[92-96]Colt CA0 - remont 4G15
Anonymous - 16-02-2008, 13:21 Temat postu: remont 4G15 Może koledzy colciarze bedziecie bardziej rozpisani w moim temacie bo w dziale "lancer" brak odezwu.
W moim lancerku powoli kończy sie kompresja wiec przymierzam sie do rozebrania silniczka i do jego remontu. Nie mam jakiegoś doświadczenia w takich naprawach w silnikach Mitsubishi wiec mam parę wątpliwości.
1) Pierwsza sprawa - momenty dokręcania głowicy. Jak ktoś wie jakie powinny być to poproszę o dane.
2) Jakie pierścienie tłokowe, oryginał czy jakiś zamiennik. Co polecacie? jakie są ceny? Co do pierścieni to interesowały by mnie jeszcze luzy w zamkach, bo zawsze wole sprawdzić nawet oryginały.
3) Jakie uszczelki silnika (najlepiej komplet góra i dół)
4) Planuje również poprawić fabrykę i podłubać trochę przy głowicy. Wie ktoś jaki jest w tym silniku stopień sprężania? bo nie wiem o ile mogę splanować głowice. chyba ze ktoś z was robił coś takiego i wie o ile ją opuścić
5) jakieś sugestie co jeszcze można poprawić jak juz będę miał silnik rozebrany?
Pozdrawiam i liczę ze sie trochę rozpiszecie.
PS: Jeżdżę na gazie, niby sekwencja ale nie chce przeginać z przeróbkami silnika.
Anonymous - 16-02-2008, 19:05 Temat postu: Re: remont 4G15
pabloo2000 napisał/a: |
W moim lancerku powoli kończy sie kompresja wiec przymierzam sie do rozebrania silniczka i do jego remontu. Nie mam jakiegoś doświadczenia w takich naprawach w silnikach Mitsubishi wiec mam parę wątpliwości. |
Sprawdz bo moze tylko gdzies zawory sa powypalane od gazu i wystarczy tylko remont glowicy.
1) Pierwsza sprawa - momenty dokręcania głowicy. Jak ktoś wie jakie powinny być to poproszę o dane. |
Sprawdz w jakiejs serwisowce do tego modelu bo kazdy silnik ma inny moment i moze miec inna kolejnosc dokrecania srub
3) Jakie uszczelki silnika (najlepiej komplet góra i dół) |
Jakupilem uszczelke pod glowice firmy jakoparts. Zrobilem z 50km i narazie nic zlego sie nie dzieje