Problemy techniczne - Zawieszenie gwintowane
sruba - 13-05-2008, 22:28 Temat postu: Zawieszenie gwintowane Może to pytanie wyda się głupie, ale - czy jest możliwość regulowania wysokości prześwitu samochodu na takim zawieszeniu ? Czy tylko można wyregulować twardość, itd ?
Anonymous - 13-05-2008, 22:30
podstawowa zaleta gwintu jest wlasnie regulacja wysokosci ale z regoly w dol, tzn. gwint jest juz seryjnie nizszy (ok 4cm) i mozesz nim zjechac nawet do 10cm w dol (w zaleznosci od gwintu).
sruba - 13-05-2008, 22:38
a w ktorym miejscu wystepuje ta regulacja ?
bo w moim wypadku chcialbym nim pojechac na maxa w gore, czyli zostawic ew. te 4 cm, nie wiecej.
bo na tym co mam teraz stwierdzam, ze sie jednak po polskich drogach jezdzic nie da.
no chyba, ze zawias gwintowany jednak nie jest, to wtedy czeka mnie wymiana zawiechy...
Anonymous - 13-05-2008, 23:04
na zdjeciu powyzej widac takie pierscienie na ktorych opiera sie sprezyna, majac specjalny klucz mozna sobie skrecac lub odkrecac, czyli sciskac lub rozluzniac sprezyne.
londolut - 13-05-2008, 23:08
Sruba napisał/a: | a w ktorym miejscu wystepuje ta regulacja ? |
Sruba, zobacz sobie tutaj
http://auto-tuning.pl/str...mocja_right.jpg
Na amorze są dwa nacięte pierścienie. Jednym regulujesz wysokość zawiasu a drugim zakładasz kontrę i gra
[ Dodano: 13-05-2008, 23:08 ]
arturro, ale synchro Nawet ten sam obrazek hahaha
sruba - 13-05-2008, 23:22
wielkie dzieki chlopaki.
teraz nie zostaje mi nic innego jak zdjac kolo i przyjrzec sie co ja tam mam...
bo, ze sa czerwone to zauwazylem, ale czy maja regulacje to okaze sie jutro.
spac normalnie nie bede mogl
|
|
|