[EA5A 2.5] Zawieszenie silnika |
Autor |
Wiadomość |
damian270 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 08:50 [EA5A 2.5] Zawieszenie silnika
|
|
|
Witam,
Głupie pytanie ale nigdzie odpowiedzi nie mogę znaleźć więc proszę o wyrozumiałość.
Jakie śruby (szpilki) są przy łapie poduszki silnika (za silnikiem).
Została mi się jedna nie wiem dlaczego, a jest tam trudny dostęp i ciężko odkręcić.
W serwisie mi powiedzieć nie chcieli, w sklepie nie wiedzą, a każdy sprzedawca silnika na allegro wyrzuca na złom. A ja jestem w kropce bo żaden mechanik nie wie (chyba że osprzęt z tyłu silnika odkręci a to są koszty).
Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam Damian |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 09:30
|
|
|
wszystkie 3 sa identyczne, podaj jaki rocznik z VIN to powiem jakie dokladnie sruby ale skoro masz 2 w rece... |
|
|
|
 |
damian270 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 12:05
|
|
|
Ano właśnie nie mam dwóch w ręce... poprostu nie ma ich.
W innym temacie pisałem o problemach ze stukaniem podczas przyspieszania. Taki chwilowy stuk jak zmienie bieg i dodam gazu (lub podczas ruszania). Znajomy mechanik, oraz gościu ze stacji diagnostycznej stwierdzili że to nie wachacze ani nie przegub. Mechanik wpadł na pomysł abym deliktanie ruszył do przodu i do tyłu wtedy może zobaczy co stuka. No i padło na silnik (że niby się przemieszcza) no i faktycznie z tyłu silnika brakuje 2 śrub z tego co zauważyłem.
vin: JMBLNEA5WVZ001245
ROK '97, Kombi.
Pozdrawiam Damian |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 18:47
|
|
|
Dlugosc gwintu sruby 25mm, emblemat mitsu "7", wielkosc lba 14mm. Gwint metryczny. Dokupisz w kazdym sklepie ze srubami no i dwint moze byc o te kilka mm dluzszy. Nie moge aktualnie takiej sruby wyslac bo za granica jestem, jek mieszkasz blisko Poniatowej to podjedz podam adres. |
|
|
|
 |
damian270 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 18:51
|
|
|
I o zwykłym skoku gwintu???? co to jest emblemat mitsu? tam nie idzie fi 10 o wymiarze łba 14mm?
Wielkie dzięki za odpowiedź. |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2008, 12:46
|
|
|
wezme dla pewnosci wieczorem jedna taka srubke i zamieszcze zdjatko, mam tez czym zmierzyc spox. |
|
|
|
 |
damian270 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2008, 19:18
|
|
|
ok.. czekam z niecierpliwością |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2008, 22:20
|
|
|
Zdjecie
gwint 10mm jak pisales reszta jak pisalem wczesniej. |
|
|
|
 |
damian270 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2008, 06:07
|
|
|
Ok. Dzięki wielkie.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zyziowaty
Forumowicz

Auto: EA3A '99, EA3W '02 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 62 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-04-2010, 22:45 [EA3A/W 2.4] Poduszki silnika ??
|
|
|
Cześć braci
Od paru miesięcy szukam źródła stuków na drobnych nierównościach, chociaż także występują przy ruszaniu - hałas przenosi się na całe nadwozie (głuche stukanie). Diagnoz wiele (wahacze, stabilizator i wszystkie przyległe), aczkolwiek żadna z nich nie sprawdziła się przy przejrzeniu zawieszenia... Dopiero test na podnośniku kolumnowym - rozpędzamy koła i szybko sprzęgło plus hamulec - łupanie jeszcze lepsze . Stawiam na poduszki silnika (przednia + tylna, bo boczne grają chyba mniejszą rolę) i pytanie do Was - czy na pewno, to TO, a jeśli tak, to gdzie i za ile... I czemu tak drogo
pzdr
zyziowaty |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 21-04-2010, 22:47
|
|
|
Ja dałem 48 GBP za obie poduszki (przód i tył) z urethanu kupione w USA. Nie sądzę by było drogo |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|