalej się szarpie i nie wchodzi na obroty jak powinno. Kiedyś miałem taki przypadek ze swoim Lancerem. Była to woda w baku, stąd pytanie o spust. Teraz objawy są identyczne: muli w zakresie do 3000, potem idzie, ale też nie ma kopyta. Próbowałem przejeździć jak wówczas na STP, denaturacie i 98 Pb, ale niestety tym razem nie daje to rezultatu, około 400 km i niewielka poprawa. Troszkę nie wiem co robić i czy aby go nie spuścić całego.

3. Auto dostanie niebawem nowe kable i świeczki (dzięki dla użytkownika - Pawel`85), może przyczyną są przebicia na kablu? sam już nie wiem, przyczyn w tym wypadku w sumie może być mnóstwo, macie jakieś doświadczenia? auto po prostu dławi prawie tak jakby chodziło na 3 cylindry, drży na postoju - jedzie, ale muli.
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2008, 21:02   

Swiece, kable ,filtr powietrza,filtr paliwa , pompa paliwa .ewentualnie moze gdzies na jakims złączu układu paliwowego dostawac sie lewe powietrze -takie mogo byc przyczyny przynajmniej tak mi inni ludzie doradzili bo aktualnie borykam sie z podobnym problemem tylko ze w colcie c51a
 
 
Filip_S
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2008, 22:18   

damianrally napisał/a:
Swiece, kable ,filtr powietrza,filtr paliwa , pompa paliwa .ewentualnie moze gdzies na jakims złączu układu paliwowego dostawac sie lewe powietrze -takie mogo byc przyczyny przynajmniej tak mi inni ludzie doradzili bo aktualnie borykam sie z podobnym problemem tylko ze w colcie c51a


Dziekuje za odpowiedz.

Swiece, filtr paliwa - październik 2007
kondziołeczki - listopad 2007
Pompa daje idealne ciśnienie - mierzył mi mechanik
Filtr powietrza + kable lecą - jeden kabel jest taki wyjątkowo lewy, jakiś zaizolowany, ktoś nieźle kombinował przy nim i mam nadzieje, że to on daje przebicia.

a przepływomierz lub brudny silnik krokowy, przepustnica nie mogą dawać takiego efektu muła?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.