 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 14-12-2007, 21:29 |
Misiek strasznie duzo pali |
Autor |
Wiadomość |
karlos1974 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2007, 19:15 Misiek strasznie duzo pali
|
|
|
Wiatm!mam problem poniewaz mój lancer strasznie dużo pali tzn zalałem 24 litry benzyny a przejechałem 140 km.Sprawdziłem sonde wszysko ok i niewiem co dalej może ktoś mi coś podpowie.lancer 1.5 benz na wielopunkcie |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 14-12-2007, 22:23
|
|
|
Sprawdz czujnik temperatury silnika bo pewnie jezdzisz na zbyt bogatej mieszance
czujnik wkrecony w blok silnika ponizej powerTranzystora - od strony grodzi |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Maryjon
Forumowicz
Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 201 Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
|
Wysłany: 16-12-2007, 14:44
|
|
|
Skąd wiesz że wypaliłeś te 24 litry. Tzn jeśli patrzyłeś na kontrolkę paliwa i jej wskazania to możesz się sporo pomylić. |
_________________ Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991 |
|
|
|
 |
Filip_S [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2008, 11:46
|
|
|
moj tez zaczal duzo palic, mialem wode w paliwie i go specyficznie muliło, teraz dzieje sie podobnie. mam w zwiazku z tym kilka pytan:
1.niedawno strzelił mi termostat, czy w zwiazku z tym to moze byc przyczyna wyzszego niz zwykle spalania (niedogrzany jest przeciez silnik, bo sie zbyt wczesnie otwiera), jade go w tym tygodniu wymienic
2. czy jest na dole w baku jakies zabezpieczenie aby spuscic cala zawartosc? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 28-01-2008, 12:22
|
|
|
ad. 1. tak |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-01-2008, 11:03
|
|
|
ad. 2. Tak - przynajmniej w Colcie 88-92. Klucz 14 o ile dobrze pamietam |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 29-01-2008, 20:13
|
|
|
josie, dobrze pamietasz w lancerze jest korek skustowy w najnizszym punkcie baku, |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Filip_S [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 23:06
|
|
|
wojmi1, josie, saphire - dziekuje Wam chlopaki za podpopwiedzi.
Lancer już ma się ciutko lepiej, po kolei:
1. Wymieniłem termostat, auto grzeje sie elegancko, nie za ciepło, nie za zimno - nowa chłodnica + nowy termostat więc tutaj nie żadnych zastrzeżeń - ciepły silnik + ciepło w środku autka - spalanie wróciło do normy.
2. Auto jednak dalej się szarpie i nie wchodzi na obroty jak powinno. Kiedyś miałem taki przypadek ze swoim Lancerem. Była to woda w baku, stąd pytanie o spust. Teraz objawy są identyczne: muli w zakresie do 3000, potem idzie, ale też nie ma kopyta. Próbowałem przejeździć jak wówczas na STP, denaturacie i 98 Pb, ale niestety tym razem nie daje to rezultatu, około 400 km i niewielka poprawa. Troszkę nie wiem co robić i czy aby go nie spuścić całego.
3. Auto dostanie niebawem nowe kable i świeczki (dzięki dla użytkownika - Pawel`85), może przyczyną są przebicia na kablu? sam już nie wiem, przyczyn w tym wypadku w sumie może być mnóstwo, macie jakieś doświadczenia? auto po prostu dławi prawie tak jakby chodziło na 3 cylindry, drży na postoju - jedzie, ale muli. |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2008, 21:02
|
|
|
Swiece, kable ,filtr powietrza,filtr paliwa , pompa paliwa .ewentualnie moze gdzies na jakims złączu układu paliwowego dostawac sie lewe powietrze -takie mogo byc przyczyny przynajmniej tak mi inni ludzie doradzili bo aktualnie borykam sie z podobnym problemem tylko ze w colcie c51a |
|
|
|
 |
Filip_S [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2008, 22:18
|
|
|
damianrally napisał/a: | Swiece, kable ,filtr powietrza,filtr paliwa , pompa paliwa .ewentualnie moze gdzies na jakims złączu układu paliwowego dostawac sie lewe powietrze -takie mogo byc przyczyny przynajmniej tak mi inni ludzie doradzili bo aktualnie borykam sie z podobnym problemem tylko ze w colcie c51a |
Dziekuje za odpowiedz.
Swiece, filtr paliwa - październik 2007
kondziołeczki - listopad 2007
Pompa daje idealne ciśnienie - mierzył mi mechanik
Filtr powietrza + kable lecą - jeden kabel jest taki wyjątkowo lewy, jakiś zaizolowany, ktoś nieźle kombinował przy nim i mam nadzieje, że to on daje przebicia.
a przepływomierz lub brudny silnik krokowy, przepustnica nie mogą dawać takiego efektu muła? |
|
|
|
 |
|
|