[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Spalanie oleju, płyn wspomagania, zawieszenie C52
Anonymous - 12-05-2008, 21:23 Temat postu: [C52A 1.5] Spalanie oleju, płyn wspomagania, zawieszenie C52 Witajcie,
Przejdę do konkretów:
1. Jaki płyn leje się do wspomagania tego colta ? (C52 automat)
Wskaźnik pokazuje poziom MIN. .....................
2. Co może być przyczyną dość wysokiego spalania oleju ?
(0,5L / 1000 km)
Autko nie dymi, ale "zapach" spalin jest powiedzmy .... "słodki".
3. Auto prowadzi się jak "taczka". Jest bardzo "twarde".
Na dziurach stuka i tłucze niemiłosiernie.
Zapytam trochę "bez sensu". Wiem, że ma już swoje lata, ale
czy istnieje jakiś "kit" - zestaw gum (czy czegokolwiek) co
możnaby było wymienić w tym aucie aby prowadziło się w
miarę "normalnie" ?
Nie chcę wydawać na to autko dużych sum pieniędzy ponieważ
jest to drugie autko w rodzinie. Jeździ nim żona. Ale wypadałoby
żeby było chociaż w miarę sprawne. No i jest jedna niepodważalna
dla niej zaleta ....... - automat.
Proszę o porady.
josie - 12-05-2008, 23:30
pawelek napisał/a: | 1. Jaki płyn leje się do wspomagania tego colta ? (C52 automat)
Wskaźnik pokazuje poziom MIN. ..................... |
Dexron
pawelek napisał/a: | 2. Co może być przyczyną dość wysokiego spalania oleju ?
(0,5L / 1000 km)
Autko nie dymi, ale "zapach" spalin jest powiedzmy .... "słodki". |
Uszczelniacze zaworowe. Jeżeli silnik nie stał dłużej nieuruchamiany (co powoduje twardnienie uszczelniaczy) to do wymiany też prowadnice zaworów.
pawelek napisał/a: | . Auto prowadzi się jak "taczka". Jest bardzo "twarde".
Na dziurach stuka i tłucze niemiłosiernie.
Zapytam trochę "bez sensu". Wiem, że ma już swoje lata, ale
czy istnieje jakiś "kit" - zestaw gum (czy czegokolwiek) co
możnaby było wymienić w tym aucie aby prowadziło się w
miarę "normalnie" ? |
"trzepak" na stacji diagnostycznej około 20zł
Możliwe el do wymiany:
sworznie wahaczy
końcówki stabilizatora (łączniki)
gumy stabilizatora
przednie gumy (tuleje metalowo-gumowe) wahaczy
końcówki drążków kierowniczych
"kitów" nie ma - kupuje się wszystko oddzielnie
Anonymous - 13-05-2008, 16:02
OK. Czy ten płyn musi mieć jakiś określony kolor czy wszystko jedno ... ??
josie napisał/a: |
Uszczelniacze zaworowe. Jeżeli silnik nie stał dłużej nieuruchamiany (co powoduje twardnienie uszczelniaczy) to do wymiany też prowadnice zaworów.
|
Ile to może orientacyjnie kosztować ??
josie napisał/a: |
"trzepak" na stacji diagnostycznej około 20zł
Możliwe el do wymiany:
sworznie wahaczy
końcówki stabilizatora (łączniki)
gumy stabilizatora
przednie gumy (tuleje metalowo-gumowe) wahaczy
końcówki drążków kierowniczych
"kitów" nie ma - kupuje się wszystko oddzielnie
|
OK to zrobię. Mam "zaprzyjaźnioną" stację.
[ Dodano: 19-05-2008, 12:33 ]
Co do tego płynu.
Taki ? czy Taki ?
czy jeszcze jakiś inny ?
|
|
|