To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A 2.5] Zawieszenie silnika

Anonymous - 20-04-2008, 08:50
Temat postu: [EA5A 2.5] Zawieszenie silnika
Witam,
Głupie pytanie ale nigdzie odpowiedzi nie mogę znaleźć więc proszę o wyrozumiałość.
Jakie śruby (szpilki) są przy łapie poduszki silnika (za silnikiem).

Została mi się jedna :shock: nie wiem dlaczego, a jest tam trudny dostęp i ciężko odkręcić.

W serwisie mi powiedzieć nie chcieli, w sklepie nie wiedzą, a każdy sprzedawca silnika na allegro wyrzuca na złom. A ja jestem w kropce bo żaden mechanik nie wie (chyba że osprzęt z tyłu silnika odkręci a to są koszty).

Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam Damian

Anonymous - 20-04-2008, 09:30

wszystkie 3 sa identyczne, podaj jaki rocznik z VIN to powiem jakie dokladnie sruby ale skoro masz 2 w rece...
Anonymous - 20-04-2008, 12:05

Ano właśnie nie mam dwóch w ręce... poprostu nie ma ich.

W innym temacie pisałem o problemach ze stukaniem podczas przyspieszania. Taki chwilowy stuk jak zmienie bieg i dodam gazu (lub podczas ruszania). Znajomy mechanik, oraz gościu ze stacji diagnostycznej stwierdzili że to nie wachacze ani nie przegub. Mechanik wpadł na pomysł abym deliktanie ruszył do przodu i do tyłu wtedy może zobaczy co stuka. No i padło na silnik (że niby się przemieszcza) no i faktycznie z tyłu silnika brakuje 2 śrub z tego co zauważyłem.

vin: JMBLNEA5WVZ001245

ROK '97, Kombi.

Pozdrawiam Damian

Anonymous - 20-04-2008, 18:47

Dlugosc gwintu sruby 25mm, emblemat mitsu "7", wielkosc lba 14mm. Gwint metryczny. Dokupisz w kazdym sklepie ze srubami no i dwint moze byc o te kilka mm dluzszy. Nie moge aktualnie takiej sruby wyslac bo za granica jestem, jek mieszkasz blisko Poniatowej to podjedz podam adres.
Anonymous - 20-04-2008, 18:51

I o zwykłym skoku gwintu???? co to jest emblemat mitsu? tam nie idzie fi 10 o wymiarze łba 14mm?