To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Jak wyczyścić ten silniczek ??

Anonymous - 05-02-2008, 12:01
Temat postu: [C52A 1.5] Jak wyczyścić ten silniczek ??
Jak się zabrać do wyczyszczenia tego ustrojstwa ??
Nie mogę sobie poradzić z odkręceniem dwóch śrubek.
Są tak cholernie mocno przykręcone, że ani drgną.
WD nie pomaga, nie chcę wyrobić śrub ......
Macie jakiś pomysł ? Czy wogóle zabieram się do tego
nieodpowiednio ?




??

Jak to rozebrać i co zrobić ??

(tłumaczę od razu, że chodzi o falujące obroty).

Hugo - 05-02-2008, 13:00

U mnie też miałem straszny problem z odkręceniem dwóch śrubek przy silniczku krokowym. Podchodziłem do nich 2 razy. W końcu się udało. A więc uderz śrubki lekkim młotkiem (z góry), pryśnij WD-40 i odczekaj kilka minut. Ja próbowałem z początku wkręcić łeb śrubki w imadło, ale się wyślizgiwał (u Ciebie w ogóle nie pójdzie ich wkręcić). Więc odpada. W końcu wkręciłem całą przepustnicę w imadło, śrubokręt krzyżakowy założyłem na śrubkę, a za jego rękojeść chwyciłem mocnymi szczypcami (masz wtedy dużo więcej siły niż trzymając śrubokręt w dłoni). Obie śruby puściły po tym manewrze.
Anonymous - 05-02-2008, 14:36

Hugo napisał/a:
U mnie też miałem straszny problem z odkręceniem dwóch śrubek przy silniczku krokowym. Podchodziłem do nich 2 razy. W końcu się udało. A więc uderz śrubki lekkim młotkiem (z góry), pryśnij WD-40 i odczekaj kilka minut. Ja próbowałem z początku wkręcić łeb śrubki w imadło, ale się wyślizgiwał (u Ciebie w ogóle nie pójdzie ich wkręcić). Więc odpada. W końcu wkręciłem całą przepustnicę w imadło, śrubokręt krzyżakowy założyłem na śrubkę, a za jego rękojeść chwyciłem mocnymi szczypcami (masz wtedy dużo więcej siły niż trzymając śrubokręt w dłoni). Obie śruby puściły po tym manewrze.


:cheers: udało się twoim sposobem.
Nie wiem tylko czy złożyłem go dobrze do kupy ;)
Chodzi o to na jaką wysokośc to ma wystawać:



Dopasowałem to powiedzmy sobie szczerze .... na oko ...
W każdym razie silnik nie był w złym stanie ..... ale wyczyściłem popsikałem WD i zmontowałem i nawet działa :wink:
Tyle, że teraz dziwna sytuacja.... Autko zamiast przygasać tak jak wcześniej ma tak:
- na luzie obroty idą aż prawie do 2000 / 2500
- kiedy wrzucę bieg (automat) spadają do około 1000 - 800

Tak ma być czy jednak coś pokręciłem ??

ps.
Czytałem też temat:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=15239

ale nie wiem czy akurat w moim przypadku można się do niego odnieść.

Hugo - 05-02-2008, 16:17

pawelek napisał/a:
- na luzie obroty idą aż prawie do 2000 / 2500
Na zimnym i na ciepłym silniku?
pawelek napisał/a:
Nie wiem tylko czy złożyłem go dobrze do kupy
Szczerze ja też nie mam pojęcia.
Anonymous - 05-02-2008, 16:25

Na ciepłym 2000-2500 na zimnym raczej mniej (mniej niż 2000).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group