To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - alternator mitsubishi

Anonymous - 22-01-2008, 16:58
Temat postu: alternator mitsubishi
Mam padnięte ładowanie, przyczyną jest regulator napięcia, ktoś wsadził inny alternator jest on od mitsubishi tylko inny niż w colcie.
Jest na nim blaszka z oznaczeniem:
IC REG. BUILT IN
MD111149
A2TO9291
12V 60A 9407
Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie kupić taki regulator, oczywiscie ze szczotkami i od czego jest ten alternator?? Byłbym bardzo wdzięczny.

Bartek - 22-01-2008, 17:47

Wojt@s napisał/a:
MD111149


Aby na pewno? - Podaj poprawny ten nr, to powiem Ci z czego pochodzi ;)

[ Dodano: 22-01-2008, 17:48 ]
Hmm chyba, że to jakiś antyk ;)

Anonymous - 22-01-2008, 19:07

Słuchaj dokładne numery są w moim pierwszym poście, nie pomyliłem się, alternator jest napewno od mitsubishi, gdyż jest oznakowany w wielu miejsach znaczki mitsu. Moze ktos pomoze??
josie - 22-01-2008, 19:37

To altek z Colta C52 - czyli 1.5
88-92r

tomusn - 23-01-2008, 00:08

Wojt@s napisał/a:
Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie kupić taki regulator, oczywiscie ze szczotkami i od czego jest ten alternator?? Byłbym bardzo wdzięczny.

sam sobie odpowiedz: http://www.autoteile-shop...ult.asp?lang=pl i wbij którys numer w okienko na dole

regulator można kupić, najlepiej udać się do fachowca od alternatorów, w moim przypadku - rano zawiozłem, wieczorem odebrałem, regulator wymieniony i 6 mies gwarancji, cena regulatora 120zł

marecki338 - 23-01-2008, 21:49

witam. proponuje wstawić regolator od fiata 126p pasuje tylko ze będzie nazewnątrz alt. pomoże i kosztoważ będzie ze 40 zł i dzała . przetestowane na hiundaiu ponym. ten sam silnik i alternator.
tomusn - 23-01-2008, 22:25

marecki338 napisał/a:
witam. proponuje wstawić regolator od fiata 126p pasuje tylko ze będzie nazewnątrz alt. pomoże i kosztoważ będzie ze 40 zł i dzała . przetestowane na hiundaiu ponym. ten sam silnik i alternator.
do małego byka to ja mogę mieć za 18zł fabryczny (heheh)... ale uważam, że to lekkie druciarstwo
marecki338 - 23-01-2008, 23:05

może to i sztukateria. ale wydać za naprawe 150 a 50 a róznicy nie widać poza regulatorem na zewnatrz to widać w kieszeni.
Anonymous - 23-01-2008, 23:18

Pomyśle o tym patencie:) chodź regler na zewnatrz jest bardziej podatny na warunki atmosferyczne, co do okablowania to nie jest problem przerobić, zobaczymy co mi z tego wyjdzie, ale ogolnie będzie lipa bo ja mam sz :doubt: czotki w regulatorze. Taki patent.
rafq - 20-02-2008, 22:33

Mam takie małe pytanie: czy regulator z w/w mitsu z 86' jest zamontowany oddzielnie i pracował taki zestaw tak jakby na 2 regulatorach (jednym w alternatorze a drugim gdzieś tam poza nim ) i to mogło być przyczyną padnięcia ładowania ? Czy to wina innego regulatora ?


Druga sprawa to iż interesuje mnie przy jakich minimalnych obrotach na minutę wirnika w alternatorze osiąga on swoja maksymalne warunki ładowania ?
Czy regulator załącza ładowanie dopiero od iluś tam obrotów czy silnik jest ładowany już wtedy gdy silnik podczas odpalania chodzi przez chwilkę na rozruszniku (czyli od najmniejszych obrotów) ?

Przy jakich obrotach max regulator może odcinać ładowanie ?
Jeśli włącza ładowanie od z góry zaprogramowanych minimalnych obrotów to jakie to są/mogą być obroty ?


Pytania mogą się wydawać wzięte z kosmosu, ale stawiam piwo dla tego kto chociaż naprowadzi na odp :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group