Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] Strzela na gazie, co z cewkami?
Autor Wiadomość
batory
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2008, 13:28   [Cari 1.8] Strzela na gazie, co z cewkami?

Witam
Co Waszym zdaniem moze byc glowna przyczyna ze silnik strzela ?
Ktos mowil ze cewki moga miec przebicie, da sie to jakos sprwadzic?
Ostatnio zmieniony przez batory 30-03-2008, 19:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 03-02-2008, 14:25   

Chyba puszka układu dolotowego ale niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.A strzały na gazie sa spowodowane słabym wyregulowaniem instalacji(przynajmniej tak wychodzi z niektórych opinii które się czyta) ewntualnie świece mogą się kończyć. Tylko tyle mi narazie do głowy przychodzi.

PS. Czy mi się tylko wyadje czy masz przez te strzyały rozwerwaną obudowę filtra powietrza?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-02-2008, 16:29   

Strzela nieodpowiednia instalacja gazowa - zwykle jednopunktowy wtrysk gazu. Pcha toto gaz we wspólną rurę więc mieszanka stoi w każdym dolocie każdego cylindra więc od rozgrzanego zaworu czasem może się zapalić a że jest w całym kolektorze to odpala we wszystkich odnogach aż po wtryskiwacz i mamy boom!

Sekwencyjna instalacja ma wtryskiwacze zamontowane osobno w każdej odnodze kolektora i to blisko do każdego cylindra a więc za nimi w kierunku połączenia ich we wspólna rurę dolotu nie stoi już mieszanka więc nawet jeśli coś w którejś odnodze by odpaliło to w innych już nie odpali więc jest najwyżej małe pyk! zamiast dużego boom!

:twisted:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
batory
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2008, 19:54   

mlun napisał/a:
PS. Czy mi się tylko wyadje czy masz przez te strzyały rozwerwaną obudowę filtra powietrza?


Nie wydaje Ci sie mam faktycznie peknieta i to druga juz :evil: , mechanik zalozyl za pozno zawor bezpieczenstwa.
Przy okazji , widze ze tez masz klimatronik, moze znasz odpwoiedz na moje pytania w tym poscie : http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=20855


[ Dodano: 03-02-2008, 20:01 ]
saphire napisał/a:
Sekwencyjna instalacja ma wtryskiwacze zamontowane osobno w każdej odnodze kolektora i to blisko do każdego cylindra a więc za nimi w kierunku połączenia ich we wspólna rurę dolotu nie stoi już mieszanka więc nawet jeśli coś w którejś odnodze by odpaliło to w innych już nie odpali więc jest najwyżej małe pyk! zamiast dużego boom!

:twisted:


Gdybym ja zakladal ta instalacje to wybralbym sekwencje ale niestety taka kupilem. Kupujac Carisme nie zalezalo mi az tak bardzo na gazie.
Jak sadzisz jest sens ta instalacje trzymac w aucie czy lepiej nie robic sobie problemow na przyszlosc i to usunac ?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-02-2008, 20:39   

Jak juz chcesz mieć ten gaz i nie mies problemów to przerób to na sekwencję.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
batory
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2008, 21:48   

saphire napisał/a:
Jak juz chcesz mieć ten gaz i nie mies problemów to przerób to na sekwencję.


Z tego co sie wstepnie pytalem to facet mi mowil ze sekwencja by mnie kosztowala 2500 zl , normalnie chyba 3000 zl ale jutro podraze jeszcze ten temat.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 04-02-2008, 02:06   

zmiana tego co masz na sekwencje to ok. 1800zl i nie wiecej niz tyle, jesli mniej to tylko lepiej dla ciebie, a i gaz juz masz wbity w dowod, wiec nie potrzebujesz papierow - moze wtedy bedzie jeszcze taniej,
a teraz co do tematu
z rzeczy, ktore mozesz sprawdzic:
1.swiece
2.fajkocewki i przewody
3.z taka obudowa filtra powietrze nie ma prawa dobrze dzialac
kolejne punkty jesli powyzsze nie pomoga
4.zly montaz
5.zla regulacja
6.zla instalacja
7.jezeli tak zdmuchnelo puszke od filtra powietrza, to watpie w to zeby przeplywomierz ocalal
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 04-02-2008, 17:42   

No a weźcie stanika. On miał w swojej cari instalke II generacji o ilę mnie pamięć nie myli i wszytsko mu śmigało jak ta lala.Według mnie pierwsze co to porządnie ją wyregulować.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
piter23
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2008, 18:47   

Dlatego nie "trawie" Gazu, moja Carisma go nigdy nie " poczuje ", na pewno nie za mojej kadencji 8) .

Wiem że dla większości ludzi wchodzą tu w grę głównie koszty makroekonomiczne, zazwyczaj nikt nie gazuje auta z przyjemności tylko z "konieczności".

Ale niestety, gaz to gaz , może być pierwszej, drugiej czy trzeciej generacji , ale to nadal paliwo alternatywne, ze swoimi wadami i zaletami.
Jak dla mnie tych pierwszych jest za dużo.

pzdr.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-02-2008, 22:43   

piter23 napisał/a:
Dlatego nie "trawie" Gazu, moja Carisma go nigdy nie " poczuje ", na pewno nie za mojej kadencji 8) .

Wiem że dla większości ludzi wchodzą tu w grę głównie koszty makroekonomiczne, zazwyczaj nikt nie gazuje auta z przyjemności tylko z "konieczności".

Ale niestety, gaz to gaz , może być pierwszej, drugiej czy trzeciej generacji , ale to nadal paliwo alternatywne, ze swoimi wadami i zaletami.
Jak dla mnie tych pierwszych jest za dużo.

pzdr.

Nie zgadzam sie stanowczo, montujac sekwencje tych złych czyli wad jest coraz mniej... ja tam nie narzekam, po roku zwróciła mi sie instalacje czyli 3.4 tyś a nic nie dołozyłem czy naprawiałem z tego powodu. A dodatkowo zauwazyłem ze wiecej jezdze bo zalewanie zbiornika tak bardzo nie boli.... portfela..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Mariusz81
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2008, 10:51   

Witam!
Ja też mam instalację starej generacji, bo przy zakupie auta już była.
Silnik moze Ci strzelać z kilku pwodów
masz zawory do regulacji
Masz żle założoną klapkę przeciw wybuchowa i za mało powietrza dostaje sie do mieszalnika
Może być zamała średnica mieszalnika

Ale zacznij od zaworów
 
 
Tomek15 
Forumowicz

Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 98
Skąd: Głogów
Wysłany: 06-02-2008, 11:18   

Wymiana przewodów wysokiego napięcia i świec powinna pomóc

Pozdrawiam Tomek
_________________
Galant V6 2.0 automat sedan
 
 
zbysiu5447 
Forumowicz
zbyszek5447

Auto: carisma GDI 1,8 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 41
Skąd: gdynia
Wysłany: 18-02-2008, 19:35   

Jedz do warsztatu i podłącz pod komputer,analizator spalin i na wydruku bedą usterki,ja jeżdziłem mondeo a tam jest kolektor plastikowy[instalacja 2 generacji] i nie strzelał,przy wystrzale uszkadza się przepływomierz pwitrza,i ta dziura w puszce od wystrzału. Na tym typie instalacji trzeba umieć jeżdzić,ponieważ cały gaz jest w kolektorze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.