[Cari 1.8] Strzela na gazie, co z cewkami? |
Autor |
Wiadomość |
batory [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 13:28 [Cari 1.8] Strzela na gazie, co z cewkami?
|
|
|
Witam
Co Waszym zdaniem moze byc glowna przyczyna ze silnik strzela ?
Ktos mowil ze cewki moga miec przebicie, da sie to jakos sprwadzic? |
Ostatnio zmieniony przez batory 30-03-2008, 19:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 03-02-2008, 14:25
|
|
|
Chyba puszka układu dolotowego ale niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.A strzały na gazie sa spowodowane słabym wyregulowaniem instalacji(przynajmniej tak wychodzi z niektórych opinii które się czyta) ewntualnie świece mogą się kończyć. Tylko tyle mi narazie do głowy przychodzi.
PS. Czy mi się tylko wyadje czy masz przez te strzyały rozwerwaną obudowę filtra powietrza? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 03-02-2008, 16:29
|
|
|
Strzela nieodpowiednia instalacja gazowa - zwykle jednopunktowy wtrysk gazu. Pcha toto gaz we wspólną rurę więc mieszanka stoi w każdym dolocie każdego cylindra więc od rozgrzanego zaworu czasem może się zapalić a że jest w całym kolektorze to odpala we wszystkich odnogach aż po wtryskiwacz i mamy boom!
Sekwencyjna instalacja ma wtryskiwacze zamontowane osobno w każdej odnodze kolektora i to blisko do każdego cylindra a więc za nimi w kierunku połączenia ich we wspólna rurę dolotu nie stoi już mieszanka więc nawet jeśli coś w którejś odnodze by odpaliło to w innych już nie odpali więc jest najwyżej małe pyk! zamiast dużego boom!
|
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
batory [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 19:54
|
|
|
mlun napisał/a: | PS. Czy mi się tylko wyadje czy masz przez te strzyały rozwerwaną obudowę filtra powietrza? |
Nie wydaje Ci sie mam faktycznie peknieta i to druga juz , mechanik zalozyl za pozno zawor bezpieczenstwa.
Przy okazji , widze ze tez masz klimatronik, moze znasz odpwoiedz na moje pytania w tym poscie : http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=20855
[ Dodano: 03-02-2008, 20:01 ]
saphire napisał/a: | Sekwencyjna instalacja ma wtryskiwacze zamontowane osobno w każdej odnodze kolektora i to blisko do każdego cylindra a więc za nimi w kierunku połączenia ich we wspólna rurę dolotu nie stoi już mieszanka więc nawet jeśli coś w którejś odnodze by odpaliło to w innych już nie odpali więc jest najwyżej małe pyk! zamiast dużego boom!
|
Gdybym ja zakladal ta instalacje to wybralbym sekwencje ale niestety taka kupilem. Kupujac Carisme nie zalezalo mi az tak bardzo na gazie.
Jak sadzisz jest sens ta instalacje trzymac w aucie czy lepiej nie robic sobie problemow na przyszlosc i to usunac ? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 03-02-2008, 20:39
|
|
|
Jak juz chcesz mieć ten gaz i nie mies problemów to przerób to na sekwencję. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
batory [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 21:48
|
|
|
saphire napisał/a: | Jak juz chcesz mieć ten gaz i nie mies problemów to przerób to na sekwencję. |
Z tego co sie wstepnie pytalem to facet mi mowil ze sekwencja by mnie kosztowala 2500 zl , normalnie chyba 3000 zl ale jutro podraze jeszcze ten temat. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 04-02-2008, 02:06
|
|
|
zmiana tego co masz na sekwencje to ok. 1800zl i nie wiecej niz tyle, jesli mniej to tylko lepiej dla ciebie, a i gaz juz masz wbity w dowod, wiec nie potrzebujesz papierow - moze wtedy bedzie jeszcze taniej,
a teraz co do tematu
z rzeczy, ktore mozesz sprawdzic:
1.swiece
2.fajkocewki i przewody
3.z taka obudowa filtra powietrze nie ma prawa dobrze dzialac
kolejne punkty jesli powyzsze nie pomoga
4.zly montaz
5.zla regulacja
6.zla instalacja
7.jezeli tak zdmuchnelo puszke od filtra powietrza, to watpie w to zeby przeplywomierz ocalal |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 04-02-2008, 17:42
|
|
|
No a weźcie stanika. On miał w swojej cari instalke II generacji o ilę mnie pamięć nie myli i wszytsko mu śmigało jak ta lala.Według mnie pierwsze co to porządnie ją wyregulować. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
piter23 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2008, 18:47
|
|
|
Dlatego nie "trawie" Gazu, moja Carisma go nigdy nie " poczuje ", na pewno nie za mojej kadencji .
Wiem że dla większości ludzi wchodzą tu w grę głównie koszty makroekonomiczne, zazwyczaj nikt nie gazuje auta z przyjemności tylko z "konieczności".
Ale niestety, gaz to gaz , może być pierwszej, drugiej czy trzeciej generacji , ale to nadal paliwo alternatywne, ze swoimi wadami i zaletami.
Jak dla mnie tych pierwszych jest za dużo.
pzdr. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-02-2008, 22:43
|
|
|
piter23 napisał/a: | Dlatego nie "trawie" Gazu, moja Carisma go nigdy nie " poczuje ", na pewno nie za mojej kadencji .
Wiem że dla większości ludzi wchodzą tu w grę głównie koszty makroekonomiczne, zazwyczaj nikt nie gazuje auta z przyjemności tylko z "konieczności".
Ale niestety, gaz to gaz , może być pierwszej, drugiej czy trzeciej generacji , ale to nadal paliwo alternatywne, ze swoimi wadami i zaletami.
Jak dla mnie tych pierwszych jest za dużo.
pzdr. |
Nie zgadzam sie stanowczo, montujac sekwencje tych złych czyli wad jest coraz mniej... ja tam nie narzekam, po roku zwróciła mi sie instalacje czyli 3.4 tyś a nic nie dołozyłem czy naprawiałem z tego powodu. A dodatkowo zauwazyłem ze wiecej jezdze bo zalewanie zbiornika tak bardzo nie boli.... portfela..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Mariusz81 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2008, 10:51
|
|
|
Witam!
Ja też mam instalację starej generacji, bo przy zakupie auta już była.
Silnik moze Ci strzelać z kilku pwodów
masz zawory do regulacji
Masz żle założoną klapkę przeciw wybuchowa i za mało powietrza dostaje sie do mieszalnika
Może być zamała średnica mieszalnika
Ale zacznij od zaworów |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 06-02-2008, 11:18
|
|
|
Wymiana przewodów wysokiego napięcia i świec powinna pomóc
Pozdrawiam Tomek |
_________________ Galant V6 2.0 automat sedan |
|
|
|
 |
zbysiu5447
Forumowicz zbyszek5447
Auto: carisma GDI 1,8 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 41 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 18-02-2008, 19:35
|
|
|
Jedz do warsztatu i podłącz pod komputer,analizator spalin i na wydruku bedą usterki,ja jeżdziłem mondeo a tam jest kolektor plastikowy[instalacja 2 generacji] i nie strzelał,przy wystrzale uszkadza się przepływomierz pwitrza,i ta dziura w puszce od wystrzału. Na tym typie instalacji trzeba umieć jeżdzić,ponieważ cały gaz jest w kolektorze. |
|
|
|
 |
|