Carisma - Techniczne - [Cari 1.8] Strzela na gazie, co z cewkami?
Anonymous - 03-02-2008, 13:28 Temat postu: [Cari 1.8] Strzela na gazie, co z cewkami? Witam
Co Waszym zdaniem moze byc glowna przyczyna ze silnik strzela ?
Ktos mowil ze cewki moga miec przebicie, da sie to jakos sprwadzic?
mlun - 03-02-2008, 14:25
Chyba puszka układu dolotowego ale niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.A strzały na gazie sa spowodowane słabym wyregulowaniem instalacji(przynajmniej tak wychodzi z niektórych opinii które się czyta) ewntualnie świece mogą się kończyć. Tylko tyle mi narazie do głowy przychodzi.
PS. Czy mi się tylko wyadje czy masz przez te strzyały rozwerwaną obudowę filtra powietrza?
saphire - 03-02-2008, 16:29
Strzela nieodpowiednia instalacja gazowa - zwykle jednopunktowy wtrysk gazu. Pcha toto gaz we wspólną rurę więc mieszanka stoi w każdym dolocie każdego cylindra więc od rozgrzanego zaworu czasem może się zapalić a że jest w całym kolektorze to odpala we wszystkich odnogach aż po wtryskiwacz i mamy boom!
Sekwencyjna instalacja ma wtryskiwacze zamontowane osobno w każdej odnodze kolektora i to blisko do każdego cylindra a więc za nimi w kierunku połączenia ich we wspólna rurę dolotu nie stoi już mieszanka więc nawet jeśli coś w którejś odnodze by odpaliło to w innych już nie odpali więc jest najwyżej małe pyk! zamiast dużego boom!
Anonymous - 03-02-2008, 19:54
mlun napisał/a: | PS. Czy mi się tylko wyadje czy masz przez te strzyały rozwerwaną obudowę filtra powietrza? |
Nie wydaje Ci sie mam faktycznie peknieta i to druga juz , mechanik zalozyl za pozno zawor bezpieczenstwa.
Przy okazji , widze ze tez masz klimatronik, moze znasz odpwoiedz na moje pytania w tym poscie : http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=20855
[ Dodano: 03-02-2008, 20:01 ]
saphire napisał/a: | Sekwencyjna instalacja ma wtryskiwacze zamontowane osobno w każdej odnodze kolektora i to blisko do każdego cylindra a więc za nimi w kierunku połączenia ich we wspólna rurę dolotu nie stoi już mieszanka więc nawet jeśli coś w którejś odnodze by odpaliło to w innych już nie odpali więc jest najwyżej małe pyk! zamiast dużego boom!
|
Gdybym ja zakladal ta instalacje to wybralbym sekwencje ale niestety taka kupilem. Kupujac Carisme nie zalezalo mi az tak bardzo na gazie.
Jak sadzisz jest sens ta instalacje trzymac w aucie czy lepiej nie robic sobie problemow na przyszlosc i to usunac ?
saphire - 03-02-2008, 20:39
Jak juz chcesz mieć ten gaz i nie mies problemów to przerób to na sekwencję.
Anonymous - 03-02-2008, 21:48
saphire napisał/a: | Jak juz chcesz mieć ten gaz i nie mies problemów to przerób to na sekwencję. |
Z tego co sie wstepnie pytalem to facet mi mowil ze sekwencja by mnie kosztowala 2500 zl , normalnie chyba 3000 zl ale jutro podraze jeszcze ten temat.
Matejko - 04-02-2008, 02:06
zmiana tego co masz na sekwencje to ok. 1800zl i nie wiecej niz tyle, jesli mniej to tylko lepiej dla ciebie, a i gaz juz masz wbity w dowod, wiec nie potrzebujesz papierow - moze wtedy bedzie jeszcze taniej,
a teraz co do tematu
z rzeczy, ktore mozesz sprawdzic:
1.swiece
2.fajkocewki i przewody
3.z taka obudowa filtra powietrze nie ma prawa dobrze dzialac
kolejne punkty jesli powyzsze nie pomoga
4.zly montaz
5.zla regulacja
6.zla instalacja
7.jezeli tak zdmuchnelo puszke od filtra powietrza, to watpie w to zeby przeplywomierz ocalal
mlun - 04-02-2008, 17:42
No a weźcie stanika. On miał w swojej cari instalke II generacji o ilę mnie pamięć nie myli i wszytsko mu śmigało jak ta lala.Według mnie pierwsze co to porządnie ją wyregulować.
Anonymous - 04-02-2008, 18:47
Dlatego nie "trawie" Gazu, moja Carisma go nigdy nie " poczuje ", na pewno nie za mojej kadencji .
Wiem że dla większości ludzi wchodzą tu w grę głównie koszty makroekonomiczne, zazwyczaj nikt nie gazuje auta z przyjemności tylko z "konieczności".
Ale niestety, gaz to gaz , może być pierwszej, drugiej czy trzeciej generacji , ale to nadal paliwo alternatywne, ze swoimi wadami i zaletami.
Jak dla mnie tych pierwszych jest za dużo.
pzdr.
Marcino - 04-02-2008, 22:43
piter23 napisał/a: | Dlatego nie "trawie" Gazu, moja Carisma go nigdy nie " poczuje ", na pewno nie za mojej kadencji .
Wiem że dla większości ludzi wchodzą tu w grę głównie koszty makroekonomiczne, zazwyczaj nikt nie gazuje auta z przyjemności tylko z "konieczności".
Ale niestety, gaz to gaz , może być pierwszej, drugiej czy trzeciej generacji , ale to nadal paliwo alternatywne, ze swoimi wadami i zaletami.
Jak dla mnie tych pierwszych jest za dużo.
pzdr. |
Nie zgadzam sie stanowczo, montujac sekwencje tych złych czyli wad jest coraz mniej... ja tam nie narzekam, po roku zwróciła mi sie instalacje czyli 3.4 tyś a nic nie dołozyłem czy naprawiałem z tego powodu. A dodatkowo zauwazyłem ze wiecej jezdze bo zalewanie zbiornika tak bardzo nie boli.... portfela..:)
Anonymous - 06-02-2008, 10:51
Witam!
Ja też mam instalację starej generacji, bo przy zakupie auta już była.
Silnik moze Ci strzelać z kilku pwodów
masz zawory do regulacji
Masz żle założoną klapkę przeciw wybuchowa i za mało powietrza dostaje sie do mieszalnika
Może być zamała średnica mieszalnika
Ale zacznij od zaworów
Tomek15 - 06-02-2008, 11:18
Wymiana przewodów wysokiego napięcia i świec powinna pomóc
Pozdrawiam Tomek
zbysiu5447 - 18-02-2008, 19:35
Jedz do warsztatu i podłącz pod komputer,analizator spalin i na wydruku bedą usterki,ja jeżdziłem mondeo a tam jest kolektor plastikowy[instalacja 2 generacji] i nie strzelał,przy wystrzale uszkadza się przepływomierz pwitrza,i ta dziura w puszce od wystrzału. Na tym typie instalacji trzeba umieć jeżdzić,ponieważ cały gaz jest w kolektorze.
|
|
|