Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierścienie centrujace
Autor Wiadomość
raval
[Usunięty]

  Wysłany: 23-02-2008, 22:25   Pierścienie centrujace

Witam. Mam problem z drgającą kierownicą, koła już wyważyłem, krzywą felgę naprostowałem, podczas ostatniej wizyty w wulkanizacji zauważyłem brak pierścieni centrujących. Może ktoś zna rozmiar do colta 1,6 bistro 1998 felgi 15 ponoć orginalne.
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 23-02-2008, 23:06   

piasta ma 56,1 mm a felgi musisz sam zmierzyć
_________________
CA0
Galant II
 
 
raval
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2008, 12:52   

Dzięki, myslałem że obędzie się bez odkręcania kóła. No cóż trzeba zakasać rękawy i szukać sufmiarki.
 
 
Blayders
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 02:53   

A co jesli piasta ma 56.1mm a felga ma 57mm da sie coz z tym zrobic ??
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-03-2008, 03:54   

trzeba kupić pierścień centrujący o odpowiedniej średnicy czyli wewn 56,2 i zewn 57,1. powiesz wymiary sprzedającemu to da Ci odpowiednie pierścienie
_________________
CA0
Galant II
 
 
Blayders
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 07:59   

Ta tylko ze jak by momyslal to scianka takiego pirscienia wynosi 0.5mm a chyba takich pierscieni nie produkuja !!! . Przynajmniej nie ma takich w sklepie w mojej miejscowosci .
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-03-2008, 13:15   

Sprawdz w zakladach wulkanizacyjnych. Koszt dorobienia to okolo 15zl za sztuke. Przy okazji zadam pytanie: czy piersienie maja byc ze specjalnego materialu czy mogo byc stalowe???
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-03-2008, 14:52   

Mogą być stalowe, bo będą trwałe, ale jak długo nie będziesz zdejmował kół to możesz mieć problem.
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 17:24   

Hugo napisał/a:
Mogą być stalowe, bo będą trwałe, ale jak długo nie będziesz zdejmował kół to możesz mieć problem.


dokladnie tak, moj wulkanizator zdecydowanie odradzil mi stalowe bo sie zapieka i wtedy upsss
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 25-04-2008, 21:49   

z jakiego materiału najlepiej wykonać (felgi alu) teflon, alu czy abs?
Z jednej strony alu bo felga alu i żeby materiały miały tę samą charakterystykę (na zmianę temperatur), ale z frugiej strony felgi będę zmieniał lato/zima, więc teflon/abs nie będzie się zapiekać?
Pzdr
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
rafamalk
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2008, 08:57   

mkm napisał/a:
Sprawdz w zakladach wulkanizacyjnych. Koszt dorobienia to okolo 15zl za sztuke. Przy okazji zadam pytanie: czy piersienie maja byc ze specjalnego materialu czy mogo byc stalowe???



Nie polecam plastikowych :D Dostałem gratis do felg i po tygodniu są w kawałkach. Muszę rozejrzeć się sa metalowymi ;-)
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2008, 13:52   

rafamalk napisał/a:
Nie polecam plastikowych :D Dostałem gratis do felg i po tygodniu są w kawałkach. Muszę rozejrzeć się sa metalowymi ;-)


a ja polecam plastikowe, mam dobrze dobrane i zaczynam drugi sezon na tych samych pierscieniach... ;)
przy zdejmowaniu kola nie ma problemu zeby zdjac pierscien
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 26-04-2008, 14:05   

Jestem za wypowiedzią Hugo i Rado. Metalowe pierścienie bardzo często zapiekają się na piaście i jest problem ze zdjęciem koła. Przerabiałem ten temat, koło od piasty trzeba było oddzielać śrubokrętem i młotkiem 4kg :?
Kup plastikowe, może te dodawane do felg były tandetne...
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-04-2008, 23:32   

londolut napisał/a:
może te dodawane do felg były tandetne...
Podejrzewam, że były za małe.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2008, 23:38   

Hugo napisał/a:
Podejrzewam, że były za małe.
Ja też tak obstawiam. Już trzeci sezon mam plastikowe i jak dotąd żadnych problemów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.