To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Pierścienie centrujace

Anonymous - 23-02-2008, 22:25
Temat postu: Pierścienie centrujace
Witam. Mam problem z drgającą kierownicą, koła już wyważyłem, krzywą felgę naprostowałem, podczas ostatniej wizyty w wulkanizacji zauważyłem brak pierścieni centrujących. Może ktoś zna rozmiar do colta 1,6 bistro 1998 felgi 15 ponoć orginalne.
Jogurt - 23-02-2008, 23:06

piasta ma 56,1 mm a felgi musisz sam zmierzyć
Anonymous - 24-02-2008, 12:52

Dzięki, myslałem że obędzie się bez odkręcania kóła. No cóż trzeba zakasać rękawy i szukać sufmiarki.
Anonymous - 07-03-2008, 02:53

A co jesli piasta ma 56.1mm a felga ma 57mm da sie coz z tym zrobic ??
Jogurt - 07-03-2008, 03:54

trzeba kupić pierścień centrujący o odpowiedniej średnicy czyli wewn 56,2 i zewn 57,1. powiesz wymiary sprzedającemu to da Ci odpowiednie pierścienie
Anonymous - 07-03-2008, 07:59

Ta tylko ze jak by momyslal to scianka takiego pirscienia wynosi 0.5mm a chyba takich pierscieni nie produkuja !!! . Przynajmniej nie ma takich w sklepie w mojej miejscowosci .
mkm - 07-03-2008, 13:15

Sprawdz w zakladach wulkanizacyjnych. Koszt dorobienia to okolo 15zl za sztuke. Przy okazji zadam pytanie: czy piersienie maja byc ze specjalnego materialu czy mogo byc stalowe???
Hugo - 07-03-2008, 14:52

Mogą być stalowe, bo będą trwałe, ale jak długo nie będziesz zdejmował kół to możesz mieć problem.
Anonymous - 07-03-2008, 17:24

Hugo napisał/a:
Mogą być stalowe, bo będą trwałe, ale jak długo nie będziesz zdejmował kół to możesz mieć problem.


dokladnie tak, moj wulkanizator zdecydowanie odradzil mi stalowe bo sie zapieka i wtedy upsss

tomek.rzepek - 25-04-2008, 21:49

z jakiego materiału najlepiej wykonać (felgi alu) teflon, alu czy abs?
Z jednej strony alu bo felga alu i żeby materiały miały tę samą charakterystykę (na zmianę temperatur), ale z frugiej strony felgi będę zmieniał lato/zima, więc teflon/abs nie będzie się zapiekać?
Pzdr

Anonymous - 26-04-2008, 08:57

mkm napisał/a:
Sprawdz w zakladach wulkanizacyjnych. Koszt dorobienia to okolo 15zl za sztuke. Przy okazji zadam pytanie: czy piersienie maja byc ze specjalnego materialu czy mogo byc stalowe???



Nie polecam plastikowych :D Dostałem gratis do felg i po tygodniu są w kawałkach. Muszę rozejrzeć się sa metalowymi ;-)

Anonymous - 26-04-2008, 13:52

rafamalk napisał/a:
Nie polecam plastikowych :D Dostałem gratis do felg i po tygodniu są w kawałkach. Muszę rozejrzeć się sa metalowymi ;-)


a ja polecam plastikowe, mam dobrze dobrane i zaczynam drugi sezon na tych samych pierscieniach... ;)
przy zdejmowaniu kola nie ma problemu zeby zdjac pierscien

londolut - 26-04-2008, 14:05

Jestem za wypowiedzią Hugo i Rado. Metalowe pierścienie bardzo często zapiekają się na piaście i jest problem ze zdjęciem koła. Przerabiałem ten temat, koło od piasty trzeba było oddzielać śrubokrętem i młotkiem 4kg :?
Kup plastikowe, może te dodawane do felg były tandetne...

Hugo - 26-04-2008, 23:32

londolut napisał/a:
może te dodawane do felg były tandetne...
Podejrzewam, że były za małe.
Anonymous - 26-04-2008, 23:38

Hugo napisał/a:
Podejrzewam, że były za małe.
Ja też tak obstawiam. Już trzeci sezon mam plastikowe i jak dotąd żadnych problemów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group