To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Spalanie oleju, płyn wspomagania, zawieszenie C52

Anonymous - 12-05-2008, 21:23
Temat postu: [C52A 1.5] Spalanie oleju, płyn wspomagania, zawieszenie C52
Witajcie,

Przejdę do konkretów:
1. Jaki płyn leje się do wspomagania tego colta ? (C52 automat)
Wskaźnik pokazuje poziom MIN. .....................

2. Co może być przyczyną dość wysokiego spalania oleju ?
(0,5L / 1000 km)
Autko nie dymi, ale "zapach" spalin jest powiedzmy .... "słodki".

3. Auto prowadzi się jak "taczka". Jest bardzo "twarde".
Na dziurach stuka i tłucze niemiłosiernie.
Zapytam trochę "bez sensu". Wiem, że ma już swoje lata, ale
czy istnieje jakiś "kit" - zestaw gum (czy czegokolwiek) co
możnaby było wymienić w tym aucie aby prowadziło się w
miarę "normalnie" ?

Nie chcę wydawać na to autko dużych sum pieniędzy ponieważ
jest to drugie autko w rodzinie. Jeździ nim żona. Ale wypadałoby
żeby było chociaż w miarę sprawne. No i jest jedna niepodważalna
dla niej zaleta ....... - automat.

Proszę o porady.

josie - 12-05-2008, 23:30

pawelek napisał/a:
1. Jaki płyn leje się do wspomagania tego colta ? (C52 automat)
Wskaźnik pokazuje poziom MIN. .....................


Dexron


pawelek napisał/a:
2. Co może być przyczyną dość wysokiego spalania oleju ?
(0,5L / 1000 km)
Autko nie dymi, ale "zapach" spalin jest powiedzmy .... "słodki".


Uszczelniacze zaworowe. Jeżeli silnik nie stał dłużej nieuruchamiany (co powoduje twardnienie uszczelniaczy) to do wymiany też prowadnice zaworów.

pawelek napisał/a:
. Auto prowadzi się jak "taczka". Jest bardzo "twarde".
Na dziurach stuka i tłucze niemiłosiernie.
Zapytam trochę "bez sensu". Wiem, że ma już swoje lata, ale
czy istnieje jakiś "kit" - zestaw gum (czy czegokolwiek) co
możnaby było wymienić w tym aucie aby prowadziło się w
miarę "normalnie" ?


"trzepak" na stacji diagnostycznej około 20zł
Możliwe el do wymiany:
sworznie wahaczy
końcówki stabilizatora (łączniki)
gumy stabilizatora
przednie gumy (tuleje metalowo-gumowe) wahaczy
końcówki drążków kierowniczych
"kitów" nie ma - kupuje się wszystko oddzielnie

Anonymous - 13-05-2008, 16:02

josie napisał/a:

Dexron


OK. Czy ten płyn musi mieć jakiś określony kolor czy wszystko jedno ... ??

josie napisał/a:

Uszczelniacze zaworowe. Jeżeli silnik nie stał dłużej nieuruchamiany (co powoduje twardnienie uszczelniaczy) to do wymiany też prowadnice zaworów.


Ile to może orientacyjnie kosztować ??

josie napisał/a:

"trzepak" na stacji diagnostycznej około 20zł
Możliwe el do wymiany:
sworznie wahaczy
końcówki stabilizatora (łączniki)
gumy stabilizatora
przednie gumy (tuleje metalowo-gumowe) wahaczy
końcówki drążków kierowniczych
"kitów" nie ma - kupuje się wszystko oddzielnie


OK to zrobię. Mam "zaprzyjaźnioną" stację.

[ Dodano: 19-05-2008, 12:33 ]
Co do tego płynu.
Taki ? czy Taki ?
czy jeszcze jakiś inny ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group