Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A 2.5] Zawieszenie silnika
Autor Wiadomość
damian270
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 08:50   [EA5A 2.5] Zawieszenie silnika

Witam,
Głupie pytanie ale nigdzie odpowiedzi nie mogę znaleźć więc proszę o wyrozumiałość.
Jakie śruby (szpilki) są przy łapie poduszki silnika (za silnikiem).

Została mi się jedna :shock: nie wiem dlaczego, a jest tam trudny dostęp i ciężko odkręcić.

W serwisie mi powiedzieć nie chcieli, w sklepie nie wiedzą, a każdy sprzedawca silnika na allegro wyrzuca na złom. A ja jestem w kropce bo żaden mechanik nie wie (chyba że osprzęt z tyłu silnika odkręci a to są koszty).

Byłbym wdzięczny za odpowiedź.


Pozdrawiam Damian
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 09:30   

wszystkie 3 sa identyczne, podaj jaki rocznik z VIN to powiem jakie dokladnie sruby ale skoro masz 2 w rece...
 
 
damian270
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 12:05   

Ano właśnie nie mam dwóch w ręce... poprostu nie ma ich.

W innym temacie pisałem o problemach ze stukaniem podczas przyspieszania. Taki chwilowy stuk jak zmienie bieg i dodam gazu (lub podczas ruszania). Znajomy mechanik, oraz gościu ze stacji diagnostycznej stwierdzili że to nie wachacze ani nie przegub. Mechanik wpadł na pomysł abym deliktanie ruszył do przodu i do tyłu wtedy może zobaczy co stuka. No i padło na silnik (że niby się przemieszcza) no i faktycznie z tyłu silnika brakuje 2 śrub z tego co zauważyłem.

vin: JMBLNEA5WVZ001245

ROK '97, Kombi.

Pozdrawiam Damian
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 18:47   

Dlugosc gwintu sruby 25mm, emblemat mitsu "7", wielkosc lba 14mm. Gwint metryczny. Dokupisz w kazdym sklepie ze srubami no i dwint moze byc o te kilka mm dluzszy. Nie moge aktualnie takiej sruby wyslac bo za granica jestem, jek mieszkasz blisko Poniatowej to podjedz podam adres.
 
 
damian270
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 18:51   

I o zwykłym skoku gwintu???? co to jest emblemat mitsu? tam nie idzie fi 10 o wymiarze łba 14mm?

Wielkie dzięki za odpowiedź.
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 12:46   

wezme dla pewnosci wieczorem jedna taka srubke i zamieszcze zdjatko, mam tez czym zmierzyc spox.
 
 
damian270
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 19:18   

ok.. czekam z niecierpliwością
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 22:20   

Zdjecie
gwint 10mm jak pisales reszta jak pisalem wczesniej.
 
 
damian270
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 06:07   

Ok. Dzięki wielkie.

Pozdrawiam
 
 
zyziowaty 
Forumowicz


Auto: EA3A '99, EA3W '02 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 62
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-04-2010, 22:45   [EA3A/W 2.4] Poduszki silnika ??

Cześć braci :)

Od paru miesięcy szukam źródła stuków na drobnych nierównościach, chociaż także występują przy ruszaniu - hałas przenosi się na całe nadwozie (głuche stukanie). Diagnoz wiele (wahacze, stabilizator i wszystkie przyległe), aczkolwiek żadna z nich nie sprawdziła się przy przejrzeniu zawieszenia... Dopiero test na podnośniku kolumnowym - rozpędzamy koła i szybko sprzęgło plus hamulec - łupanie jeszcze lepsze :D . Stawiam na poduszki silnika (przednia + tylna, bo boczne grają chyba mniejszą rolę) i pytanie do Was - czy na pewno, to TO, a jeśli tak, to gdzie i za ile... I czemu tak drogo :D

pzdr

zyziowaty
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-04-2010, 22:47   

Ja dałem 48 GBP za obie poduszki (przód i tył) z urethanu kupione w USA. Nie sądzę by było drogo :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.