Eclipse - Techniczne - nie wiem co sie dzieje!!!pomocy
Anonymous - 19-04-2006, 21:20 Temat postu: nie wiem co sie dzieje!!!pomocy cze.mam 1g 4g63 i mam maly problem!! po wcisnieciu gazu moja furka sie dlawi i dopiero po chwili rwie sie do przodu.czym moze to byc spowodowane??
autko mialo robiona głowice i wymieniona sonde lamda?? nadal pali sie kontrolka check engine
Krzyzak - 19-04-2006, 21:23
no to odczytaj kod błędu i będziesz wiedział
kochajj - 19-04-2006, 21:45
Jak miał bym wrozyć to stawiam na TPS... dokładnie takie objawy miałem niedawno w colcie... przyczyna: zle ustwiony TPS...
lenio1 - 19-04-2006, 22:05
Kochaj co to jest jes ten TPS?
Anonymous - 19-04-2006, 22:28
lenio1 napisał/a: | co to jest jes ten TPS? | Throttle Position Sensor - czujnik położenia przepustnicy.
Bartek - 20-04-2006, 00:06
kochajj napisał/a: | Jak miał bym wrozyć to stawiam na TPS... dokładnie takie objawy miałem niedawno w colcie... przyczyna: zle ustwiony TPS... |
HEHE Czyli to byl TPS
Sorki za OT, ale wlasnie to wrozylem Tomkowi
Krzyzak - 20-04-2006, 11:42
No ale w 1G nie ma IPSa w TPSie - jak miałem kiedyś podobne objawy, to były lejące wtryskiwacze - zanim przepalił sporą dawkę paliwa na starcie, to się mulił, a po chwili rwał do przodu. Ale zacznij od sprawdzenia błędów - opis na mojej WWW (metoda ta sama, większość błędów też - ew. dochodzą nowe).
Anonymous - 20-04-2006, 11:46
Krzyzak napisał/a: | to były lejące wtryskiwacze - zanim przepalił sporą dawkę paliwa na starcie, to się mulił, a po chwili rwał do przodu. Ale zacznij od sprawdzenia błędów. | a czy w przypadku lejących wtryskiwaczy powinno się świecić CE? Mam podobne objawy jak u Ciebie - zapewne tłumaczyłoby to też wzmożony apetyty Misia na paliwo...
Krzyzak - 20-04-2006, 11:55
Nic się nie świeci - wtrysk ma dobrą oporność, ale przy tym samym czasie otwarcia daje więcej paliwa lub też przepuszcza przy zamkniętym. Szczególnie latem jest to dokuczliwe, bo ciężej się odpala. Za to zimą wystarczy kluczyk dotknąć.
Tzn. tak było, bo wtryski zmieniłem i problem zniknął.
Anonymous - 20-04-2006, 12:00
Krzyzak napisał/a: | Szczególnie latem jest to dokuczliwe, bo ciężej się odpala. Za to zimą wystarczy kluczyk dotknąć. | To jednak u mnie to co innego - odpala pięknie, niezależnie od pory roku czy pogody.
Anonymous - 09-05-2006, 14:22
mam to samo!! kupilem TPS dzis go postaram sie wymienic i dam znac czy to bylo to..,. a co do wtryskow mozliwe ze to one bo po zagazowaniu auta wtryski puszczaja... to tez sie okaze czy opornikow gazownicy zle nie dobrali... ehhh... zobaczymy... ;/ a ile jest roboty ze zmiana wtryskow??
Kofi - 09-05-2006, 17:28
a czy taki objaw nie moze byc spowodowany rowniez przewodami wn badz cewkami?
Krzyzak - 09-05-2006, 21:53
czas wymiany wtrysków - max. 30 minut.
Anonymous - 11-05-2006, 15:37
TPS ale cos go jeszcze przymula... obawiam sie ze to wspanialy objaw gazu ;/ ale generalnie TPS sie cholernie trudno wymienia... malo miejsca strasznie... u mnie to byl TPS... czy cos jeszcze ... okaze sie niebawem
kiepuczi - 12-05-2006, 00:33
Nie pomyliles przypadkiem TPS z silniczkiem krokowym. TPS jest na samym wierzchu odkreca sie go w minute , godzej z ustawieniem, bo potzreby do tego omomierz i wiedziec jeszce jak.
|
|
|